Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susi jo syntyessään - tuote, joka katosi kaupasta yhtä nopeasti kuin ilmestyikin?

Vierailija
13.02.2019 |

Muisteluketju!

Tuli nimittäin tänään mieleen ne suodatinpussit, jotka myytiin valmiiksi kahvilla täytettynä. Taisi olla neljä mitallista kahvia aina yhtä suodatinpussia kohden. Ei olleet pitkään myynnissä enkä yhtään ihmettele.

Kommentit (546)

Vierailija
121/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko poistunut, mutta dr oetkerin suklaapizza tuntuu aika huonolta idealta

Se muuten oli aivan hirvittävää, en pystynyt syömään loppuun, vaikka periaatteessa se suklaa (tai usempaa "suklaata" siinä oli) oli hyvää. Rupesi tökkimään oikein reilusti. En heitä juuri koskaan ruokaa roskiin, mutta ne jämät oli pakko heittää. Älytön idea.

Vierailija
122/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten sukkahousut.

Sukat on sukat ja niin on sukkahousutkin. Noiden ensinmainittujen markkinoiden puolittaminen niiden ostajakunnalle sukupuolen mukaan tuotteistetusti onkin lähinnä aika keinotekoista ja vain muodin tai markkinoiden senhetkisen (jonkun juuri tietyn esim.tuotteen  kuvion tai värin) kysynnän vaatimusten  tyydyttämiseen perustuvaa sukka-alan  muotisuunnittelijoiden puuhastelua pinnallisen parissa. 

Aivan saman malliset harmaat villasukat kävisi periaatteessa jalkaan kuin jalkaan, kunhan vain koko on oikea.

Niin se on sukkiksissakin ja kyllä niitä löytyy melkein vaikka minkä värisiä, mutta yleensä ne eniten myydyt  perusvärit niissä käyvät kaikille ja ainakaan ne tiivispintaiset opaque- värit (esim. musta) eivät "sukkana" farkunlahkeen alta kenkien kanssa näkyessään näytä sukkia kummemmilta eivät herätä yhtään sen kummempaa huomiota kuin mitkään muutkaan sukat.

Mitä taas siihen housuosaan tulee, niin niin paljon näissä nykymateriaaleissa on joustoa, että ei tee normaalimmittaisille(joka suhteessa) miesvartaloillekaan mitään tiukkaa laittaa päälle ja käyttää. Tuotteen sukupuolittaminen kaksille erillisille markkinoille on siis vain kallista ja turhaa, kun sukkahousuja löytyy yllin kyllin kaupojen tuotehyllyiltä muutenkin.

Olen käyttänyt itse sukkiksia jo n. 15 v. lähtien, enkä mitään miesten kalsareita ao enää ikinä ostaakaan, ja jos lahjaksi joku sellaiset vaikka joululahjaksi joskus antaisi niin veisin ne (niistä antajaa  kiittämisen jälkeen) huomaamatta avaamattomassa paketissa jonnekin kirppariin. 

m,29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötköön tiiviisti pakattu jauheliha, josta sai leikata valmiita pihvejä hampurilaisiin.

Vierailija
124/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokian ja Windowsin koko yhteistyö

Vierailija
125/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pötköön tiiviisti pakattu jauheliha, josta sai leikata valmiita pihvejä hampurilaisiin.

Sitä myydään edelleen. Se on koiranjauhelihaa.

Vierailija
126/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka kananmunaseos ettei tarvinnut itse särkeä kananmunia

Vierailija
127/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä myydään edelleen. Se on koiranjauhelihaa.

Tämä on kyllä ihan ihmisille tarkoitettua, löytyy valmistajan sivuilta, mutta kaupassa en ole nähnyt. Liekö sitten kesäsesonkituote.

https://snellman.fi/fi/tuotteet/kunnon-jauheliha/kunnon-naudan-pihvijau…

Vierailija
128/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten Italianleipä. Tykkäsin paljon, mutta aika pian hävisi markkinoilta. 

