Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4104)
Vierailija kirjoitti:
Ah joo, minäkin kaipaan Pirkan rommileivoskeksejä ja Jokaiselle-valmisruokia (erityisesti tofu tikka masalaa ja no butter no chickeniä). Joskus varmaan 15 vuotta sitten oli Fazerinasta rommiversio. Se oli ihan älyttömän hyvä, suosikkini kaikista suklaapatukoista. Olikohan se kausimaku, vai eikö vaan käynyt kaupaksi?
Siis onko nää Jokaisellekin-ruuat poistuneet? Olivat oikeasti hyviä valmisruokia. Olen ihan sekaani ja ja nuo ovat varmaan ainoita valmisruokia joita söin salaattien lisäksi.
Vieralja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah joo, minäkin kaipaan Pirkan rommileivoskeksejä ja Jokaiselle-valmisruokia (erityisesti tofu tikka masalaa ja no butter no chickeniä). Joskus varmaan 15 vuotta sitten oli Fazerinasta rommiversio. Se oli ihan älyttömän hyvä, suosikkini kaikista suklaapatukoista. Olikohan se kausimaku, vai eikö vaan käynyt kaupaksi?
Siis onko nää Jokaisellekin-ruuat poistuneet? Olivat oikeasti hyviä valmisruokia. Olen ihan sekaani ja ja nuo ovat varmaan ainoita valmisruokia joita söin salaattien lisäksi.
Joo, konkkaan meni. :(
Muistan valion mansikan makuinen vispikerma, oli parasta täytekakun täytteenä... Prh, kun lopettivat senkin myymisen
Siis mikä näitä paskpers vaivaa!! Kaikki hyvä lopetetaan ja p""k" " vaan tilalle, pienenetään annoskokoja, nostetaan hintaa, muunnellaan reseptin makua p" "k" mm"k"
Pääkammat. Mistään ei löydy. Kohta tarttis.
Maistuvaat nykyään kamalalle =(
XZ tuuheuttava suklaan ja vaniljan tuoksuinen shampoo. Nykyään tuuheuttavaa saa vain kahvin (yäk) hajuisena.
Mustapekka pippurijuusto. RIP
Wet n Wild -meikkimerkin ripsentaivutin! Niitä myytiin reilu 10 vuotta sitten. Se ei ollut sellainen perinteinen saksimallinen, vaan hiukan tämän kaltainen, mutta paljon pienempi: https://www.lyko.fi/ardell/ardell-fransformare-med-varme?gclid=EAIaIQob…
Oli mukavan kompakti ja muutenkin paras taivutin, jonka olen omistanut. Minulla oli sellainen vuosia käytössä, kunnes hajosi ja toista yhtä hyvää en ole löytänyt. Kyseisen merkin meikkejä saa edelleen joistain harvoista paikoista, mutta noita taivuttimia ei.
Roger rabbit mehujäätelö. Siinä oli vadelmahyytelö sydän.
Vierailija kirjoitti:
XZ tuuheuttava suklaan ja vaniljan tuoksuinen shampoo. Nykyään tuuheuttavaa saa vain kahvin (yäk) hajuisena.
Kyllähän tota suklaa vanilja shampoota saa ainakin s kaupoista
Fa sarja
Suihkusaippuat
Tuoksut
Kolmio sulatejuustot lajitelma, oli eri makuisia. Pyöreä.
PASTIROL-askit!!!
Täydellisyyttä hipovat Real Snacksin Kaikilla Mausteilla -perunalastut! Löytyi vielä viime vuoden puolella sekä K- että S-ketjuista, mutta enää ei näytä olevan lähialueen valikoimissa, vaikka on tullut etsittyä kissojen & koirien kanssa. Niitä harvoja sipsimakuja, joita voin oikeasti sanoa rakastaneeni. :(
Kaipaan älyttömästi alkuperäistä, tai sitä 90-luvulla myytyä, Lauantaipussia. Hairahdin taannoin ostamaan nykyisen, uusitun version ja olin niin pettynyt, etten ole aikoihin moista kokenut... Kaikki klassikkopussitkin on pilattu!
Vierailija kirjoitti:
Kotipizzalta seuraavat:
- pannupizzat
- salaatit
- leipätikut
- Frutti di mare
- LOHILANKKU näemmä juuri poistunut...
En kestä, Lohilankku takaisin! Se oli oikeesti mainio, vaihtelun vuoksi vähän erilainen pitsa.
Vierailija kirjoitti:
Radiomafia. Ainut tuoreen musiikin radiokanava, jolla ei ollut minkäänlaisia soittolistoja.
Ai, mä oon niin vanha että muistelen vielä alkuperäistä Radio Cityä 1980-1990-luvuilla, samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä suklaa ja vanilja shampoota ja hoitisikkaa saa edelleen. XZ:lla on toinen uusi tuote nimeltä Vanilla cafe. Olet varmaan sekoittanut nämä keskenään.
Olen nähnyt tuota suklaa-vaniljaa ainakin Prismassa ja Tokmannilla.