MTV3 Vappu ja Marja LIVE Anne Kukkohovi
Olipas Anne sexy ohjelmassa & on nainen tainnut laittaa silkkarit kun rinnat oli isontunut selvästi
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vappu varmaankin nauttii tanssimisesta ja pitää itseään taitavanakin. Minusta hänen tanssinsa näyttää lähinnä huvittavalta rintojen hytkytykseltä, mutta ehkäpä se onkin se tärkein tavoite.
Samaa mieltä, ton lopputanssin voisi jättää ohjelmasta pois, lapsellistakin on.
Veitolalla oli jotenkin omituinen katse, olikohan päissään tai pillerreissään.
Annehan erosi miehestään. Laittoi ukon pihalle, otti silarit tilalle. Win-win tilanne! :D
"Anne Kukkohovi eron jälkeen: "”Olen osannut nauttia introvertistä puolestani”" "
(Me Naiset 7.5.2018)
Muistaako kukaan mikä hänen oikea sukunimensä oli silloin kun teki vielä mallin töitä ulkomailla, taisi olla Euroopan lisäksi Japanissa ainakin?
Tuohan on sen miehen sukunimi.
Voi sitä Annea... sinnitteli lapsen takia aviossa ja kummasti korot katkeili iltagaaloissa niin ettei kotiin päästy... oi voi...
Miten se on selvinnyt viime syksyn kauhistuttavasta hyökkäystilanteesta Nizzassa? Näyttää toipuneen hyvin, vai oliko koko juttu dramatisoitu mediaa varten?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/caa02411-a4f8-417b-be60-fd5d36…
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan mikä hänen oikea sukunimensä oli silloin kun teki vielä mallin töitä ulkomailla, taisi olla Euroopan lisäksi Japanissa ainakin?
Tuohan on sen miehen sukunimi.
os. Laaksonen
Kukkohovi ei koskaan ollut sen luokan huippumalli ja kansainvälinen, mitä antaa ymmärtää.Kaunis on, mutta tavallista tasoa. Hjallis ehkä kiinnostui.
Sillä on jatkuvasti sellainen pälyilevä katse "tykätäänko musta nyt, onko oikea kuvakulma, olenko edukseni?????". Äärimmäisen epävarma ihminen, joka haluaa jatkuvasti toisten hyväksyntää. Ärsyttävä ja rasittava tyyppi!
Kukkohovi taitaa elää uutta nuoruutta, ihastuminen saa säteilemään. Kaikkea hyvää hänelle.
Päivän naurut tai itkut kyllä aiheutti M. Veitola, joka kertoi sanovansa muksulleen joka aamu viedessään hoitoon "ole ystävällinen kaikille tänään".
Älä tee mitä minä teen vaan mitä minä sanon.
Silkkarit on laittanut & seksikäs 48v LADY
Oli kyllä muodokas Annen kroppa & laihtunut myös mutta rinnat laitetut.