Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4104)
Ennen televisio-ohjelmien välissä näytettiin muutama mainos. Nykyään mainosten välissä näytetään muutama pätkä halvinta mahdollista ohjelmakuraa neljättä kertaa uusintana
Valio mansikkakerma: parhaimman makuinen ja valmiiksi vaaleanpunainen vaahdotettava kerma.
Apetit kesäkeitto (pakaste)
Marabou co-co kookossuklaalevy
Tämä, Creme Bonjour Cuisine Fraiche. Ei mitään järkeä tämän lopettamisessa!
https://public.keskofiles.com/f/k-ruoka/product/8719200019331
Merkkarit eli merirosvo rahat , salmiakkia olivat parhaita 😪
Vierailija kirjoitti:
MTV3 Scifi -kaapelikanava.
Haluaisin halata sinua täältä tulevaisuudesta!
Nuo kanavat, ja tuo Scifi kaapelikanava olivat jotain aivan mahtavaa. Harmittaa aivan vietävästi että maikkari alkoi "kehittämään" ohjelmistoaan, eli käytännössä piti hinnan samana mutta poisti noita kanavia tasaisin väliajoin, ennenkuin Ruotsalainen C-More osti sen kokonaan ja "kehitti" kanavaa lisää niin että muutama vuosi takaperin oli pakko irtisanoa koko roska. Enkä ole todellakaan päätöstäni katunut.
Joskus reilu kymmenen vuotta sitten Saarioisilla oli sellainen pussiruoka kuin Thaimaanpata. Sitä oli kaupassa yhden kerran. Sain sitä syödyksi vain yhden lautasellisen, ja se oli ehkä maailman parasta Saarioisten ruokaa koskaan! Italianpata on ollut meillä vakio, mutta se maistuu jotenkin kolholta, eikä siitä saa mitenkään paremman makuista.
Toinen einesruoka mitä kaipaan todella kovasti on Lidlissä joskus kuusi vuotta sitten vielä myynnissä ollut lasagne, joka oli maustettu todella hyvin, eikä siinä ollut kolmen sentin paksuista mautonta munamaito-oksennuskerrosta muutaman hikisen levyn päällä niinkuin kaikissa muissa eines lasagneissa, vaan koko lasagne oli syötävää ruokaa! Ja ne päiväykset. Ne säilyivät kuukausia!
Lidlissä oli myös aivan erinomaista maitokaakaota joka oli tehty kuumennettuun maitoon, ja joka siitä syystä kesti myös todella kauan ennen parasta ennen päivää.
Lidl on halpa ruokakauppa, mutta valitettavasti sen valikoimat ovat pikkuhiljaa huonontuneet, ja valitettavasti useat erinomaiset einesvalmisteet on myös "kehitetty", eli ne tehdään halvemilla ja vähemmillä raaka-aineilla ja kuitenkin on lisätty paljon pelkkää ilmaa hintaan. Eli entisestä halpakaupasta voidaan kohta Lidlinkin kohdalla puhua.
Lohikäärmetee. Oli hyvä laihdutustee
Chilimarinoidut valkosipulinkynnet. Se hyvän makuinen oranssissa öljymausteliemessä. Myynnissä on vielä pahanmakuista.
Vierailija kirjoitti:
bravon banaanisuklaa-jäätelö :/
Banaanijäätelöt eivät selvästikään ole suomalaisten makuun, koska ne häviävät yksi toisensa jälkeen kauppojen hyllyiltä, ilmeisesti huonon kysynnän vuoksi. Ensiksi Ben & Jerry's Chunky Monkey katosi, sitten 3 kaverin banaanijäätelö. Molemmat olivat suosikkejani.
C h i f o n e t kirjoitti:
Chifonetin lopettaminen on minulle katastrofi. Jäljitelmät tuntuvat iljettäviltä jo ensimmäisellä käyttökerralla. Kuvio on sama, mutta muuta samaa ei sitten olekaan. Todella traumaattista. Tiskiliinaa, kun tarvitaan ihan yhtä mittaa. Maksaisin mielelläni tuplahinnan, , jos vain niitä olisi myytävänä.
Sama. Kestäviä ja usein pesukoneen kestäviä siivouspyyhkeitä (rättejä). Olen ollut ihan pulassa ilman niitä. Ja kun oli eri värejä, niin saattoi olla eri tarkoitukseen eri värit. Nyt mulla on jotain K-kaupan pirkkajäljitelmiä, mutta ovat haperampia.
Vierailija kirjoitti:
C h i f o n e t kirjoitti:
Chifonetin lopettaminen on minulle katastrofi. Jäljitelmät tuntuvat iljettäviltä jo ensimmäisellä käyttökerralla. Kuvio on sama, mutta muuta samaa ei sitten olekaan. Todella traumaattista. Tiskiliinaa, kun tarvitaan ihan yhtä mittaa. Maksaisin mielelläni tuplahinnan, , jos vain niitä olisi myytävänä.
Sama. Kestäviä ja usein pesukoneen kestäviä siivouspyyhkeitä (rättejä). Olen ollut ihan pulassa ilman niitä. Ja kun oli eri värejä, niin saattoi olla eri tarkoitukseen eri värit. Nyt mulla on jotain K-kaupan pirkkajäljitelmiä, mutta ovat haperampia.
Voi että! Muistin nyt itsekin että nuo katosivat joskus ammoin kaupoista.
Ne olivat erinomaisia juuri siksi että ne pystyi heittämään koneeseen pestäväksi, ne kestivät, ne pitivät hyvin kosteutta ja mikään mönjä ei jäänyt niihin kiinni, vaan kaikki roska ja muu töhkä lähti irti melkein pelkällä vedellä huuhtelemalla ja liina oli käytön jälkeen kuin uusi, ja se oli plussaa että niitä oli eri väreissä eri paikkoja varten. Minulla oli sellainen "pesupallo", eli pallo jossa oli verkkoa, niin ne liinat peseytyivät hyvin myös ihan astianpesukoneessa.
Harrastuksissa, eli käytännössä kuivaliiduilla piirtäessä, sellainen liina oli myös käytössä kun piti väriä saada tuhrittua ja tasoitettua nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Tämä, Creme Bonjour Cuisine Fraiche. Ei mitään järkeä tämän lopettamisessa!
https://public.keskofiles.com/f/k-ruoka/product/8719200019331
Joo! Haeskelen tätä hyllystä edelleen lähes viikoittain, kunnes muistan, että ai niin, tätä ei enää ole olemassakaan. Käytin tosi usein enkä tajua, miten näin loistava tuote on lopetettu.
Vierailija kirjoitti:
Merkkarit eli merirosvo rahat , salmiakkia olivat parhaita 😪
Niitä on myytävänä. Fazerilla on alkuperäisellä reseptillä tehtyjä, mutta ne on pienempiä. (Ei tukehtumisvaaraa) .Muistaakseni pussissa lukee merkkari.
Vierailija kirjoitti:
Neekerinpusut.
Tuote on olemassa, eli kaipaat vain nimeä?
Vierailija kirjoitti:
N eekerinpusut.
Tuote on olemassa, eli kaipaat vain nimeä?
Noita on eri nimellä ainakin Tokmannilla. Jotain Suukkoja. Ällöttää kun töissä tj sanoo että Hei (etunimi) kahvihuoneessa on sullekin suukko, ja minä kiitän kohteliaasti. N-sana Pusu oli kivempi nimi työpaikassa jossa muut miehiä, minä ainoa nainen.