Kannattaako kertoa työpaikkaromanssista?
Työpaikallani kaksi perheellistä ihmistä pettää puolisojaan ja välillä mietin, miksi heitä suojellaan. Minäkin. Kannattaisiko puolisoille vihjaista ja antaa heille mahdollisuus tehdä ratkaisunsa pettävän puolison suhteen? Itse toivoisin, että minulle joku vastaavassa tilanteessa kertoisi!
Kommentit (8)
Onko sulla todisteita tästä vai perustuuko johonkin huhuihin?
On niin näkyvää, ettei voi olla tietämättä. Kerron tänään nimettömästi. Tulee vähän erilainen ystävänpäivä pariin kotiin :(.
Vierailija kirjoitti:
On niin näkyvää, ettei voi olla tietämättä. Kerron tänään nimettömästi. Tulee vähän erilainen ystävänpäivä pariin kotiin :(.
Ap voin kuvitella sut laittamassa viestiä molempiin koteihin. Tsemppiä oikein paljon!
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallani kaksi perheellistä ihmistä pettää puolisojaan ja välillä mietin, miksi heitä suojellaan. Minäkin. Kannattaisiko puolisoille vihjaista ja antaa heille mahdollisuus tehdä ratkaisunsa pettävän puolison suhteen? Itse toivoisin, että minulle joku vastaavassa tilanteessa kertoisi!
Sinä et tiedä, mitä ne ihmiset tekevät. Sinä et tiedä, vaikka asiasta olisi sovittu puolisoidenkin kanssa. Sinä et tiedä, mutta olet itse niin puutteessa, että olet tietävinäsi.
Vastaavaa tilannetta sinulle ei koskaan tule, koska et ikinä tule olemaan parisuhteessa. Vastenmielinen ihminen.
0/5.
Eikö sinulla ole töitä, koulua tai kavereita joiden kanssa olla?
Miksi pettäjiä suojellaan? Oma sympatiani on todellakin petettyjen puolella. Itse hajosin kokonaan pitkäksi aikaa, kun puolison suhde työkaveriinsa paljastui. Olisi ollut parempi, että joku olisi edes vinkannut siitä aiemmin, niin olisin päässyt pettäjästä aiemmin eroon. Aika harvalla on sopimus, että saa suhteessa pettää. Ja uskon niiden toisten naisten ja miestenkin sitten joskus vakavassa parisuhteessa ollessaan toivovan, ettei puoliso petä heitä.
Kannattaa