Tuotteet jotka katosivat myynnistä vaikka olivat loistavia?
Kattilakokoinen mikrolämmitettävä lohikeitto joka oli oikeasti hyvää. Valmistajaa en muista, mutta tuli joskus työhuoneella jaettua kavereiden kesken.
Olisi tosi kätevä nyt kun on noi lapset ja välillä olis kiva ruokkia ne nopeasti päiväkodista tullessa, mutta tuota oli kaupoissa n. 5 minuuttia ennen kuin hävisi.
Kommentit (4104)
Vierailija kirjoitti:
Lumenen hajuvedet. Kamoon Lumenen jengi, tuokaa takaisin Timantti Hangella. 50+ naisia on paljon ja he juoksisivat silmät kiiluen ostamaan tätä.
Tätä on yllättävän moni kaivannut! Nyt Lumene vink vink!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Oih, Linda-siideri.... Niin hyvää...
Ihmeen moni on tätäkin kaivannut, vaikka Suomesta saa nykyään hyvää aitoa siideriä.
Nuo 90-luvun siiderithän oli oikeastaan limuviinaa, hiilihapotettua omena-aromia ja aspartaamista makeus.
Joka kerta tuli ripulit baari-illan jälkeen kun näitä joi. Ei ole tullut ikävä.
🇺🇦🇮🇱
Ne kiiltäväpintaiset hedelmänmakuiset pääsiäisrakeet (ei siis jellybean-tyyppisiä vaan vähän kovakuorisempia; sisus sellainen kostean jauhomainen). En muista merkkiä tai valmistajaa, mutta yhä jaksan toivoa että ne palaisivat kaupan hyllyille jonain pääsiäisenä. Ne olivat pääsiäiskarkeista kaikkein parhaita.
Minne katosi Fazerin popcorn-sininen patukka??? Olin aivan koukussa siihen, nyt Marabou tekee jotain suklaalevyä jossa popcornia joukossa, mut ei oo mistään kotoisin....
Ehann-E -cream, kasvovoide, oli myynnissä joskus 20 vuotta sitten. Aivan mahtava ja iloitsin, että nyt löytyi vihdoin täydellinen voide. Siihen yhteen purkkiin se sitten jäikin. Ei myydä enää. Vogelin Echinacea-creme oli toinen, lähes yhtä hyvä. Loppusis. 30 vuotta sitten tykkäsin valtavasti Finesse -hiustenhoitotuotteista. Ei åle enää. Pah.
Mulla ei ole silmään enää pistänyt kun käynyt suklaahyllyjä katsomassa, mutta onko enää Fazerin Travel-suklaita? Noissa kun hyviä vaihtoehtoja ja levytkin sopivan kokoisia.
Lumenen raspberry dödö
Tzatziki sipsit
Yves Rocherin santelisuihkugeeli, Topsy-tuutti (etenkin toffee), Pluto-limsa, Charlotte-vanukkaat nyt ainakin.
-Aakkos-makaronit
-Putkilot missä oli salmiakkijauhetta
-Metsätähti-jugurtti
-RioCola jäätelö pahvipötkylässä
-Viikonloppu-karkkipussi
Aidot alkuperäiset Nokian super kontio kumisaappaat. Nokia sotkeutui puhelin bisnekseen niin unohtui kenkien laatu.
Pullava kokonainen pitko. Sai itse leikata muhkean palan. Olin ärsyyntynyt kun kaupat ei sitä enää myyntiin ottaneet vaan tarjonnassa oli vain valmiiksi (ohuiksi siivuiksi) viipaloitua. Niii...n monet kaupat sitä kokopitkoa kiertelin hakemassa. Mutta nyt olen saanut lohdutusvoiton, Kuopiossa on leipomo jonka voilla leivottuun pullaan olen nyt koukussa. Sitä löytyi Helsingissä S-marketista. Toivottavasti he siellä Kuopiossa luottavat jatkossakin, että pullaa osataan kotonakin leikata. :) Olen painontarkkailija, mutta tavallinen pulla sopii mainiosti herkkuhetkiin.
Pitäkää Pullavanne, tuon uuden löydön takia voisin vaikka muuttaa Kuopioon. 👩🏻🦰 :)
Leiraksen A-vitamiinivoide oli paras!
Se auttoi jopa ruusufinniin.
Vierailija kirjoitti:
Mansikkapiltti. Se iso purkki.
Lastenruoissa oli joskus 10 v sitten sellanen "Pohjolan maut/marjat" tms-sarja, jossa oli tosi hyviä marjasekoituksia, puolukka, karpaloa ja tyrniä yhdessä jonkun makeamman maun kanssa. Olivat ihania maustamattoman jugurtin kanssa.
Proteiinijugurtit, olikohan Arla/Ingman. Eri hedelmien makuisia. En tykkää rahkasta/vanukkaista joten nuo oli aamupalasuosikkeja. Just totuin käyttämään ja sitten hävisivät kaupoista.
Calzone taskut, mikrossa lämmitettävät. Parhaita mikro-pikaruokia.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin 5% kevytjuustolevite, Pelkästään tämän takia menin Lidliin, eipä kiinnosta enää. Oli hyvää siksikin, että diabeteksen vuoksi piti saada rasva minimiin, en huoli heidän uutta 13% vastaavaa.
Ootkohan ymmärtänyt jotain väärin, ei diabeteksessa tarvii vetää rasvaa minimiin vaan hiilarit. Ja päinvastoin, jos vedät hiilarit minimiin tulee sun kaikin keinoin VÄLTTÄÄ kaikkia kevyttuotteita ja käyttää enemmän rasvaa. Saatat jopa pärjätä vähemmillä lääkkeillä ja elää hippasen kauemmin ja hoikempana😉
Miksei Superpuikko minttua ole ikinä missään paitsi satunnaisella huoltiksella? Aivan kuin niitä valmistettaisiin vain 5 kpl vuosittain.
Mansikkapiltti. Se iso purkki.