Vierailija
129/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordin euroviisuvoiton myötä kun oli se iso Lordi-buumi hetkeen aikaa kun tuli näitä oheistuotteita myyntiin. Oliko muistaakseni ainakin Lordi Salmiakkilimsaa, mutta ei pysynyt pitkään markkinoilla. Menee kuitenkin suureksi osaksi sen piikkin kun se huumakin laantui aika nopeaan. 

Kuitenkin tuntuu, että tuollaiset eksoottisemmat makuyhdistelmät uppoaa harvempaan suomalaiseen. 

Vierailija
130/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö banaanilimsaa vielä? En ole juonut limsaa enää vuosiin niin en tiedä vieläkö se on myynnissä. Hirveän makuista.

Vierailija
131/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myydäänkö banaanilimsaa vielä? En ole juonut limsaa enää vuosiin niin en tiedä vieläkö se on myynnissä. Hirveän makuista.

Ainakin joskus sitä halvempaa eli Vip-firman banaanilimsaa nähnyt ja ostanut pullon, mutta onhan tuo versio aika esanssista litkua. 

Mullakin muuten vähentynyt limujen juonti viime vuosina, mutta silloin tällöin sen pullon voi ostaa. Saakin nähdä millaiselta tuo halvempi Pirkan Ginger ale on kun meni kokeiluun. Itse ei käytä alkoholia ja tuota Ginger alea tarjoillaan monissa paikoissa alkoholittomana vaihtoehtona ja olen tykännyt. 

Vierailija
132/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä on jo täällä, mutta kovasti yritettiin lanseerata valmiiksi rikottuja kananmunia jossain putkilossa. 

Hävisi samoin tein. Olikin jotenkin ällöttävä ajatus. Sen verran kiireisinkin jaksaa toimia, että rikkoo itse kanikset. 

"Kanikset"? Kananmunalle on olemassa oikein hyvä lyhyempi nimi: muna! Kieltä voi joskus käyttää myös huolitellusti ja oikein, aina ei ole pakko keksiä tekohauskoja uusia ilmauksia.

Vierailija
133/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne raejuustot, joissa oli jotain jyviä tai lakkaa seassa.

Se oli ihan paras välipala! Hitto kun ei myydä enää. Kävin pari kuukautta sitten Ruotsissa, ja sieltä sitä kyllä sai.

Valio valmistaa edelleen lakkaraejuustoa, annapas vinkkiä omalle kauppiaallesi tai maitovastaavalle että tilaa hyllyyn.

Vierailija
134/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä on jo täällä, mutta kovasti yritettiin lanseerata valmiiksi rikottuja kananmunia jossain putkilossa. 

Hävisi samoin tein. Olikin jotenkin ällöttävä ajatus. Sen verran kiireisinkin jaksaa toimia, että rikkoo itse kanikset. 

"Kanikset"? Kananmunalle on olemassa oikein hyvä lyhyempi nimi: muna! Kieltä voi joskus käyttää myös huolitellusti ja oikein, aina ei ole pakko keksiä tekohauskoja uusia ilmauksia.

Ne on M U N U K O I T A !!! M U N U K O I T A !!!

Vierailija
135/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne raejuustot, joissa oli jotain jyviä tai lakkaa seassa.

No mitähän ihmettä? Tuota lakkaraejuustoa myydään kyllä edelleen joka paikassa. Itse olen ko. tuotteen tyytyväinen vakio-ostaja.

Vierailija
136/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli todella kätevä ja lisäksi vielä hyvälaatuista jauhelihaa.

Vierailija
137/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raa'at kananmunat pikkupulloissa. TV-mainoksessa taisi olla Pertti Salovaara(?)

Vierailija
138/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahti-levite. Oli ihan taivaallista ruisleivän kanssa, mutta ei sitä kyllä kauaa kauppojen hyllyillä ollut. Olisko ollut about 10 vuotta sitten

Lahden leipälevite, sellaista valkoista mömmöä vaaleansinisessä rasiassa. Oli muuten loistava tuote kun olin vuonna 2005 laihiksella 😁

Vierailija
139/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirkkosen "savustuspussi".

Vierailija
140/546 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valio Better Rahkariini. Kuka laittaa rahkan ja rasvan sekoitusta leivän päälle?

Tämä moska oli ihan s a a t a n a n pahaa 🤢