Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?

Vierailija
13.02.2019 |

Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.

Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.

Kommentit (4104)

Vierailija
2141/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rochas'n Femme-parfyymi, se alkuperäinen tuoksu. Piti heidän sitten sekin pilata skaksi. Huoh.

Vierailija
2142/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodyshopin Vitamin E Eyes Cube -silmänympärysvoide

Siis tämä:

https://www.amazon.co.uk/Body-Shop-Vitamin-Eyes-Cube/dp/B00XT341UK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikkatuutti!! Ja Suklaapilvi-tuutti. Kunnon kirsikkaherkkuja ei enää saa mistään!

Vierailija
2144/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Compeed jalkavoide kantapään halkeamille. En ole sen jälkeen löytänyt mitään oikeasti toimivaa.

Vierailija
2145/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigerin maustehyllyssä oli ennen ruusunmarjajauhetta, joka oli ihanaa viilin kanssa! Ja todella edullista oli marketien marjajauheisiin verrattuna.

Vierailija
2146/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kongo-patukat, sellaisia pieniä halpiskingiksiä.

Ja Pastirol-pastillit.

Ynnä muu moni herkku.

Vierailija
2147/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälsans köket soijanakit lakto-ovovege-reseptillä! Vegaaninen resepti pilasi tuotteet!

Vierailija
2148/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen Geisha ja Fazerina.

Vierailija
2149/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valion sitruunan makuinen bulgarianjugurtti.

Ehdottomasti samaa mieltä - paras jugurtti ikinä.

Toinen hyvä, joka on hävinnyt markkinoilta on pitkä putkispagetti - tai saattoi olla ihan suomalaisittain makaroniksi nimetty.

Vierailija
2150/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullava kokonainen pitko.  Sai itse leikata muhkean palan.  Olin ärsyyntynyt kun kaupat ei sitä enää myyntiin ottaneet vaan tarjonnassa oli vain valmiiksi (ohuiksi siivuiksi) viipaloitua.  Niii...n monet kaupat sitä kokopitkoa kiertelin hakemassa.  Mutta nyt olen saanut lohdutusvoiton, Kuopiossa on leipomo jonka voilla leivottuun pullaan olen nyt koukussa.  Sitä löytyi Helsingissä S-marketista.  Toivottavasti he siellä Kuopiossa luottavat jatkossakin, että pullaa osataan kotonakin leikata. :)               Olen painontarkkailija, mutta tavallinen pulla sopii mainiosti herkkuhetkiin. 

Pitäkää Pullavanne, tuon uuden löydön takia voisin vaikka muuttaa Kuopioon. 👩🏻‍🦰 :)

Trube on se leipomo Kuopiosta. Todella hyvät tuotteet.

https://www.trube.fi/tuotteet.html

Vierailija
2151/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Valion pienet AB-jugurtit, joissa vaihtoehtoisesti paksua luumu- tai mustikkajugurttia vehnänleseiden, pellavansiementen tms. kera.

- Pirkan AB-luumu-pellavansiemenjugurtti 400g on samoin hävinnyt jo vuosia sitten markkinoilta. https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/pirkka-ab-jogurtti-400g--luumu-pell…

Vierailija
2152/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wing Pan paistinpannu

Vierailija
2153/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Volvo V70

Vierailija
2154/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilutikku-jäätelö!

Vierailija
2155/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita itsellä 3 leimassa Volvoja ja uusin täytti juuri 18 vuotta, tuskin luovun koskaan.

Vierailija
2156/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brooksin Vapor lenkkarit. Harmi etten hoksannut ostaa muutama paria ekstraa, nyt niitä ei enää saa. Muita Brookseja joo mutta ne oli hyvät

Vierailija
2157/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neekerinpusut, lakupekka laku, eskimo jäätelö ja valkovenäläinen drinkki......

Vierailija
2158/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullava kokonainen pitko.  Sai itse leikata muhkean palan.  Olin ärsyyntynyt kun kaupat ei sitä enää myyntiin ottaneet vaan tarjonnassa oli vain valmiiksi (ohuiksi siivuiksi) viipaloitua.  Niii...n monet kaupat sitä kokopitkoa kiertelin hakemassa.  Mutta nyt olen saanut lohdutusvoiton, Kuopiossa on leipomo jonka voilla leivottuun pullaan olen nyt koukussa.  Sitä löytyi Helsingissä S-marketista.  Toivottavasti he siellä Kuopiossa luottavat jatkossakin, että pullaa osataan kotonakin leikata. :)               Olen painontarkkailija, mutta tavallinen pulla sopii mainiosti herkkuhetkiin. 

Pitäkää Pullavanne, tuon uuden löydön takia voisin vaikka muuttaa Kuopioon. 👩🏻‍🦰 :)

Trube on se leipomo Kuopiosta. Todella hyvät tuotteet.

https://www.trube.fi/tuotteet.html

Kiitos tiedoista sinulle, ihana ihminen.  🌷

Vierailija
2159/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin suolaton luomuvoi! Tuo suolaton voi oli Lidlin suosituimpia tuotteita, ja koko ajan lopussa. Totaalinen aivopieru joltain lopettaa yksi suosituimmista tuotteista! Viimeksi Lidlissä käydessä olivat käsittämättömästi lisänneet voimakasuolaisen voin kokoelmiinsä, kun ihmiset haluaisivat nimenomaan suolatonta!

Nyt pitää hakea suolaton voi S-marketista, mutta se on yli puolet kalliimpaa eikä edes luomua, kuin Lidlin suolaton!

Vaikeaa palata käyttämään edes normaalisuolaista voita, kun tottunut suolattomaan, eikä verenpainekkaan tykkää!

Vierailija
2160/4104 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dexit-särkylääke. Kemiallisen rakenteensa vuoksi vastasi kaksikertaista määrää buranaa. Mutta mainos oli niin ärsyttävä, että meni varmaan markkinointi heti pieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi