Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?

Vierailija
13.02.2019 |

Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.

Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.

Kommentit (4104)

Vierailija
1701/4104 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah joo, minäkin kaipaan Pirkan rommileivoskeksejä ja Jokaiselle-valmisruokia (erityisesti tofu tikka masalaa ja no butter no chickeniä). Joskus varmaan 15 vuotta sitten oli Fazerinasta rommiversio. Se oli ihan älyttömän hyvä, suosikkini kaikista suklaapatukoista. Olikohan se kausimaku, vai eikö vaan käynyt kaupaksi?

1702/4104 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah joo, minäkin kaipaan Pirkan rommileivoskeksejä ja Jokaiselle-valmisruokia (erityisesti tofu tikka masalaa ja no butter no chickeniä). Joskus varmaan 15 vuotta sitten oli Fazerinasta rommiversio. Se oli ihan älyttömän hyvä, suosikkini kaikista suklaapatukoista. Olikohan se kausimaku, vai eikö vaan käynyt kaupaksi?

Siis onko nää Jokaisellekin-ruuat poistuneet? Olivat oikeasti hyviä valmisruokia. Olen ihan sekaani ja ja nuo ovat varmaan ainoita valmisruokia joita söin salaattien lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/4104 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieralja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko nää Jokaisellekin-ruuat poistuneet? Olivat oikeasti hyviä valmisruokia. Olen ihan sekaani ja ja nuo ovat varmaan ainoita valmisruokia joita söin salaattien lisäksi.

Joo, konkkaan meni. :(

Vierailija
1704/4104 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan valion mansikan makuinen vispikerma, oli parasta täytekakun täytteenä... Prh, kun lopettivat senkin myymisen

Siis mikä näitä paskpers vaivaa!! Kaikki hyvä lopetetaan ja p""k" " vaan tilalle, pienenetään annoskokoja, nostetaan hintaa, muunnellaan reseptin makua p" "k" mm"k"

Vierailija
1705/4104 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkammat. Mistään ei löydy. Kohta tarttis.

Vierailija
1706/4104 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuvaat nykyään kamalalle =(

Vierailija
1707/4104 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ tuuheuttava suklaan ja vaniljan tuoksuinen shampoo. Nykyään tuuheuttavaa saa vain kahvin (yäk) hajuisena.

Vierailija
1708/4104 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustapekka pippurijuusto. RIP

Vierailija
1709/4104 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wet n Wild -meikkimerkin ripsentaivutin! Niitä myytiin reilu 10 vuotta sitten. Se ei ollut sellainen perinteinen saksimallinen, vaan hiukan tämän kaltainen, mutta paljon pienempi: https://www.lyko.fi/ardell/ardell-fransformare-med-varme?gclid=EAIaIQob…

Oli mukavan kompakti ja muutenkin paras taivutin, jonka olen omistanut. Minulla oli sellainen vuosia käytössä, kunnes hajosi ja toista yhtä hyvää en ole löytänyt. Kyseisen merkin meikkejä saa edelleen joistain harvoista paikoista, mutta noita taivuttimia ei.

Vierailija
1710/4104 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roger rabbit mehujäätelö. Siinä oli vadelmahyytelö sydän.

Vierailija
1711/4104 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XZ tuuheuttava suklaan ja vaniljan tuoksuinen shampoo. Nykyään tuuheuttavaa saa vain kahvin (yäk) hajuisena.

Kyllähän tota suklaa vanilja shampoota saa ainakin s kaupoista

Vierailija
1712/4104 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fa sarja

Suihkusaippuat

Tuoksut

Vierailija
1713/4104 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmio sulatejuustot lajitelma, oli eri makuisia. Pyöreä.

1714/4104 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1715/4104 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wellan Life Tex balsam

Vierailija
1716/4104 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisyyttä hipovat Real Snacksin Kaikilla Mausteilla -perunalastut! Löytyi vielä viime vuoden puolella sekä K- että S-ketjuista, mutta enää ei näytä olevan lähialueen valikoimissa, vaikka on tullut etsittyä kissojen & koirien kanssa. Niitä harvoja sipsimakuja, joita voin oikeasti sanoa rakastaneeni. :(

Vierailija
1717/4104 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan älyttömästi alkuperäistä, tai sitä 90-luvulla myytyä, Lauantaipussia. Hairahdin taannoin ostamaan nykyisen, uusitun version ja olin niin pettynyt, etten ole aikoihin moista kokenut... Kaikki klassikkopussitkin on pilattu!

Vierailija
1718/4104 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotipizzalta seuraavat:

- pannupizzat

- salaatit

- leipätikut

- Frutti di mare

- LOHILANKKU näemmä juuri poistunut...

En kestä, Lohilankku takaisin! Se oli oikeesti mainio, vaihtelun vuoksi vähän erilainen pitsa.

Vierailija
1719/4104 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radiomafia. Ainut tuoreen musiikin radiokanava, jolla ei ollut minkäänlaisia soittolistoja.

Ai, mä oon niin vanha että muistelen vielä alkuperäistä Radio Cityä 1980-1990-luvuilla, samasta syystä.

Vierailija
1720/4104 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä suklaa ja vanilja shampoota ja hoitisikkaa saa edelleen. XZ:lla on toinen uusi tuote nimeltä Vanilla cafe. Olet varmaan sekoittanut nämä keskenään.

Olen nähnyt tuota suklaa-vaniljaa ainakin Prismassa ja Tokmannilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän