Huulitäyteaineet ja turvotus
Kauanko se kestää? Näytän ihan simpanssin peräpäältä enkä kehtaa ulos...
Kommentit (20)
Lopun elämääsi. Miksi ihmeessä kukaan niitä ottaa, kun kukaan ei osaa edes ottaa kohtuudella.
Nuo aineet testataan tuskallisesti pieneläimillä. Mieti sitä.
Kukaan ei nyt tietenkään vastannut siihen mitä varsinaisesti kysyin...t. Ap
2 vuotta kestää. Joillakin ei häviä ollenkaan, vaan tulee arpikudosta. Mut hei, ikuiset häpyhuulet naamassa.
Olen ottanut muutaman kerran huulitäytettä ja aina on tullut sopivasti ainetta, kerran jopa liian vähän. Oletkohan allerginen käytetylle aineelle?
En tiedä, mutta kerro ihmeessä, miksi ihmeessä otit huulitäytteitä?
Eihän ne näytä yhtään luonnolliselta, vaan kilometrin päähän paistaa että täytettä on. Siinä kasvaa huulen ja nenän välinen alue, ei itse huuli. Rumentaa ihan älyttömästi ihmisiä, kun nenän ja suun välinen alue näyttää turvonneelta, ankkamaiselta.
Jotenkin harmi kun näkee muuten nättejä tyyppejä, mutta kun on täytettä huulissa, kiinnittää se KAIKEN huomion. Eikä suinkaan positiivisesti.
Ymmärtäisin täytteet jos saataisiin luonnollista jälkeä aikaan (ilman riskejä, tutkimusten mukaan täytteet eivät edes poistu elimistöstä kuten tarkoitus olisi), mutta että tahallaan kasvatetaan tuollainen ”kuono”, jotta huuli näyttäisi isommalta - no, ei näytä.
Vierailija kirjoitti:
2 vuotta kestää. Joillakin ei häviä ollenkaan, vaan tulee arpikudosta. Mut hei, ikuiset häpyhuulet naamassa.
Tämä! Siltä se oikeasti näyttää 😂
Vierailija kirjoitti:
Kauanko se kestää? Näytän ihan simpanssin peräpäältä enkä kehtaa ulos...
Öö eikö ole tarkoituskin että näyttää tuolta?
Jaa, miksi otin...Varmaankin siksi, että iän myötä omat huulet ovat kaventuneet viivoiksi, enkä voi edes käyttää huulipunaa. Halusin samannäköiset huulet kuin minulla oli parikymppisenä. Tulos oli kyllä heti pistämisen jälkeen juuri se, mutta turvotus iski myöhemmin.
Huulitäyteaine- sananakin absurdi.
Mitä ainetta sinulle laitettiin? Huulet ovat enemmän tai vähemmän turvoksissa ensimmäiset kaksi viikkoa. Voimakkain turvotus lähtee yleensä muutamassa päivässä. Antihistamiini ja jäähoito auttaa.
Voi ei! Toivon, ettei ainakaan kukaan nuori nainen ottaisi mitään täytteitä huuliin. En oikein usko, että huulet palautuvat koskaan luonnollisen näköisiksi, ja sitten on aina vaan pakko ottaa lisää täytettä koko loppuikänsä. Ankkahuulet ovat ihan kauhean näköiset. Toivon, että pikkuhiljaa tämä kamala trendi, jossa naamaa leikellään ja pistellään ja implantataan aivan luonnottoman näköiseksi, menisi jo ohi. Ymmärrän toimenpiteet vielä jotenkin vanhemmilla ihmisillä, mutta en nuorilla, ellei toimenpiteellä korjata jotain epämuodostumaa.
Ihmeellistä tämä huultentäyttöviha. Se, että ottaa täytettä huuliinsa ei tarkoita sitä että tulee heti järkyttävät wc-ankkahuulet. Täyteaineita voi ottaa myös kohtuudella, ja näin juuri itse tein. Minulla oli ennen täyttöä todella epäsymmetriset huulet, ylähuuli pelkkä viiva ja alahuuli ns. normaalin kokoinen huuli. Ja kyllä, minua kiusattiin tästä. Otin ylähuuleeni sen verran täytettä että siitä tuli tasapainoinen alahuulen kanssa, alahuuleen ei laitettu lähes mitään. Nyt huuleni näyttävät normaaleilta ja luonnollisilta, kukaan ei ikinä meinaa uskoa että nämä eivät ole oikeat huuleni.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä tämä huultentäyttöviha. Se, että ottaa täytettä huuliinsa ei tarkoita sitä että tulee heti järkyttävät wc-ankkahuulet. Täyteaineita voi ottaa myös kohtuudella, ja näin juuri itse tein. Minulla oli ennen täyttöä todella epäsymmetriset huulet, ylähuuli pelkkä viiva ja alahuuli ns. normaalin kokoinen huuli. Ja kyllä, minua kiusattiin tästä. Otin ylähuuleeni sen verran täytettä että siitä tuli tasapainoinen alahuulen kanssa, alahuuleen ei laitettu lähes mitään. Nyt huuleni näyttävät normaaleilta ja luonnollisilta, kukaan ei ikinä meinaa uskoa että nämä eivät ole oikeat huuleni.
