Syrjintä työelämässä
Hei, etsin haastateltavia kirjaa varten, joka käsittelee naisten syrjintää työelämässä. Haluatko vastata kyselylomakkeeseen? Lähetä minulle sähköpostiosoitteesi, niin saat kyselylomakkeen. sirpa.paakkonen@avisado.fi Luen myös tähän keskusteluun tulevat viestit. Kiitos!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Kai otat kirjassasi huomioon senkin, että naiset ihan itse hakeutuvat julkisen sektorin käsienheliluttelu-suojatyöpaikkoihin mieselättäjäyhteiskunnassa? Ja sen , että naiset perustavat alle 10% kasvuyrityksistä, mutta johtajanpaikoille pitäisi päästä?
Syrjintää on, jos ei paikkaa johtoportaassa tuoda hopeatarjottimella nokan alle.
Naiset syrjii ihan siinä missä miehetkin. Eräässä työpaikassa yli 90% esimies asemassa olevia oli naisia vaikka miehiäkin olisi ollut tarjolla yllin kyllin, mutta heitä ei koulutettu esimiestehtäviin vaikka halua olisi ollutkin vaan pelkästään naisia koulutettiin. Naispomo suosii naisia, yllättävää.
Täällä näemmä joku keskustelee itsensä kanssa 🤣
Esim.kiky sitä ei miesten aloilla juuri ole vain naiset joutuvat sitä ilmaista työtä tekemään.
Kai otat kirjassasi huomioon senkin, että naiset ihan itse hakeutuvat julkisen sektorin käsienheliluttelu-suojatyöpaikkoihin mieselättäjäyhteiskunnassa? Ja sen , että naiset perustavat alle 10% kasvuyrityksistä, mutta johtajanpaikoille pitäisi päästä?