Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan bodyjen koot

17.05.2006 |

Oletteko huomanneet, että bodyissä pitää aina olla n. yhtä kokoa suurempi, kuin mitä vauva muuten käyttää? Mielestäni vaippa vie niin paljon tilaa, että pituus ei tahdo riittää, ja saa kiskoa neppareita kiinni.

Ja meillä käytetään kertakäyttövaippoja, luulisin että kestojen kanssa ongelma vielä suurempi kun ne on isompia.

Harmillista tuo on etenkin silloin, jos esim. saanut lahjaksi jonkun kivan asun, johon kuuluu body ja housut, ja body jää paljon aiemmin pieneksi kuin housut.

Yritänkin itse muistaa tästedes ostaa bodyn aina vähän isomman, jos ostan jonkun 2-osaisen asun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä bodyjen koot riittäneet yhtä kauan kuin muutkin vaatteet. Itseasiassa ostin kesäksi jopa pienempä kokoa kuin muuten tytöllä käytän!

Oisko osittain kiinni ruumiin rakenteesta (esim. pitkä selkäinen lapsi. Meillä taas tuntuu että puvuista jää aina housun lahkeet ekana lyhyeksi!)

Toki merkeissä ja malleissa on aina eroja, mutta meillä siis niinpäin, että housuissa loppuu aina lahkeet ensimmäiseksi.

Vierailija
2/6 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... oli meillä myös edellisillä lapsilla.

Mutta taitaakin olla nämä meidän pojat olleet aina suht' saman mallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut, meilläkin aina bodyt olleet yhtä isompia kuin muut vaatteet.

Vierailija
4/6 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on pitkäselkäinen. Pituutta pojalla n,71 cm ja vähintään 74cm bodyja ostan. Nyt oon ostanu varastoon 80-86cm bodyja. Paidat ja housut menee vielä vaikka laittais 68cm. Muuten hoikka poika. Mua taas risoo housujen vyötärön löysyys. Joissakin H&M housuissa kiristyslenkkejä mut jotku housut niin löysiä et meinaa tippua alas.

Riippuu myös vähän mallista ja kankaasta et mitkä menee. Jotku puuvillaiset kankaat eivät veny ja sillon 74 tekee tiukkaa. Ajattelin niitä pitää sit kesällä ilman vaippaa. Saa pojan pylly tuuletusta.

Vierailija
5/6 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä koko 86 käytössä, mutta bodeja on 92 ja jopa 98 kokoa. Ja varsinkin ensimmäisen vuoden aikana, pienien kokojen kanssa, eron huomasi selkeämmin. Ja kyllä, ostin joskus bodyn kokoa isompana kuin setin muut osat.

Vierailija
6/6 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä myös ollut isompien poikien (nyt 12- ja 11 v.) kohdalla jo pitkään tuo vyötärönlöysyys ongelma, juuri monien H&M:n housujen kohdalla. (Mutta ei aina.) Ärsyttää kun pituudesta sitten jäävät pian pieneksi jos ostaa pienempää kokoa.

Hoikkia poikia kyllä ovat...