Totta. Ihmiset jotka eivät tiedä asiasta mitään, vouhottavat eniten täyteaineita vastaan. Kai jotkut vaan ovat niin yksinkertaisia, että luulevat överiesimerkkien olevan ainoita mahdollisia lopputuloksia.
Kun kaikki tajuaisi kuinka ruman näköistä nuo huulitäytteet on. Eilen just katsoin kun Anne Kukkohovi oli pilannut naamansa, näytti joltain batmanin jokerilta suu vinossa ja huulet turvoksissa. Anteeksi nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Toivon, ettei ainakaan kukaan nuori nainen ottaisi mitään täytteitä huuliin. En oikein usko, että huulet palautuvat koskaan luonnollisen näköisiksi, ja sitten on aina vaan pakko ottaa lisää täytettä koko loppuikänsä. Ankkahuulet ovat ihan kauhean näköiset. Toivon, että pikkuhiljaa tämä kamala trendi, jossa naamaa leikellään ja pistellään ja implantataan aivan luonnottoman näköiseksi, menisi jo ohi. Ymmärrän toimenpiteet vielä jotenkin vanhemmilla ihmisillä, mutta en nuorilla, ellei toimenpiteellä korjata jotain epämuodostumaa.
Jos asiassa halutaan nähdä jotain hyvää, niin epäonnistuneiden ankkahuulten toivoisi hillitsevän nuorison halua tehdä samaa virhettä.
Mul on silikonit, ja halusin ne nuorempana, vanhemmiten en välttämättä ottais.. ymmärrän viel just ja just jotku vartaloon kohdistuvat parantelut esim.
-imetyksen/rinnan poiston jälkeen - silikonit
-on "kehityshäiriöiset" (tolle on oma luokitus :D) rinnat - haluaa normaalit rinnat
-raskauden jälkeen vatsa ei palaude - haluaa normaalin vatsan
-laihdutuksen jälkeen iho ei palaudu- haluaa normaalimman ihon
-epämuodostumat
-luomi alkaa roikkua silmän päällä iän myötä - haluaa normaalit silmäluomet
jne.
mut sit mitä mä en tajua on
-huulitäytteet
-mesolangat / yms. jutut/raudat/langat tai mitä onkaan naamaan
-botoxia / jtn hermomyrkkyä joka lamaa tietyn alueen naamasta
-poski-implantit
-nenäleikkaukset vaan siks et ois joku kaunis, haluais olla tyylii joku extra täydellinen
-jotkut täyteainehoidot naamaan
-takapuolen täyttö (jos istuu koko painollaan niiden päällä niin ei voi olla riskitöntä :D)
jnejnejneenne.
silikoneist rinnoissa ennen ajattelin et ok, mut nyt ku luulen et ne aiheuttaa syöpää niin en enää kannata
niitäkään.
kaikista oudoimpana pidän just esim kauniita ihmisii jotka menee vielä lisäks parantelee itteensä, jonka jälkeen ne monesti vaan alkaa rumenemaan.... :S
ja sit naman korjailu on must jotenki luonnotonta. koska naama on ihmisen persoona tavallaan. ja se ei sais muuttua.
eri asia on sit tietty jos on joku huulihalkio tai joku epämuodostuma. persoonallisuus on vaan hyvästä myös kasvoissa.
ja ikääntyminen saa näkyä kasvoissa....
mut sit ymmärrän jtn kauneushoitoja joil on vaikutuksia, mut en ymmärrä sitä jos ihon alle kasvoihin laitetaan jtn.
mut toisaalta ymmärrän et jos on näyttäny joltain ja se muuttuu ikää tullessa ja haluaa näytttää samalta kun ennen, et tyyliin okei otan kerran jtn ainetta täytteeks, siis joskus 45-70 vuotiaana. ennen tota ikää pidän sellasta vaan tosi pinnallisena.
ja sitteki mieluummin kannatan vaan kauneushoitoja ja erilaisia tekniikoita niissä , mut en sellasia aineita mitkä menee kasvojen sisälle, esim jos joku vaikka laittaa otsaryppyihin jtn, se näyttää tosi tyhmältä jos 2 / 3 osaa otsasta on "rypytön" mut täynnä juonteita silti, ja 1 / 3 osaa on täynnä ryppyjä ihan epäsymmetrisesti. ja vaikka olis symmetrisesti nii silti en pidä siitä että kasvoja muokataan.
Jos eivät näytä irvokkailta, niin vähintään tulehtuneilta peräpukamilta muhkuroineen.
Lisäksi ylimaalaus oikein sottaisen näköisesti
on ne vaan avuttoman näköiset, sellaiset ahneen merkki.
Eikö kenelläkään ole kokemusta?