Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?

Vierailija
13.02.2019 |

Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.

Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.

Kommentit (4104)

Vierailija
1601/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vermon oliko -80 luvulla myytävät pelaajan ohjelma kansio, oli paikka raviohjelmalle ja peli lipuille ja kynälle. Ihan loistava jota moni jäi kaipaamaan mutta joku pelle Vermosta meinasi että ihan turha.

Vierailija
1602/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taffelin grillisipsit. Siis joskus parikyt vuotta sitten oli mausteet vielä kohdillaan.

Nämä nykyiset ei ole mistään kotoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkarit, Kyöpelivuori-pääsiäismuna ja HK Potku. Roope Ankan kolikot.

Vierailija
1604/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappatunturi

Vierailija
1605/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi Twist. Oli perkeleen hyvää limukkaa joskus kaksituhattaluvun alussa. Nyt saa vaan pepsi max

Vierailija
1606/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pepsi Twist. Oli perkeleen hyvää limukkaa joskus kaksituhattaluvun alussa. Nyt saa vaan pepsi max

Pepsi Twistiä on kyllä saatavilla. Googlaapa!

Vierailija
1607/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 90 luvun alussa kun olin ihan pieni, oli vielä boysenmarja Pilttiä. En tiedä, missä vaiheessa on hävinnyt.

Sitten 90-00 lukujen taitteessa oli toffeenmakuista Digimon limsaa. Sitä ei ollut kauaa ja se katosi ihan yhtäkkiä.

Samaan aikaan oli ja meni ne San Diego sipsit, jotka nyt on tullut, HERRALLE KIITOS, uudelleen!

Vierailija
1608/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma muistanko väärin vai onko joku jo maininnut: Alpro Soijan mansikanmakuinen pillimaito. En ole nähnyt vuosiin tai sitten sitä ei vain enää ole kaupassani. Maitoallergikkona tykkäsin paljon ja hyvä vaihtelu maidon sijaan. Oli niin hyvää... kaakaoversiota ehkä on vielä? 

Vierailija
1609/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin minttusuklaakeksit. Ne oli parhaita! En osta muita keksejä, eli nyt oon vailla keksiä, hpmh!

Vierailija
1610/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalline Valion jogurtti, jossa entinen sokerimäärä. Nämä uudet vähäsokeriset maistuu pahalta. Vanhat oli ihania jälkkäreitä töissä. Kaikki jogurtit on nykyään pahoja. Miksi kaikista on sokeri pois?

Vierailija
1611/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku sellaista pientä kaakaotetraa jossa oli peikon kuva kyljessä? Pillillä juotiin ja oli niin hyvää. Joku mainitsi tuolla aiemmin myös muuminmuotoiset jäätelöt. Kukaan muu ei näitä tunnu muistavan, mutta olen ihan varmasti näillä lapsena herkutellut. Olen koittanut löytää googlesta kuvia, mutta ei tunnu olevan :(

Voiko olla että nyt muistan vaaleansinisellä kuorrutteella Muumipeikon muotoisen jätskipuikon, vai onko valemuisto:)

Vierailija
1612/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle mikroateriat! En tiedä onko edes kokonaan lopetettu, mutta enää en ole omasta kaupungista löytänyt edes isoista marketeista kun ennen sitä oli ihan pikkukaupoissakin. Tykkäsin ottaa tuota evääksi ja oli valmisruuaksi maukasta.

Valmistaja meni konkkaan.

Vierailija
1613/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku sellaista pientä kaakaotetraa jossa oli peikon kuva kyljessä? Pillillä juotiin ja oli niin hyvää. Joku mainitsi tuolla aiemmin myös muuminmuotoiset jäätelöt. Kukaan muu ei näitä tunnu muistavan, mutta olen ihan varmasti näillä lapsena herkutellut. Olen koittanut löytää googlesta kuvia, mutta ei tunnu olevan :(

Tää kaakao oli ihan parasta! Pörri-peikon kaakao. En löytänyt kuvio siitä kaakaotetrasta, mutta tämä peikko oli mun mielestä siinä https://www.kirjasampo.fi/sites/default/files/styles/medium/public/kuls…

Vierailija
1614/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä muistan! Ovat oikeasti siis olleet olemassa :) 

Samaan aikaan myytiin myös My little pony jäätelöä, mistä muistelen että olisi sekin ollut ponin muotoinen, tai sitten sekoitan sen tuohon Muumiin. Silloin oli myös Hugo jäätelöä tai mehujäätä.

Oli myös My Little Pony -jäätelöä! Ponin pään muotoinen, vihreä-vaaleanpunainen puikko. Vihreä osuus maistui päärynälle, tai niin ainakin muistan. En pitänyt päärynän mausta, mutta silti halusin kyseisen jätskin usein kauppareissulla. Oli varmaan joskus ysärin alussa myynnissä, kun olen ollut reilusti alle kouluikäinen.

Vierailija
1615/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu kaipaa Deo activea?

Vierailija
1616/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilja-Susette

Vierailija
1617/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paristokäyttöiset ripsientaivuttumet.

Vierailija
1618/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan niitä hyytelöitä, joissa oli mustekala maskottina. Vadelmaa ja persikkaa löytyi makuina. Suomessa ei myydä valmishyytelöitä ollenkaan, ja itse kaipaisin sellaisia (etenkin sokerittomana). Joo itsekin voi tehdä, mutta ei se ole sama asia. 

Vierailija
1619/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkka Rommirusinasuklaakeksit, Pandan riisisuklaa (vai oliko Pandam, sellainen keltainen kääre)

Sen riisisuklaan valmistaja oli Chymos.

Vierailija
1620/4104 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kun jogurtit tulivat Suomeen niin Haapaveden meijeri valmisti sitruuna-aprikoosi jogurttia.

Se oli ihanan raikasta ja kirpeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi