Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako itkuhälytintä laittaa vaunuihin?

17.05.2006 |

Jossain törmäsin sellaiseenkin, ettei itkuhälyttimen lähetintä saisi laittaa vaunukoppaan, kun siitä tulee jotain säteilyä??!! Onko tosiaan näin? Miehen mukaan ei tule (Kun se on vain lähetin, ei vastaanotin, en ymmärrä noita juttuja)...

Ja mihin se sitten laitetaan, jos ei vaunukoppaan?

Ohjeessakin kyllä sanottiin, että ei saa laitaa vaunuun, mutta ei mitään perusteluja miksi ei. Ajattelin että siksi, ettei vauva käytä sitä herätessään leluna tms.

Kun laitoin sen vain sinne jalkopäätyyn peiton päälle ja mahd. kauas vauvasta, en siis itse kantokassiosan sisään, mies pelotteli että nyt jonkun lapsen ryöstäjän on helppo painaa se päältä pois kun on siinä näkyvissä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaunujen jalkapeitteen päällä. Ja eiköhän se lasten ryöstäjän äänikin sieltä sitten kuulu, jos kuuluu vauvankin...:)

Ja meillä ainakin hälyttimessä sillanen toiminto, että jos se " vauvalla oleva" hälytin sammuu, niin tämä sisällä oleva alkaa piipittämään hetimmiten.

Vierailija
2/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olen nyt kohta 9kk käyttänyt sitä vaunukopan kuomun sivussa sisäpuolella, eli noin 30cm vauvasta. Jalkopäähän ym. en viitsi laittaa kun ottaa sit kaikki häly- tm. häiriöäänet herkemmin ja voi liikkua vauvan mötkyillessä. Eikä tuo miehesikään kommentti ihan hölmö ollut, minä ainakin tunnustaudun pikkuisen " vainoharhaiseksi" , enkä siis halua että häläri on ihan siinä " tyrkyllä" .

Mutta odotellaan josko joku osaisi kommentoida. Meidän hälyn ohjeissa luki vain 1m vauvan sängystä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ainakaan säteilyvaaraa ole. Tämä kyseinen laite olisi kyllä poistettu aikanaa markkinoilta pois jos olisi jotain vaaraa. Ainoa miksi ei suositella laitettavan vaunuihin niin on se koska tämä kyseinen laite vauvan käsittelyssä voi olla vaarallinen jos esim. vauva lykkää anteenin suuhun syö johtoa tai atterit jostain syystä saa suuhunsa. Pitää vaan kauempana laiteen ettei vauva saa käteensä.

Vierailija
4/5 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon Philipsin hälytintä pitänyt et kuulen pienimmänkin pihauksen ja ehin paikalle ennen ku vauva havahtuu ja saan hytkyteltyä vielä takas uneen. Näin on ollu jo vuodenpäivät, tiijä sit mitä säteilyä ois saanu!!

Vierailija
5/5 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai sen on pakko olla turvallista...

Itse olen myös vajaan vuoden pitänyt itkuhälytintä

pojan pään vieressä. Kolmet päikkärit joka

päivä, nykyään kahdet. Luulis, että

siitä olis ollu enemmän puhetta, jos vaaraa

olisi, toivottavasti...