PARIGALLUP: Mistä ja minkä ikäisenä löysit nykyisesi?
Missä tapasitte ja minkä ikäisinä? Kuinka monta vuotta yhteistä taivalta on jo talsittu? Asutteko avoliitossa tai oletteko kihloissa/naimisissa? Onko siunaantunut lapsia?
Kommentit (40)
Olin 17 ja mies 18. Tavattiin koulussa. Ollaan oltu 10-vuotta yhdessä ja ollaan kihloissa.♡
Mä olin 22v, mies 21v. Tavattiin baarin eteisessä. Yhteistä eloa on takana 23v, naimisissa 20v. Kolme lasta 18v, 16v ja 12v.
Tavattiin ravintolassa, minä 19 ja mies 21. Ollaan oltu nyt naimisissa 32 vuotta, 2 aikuista tytärtä.
Tavattiin miehen työn kautta. Minä olin 25v, mies 44v, yhdessä ollaan oltu reilu viisi vuotta, avoliitossa. Lapsia ei ole eikä tule.
Olin 28, mieheni 45. Asioin hänen liikkeessään ja ihastuin häneen (sydämeni tajusi heti, aivoilla kesti kauemmin...) Naimisissa, yksi lapsi.
Minä 14v ja mies 19v ja tavattiin kesällä, kun mies istui avoimen ikkunan ikkunalaudalla ja itse kävelin kyseisen ikkunan ohi. Aloimme juttelemaan ja juttua on nyt kestänyt 30 vuotta.Lapsia on kaksi.22v ja 23v.Naimisissa oltu 23 vuotta.
Oltiin 18v ja tavattiin discossa. Yhdessä 28 vuotta, kolme lasta 24-19v. naimisiin mentiin ensimmäisen raskauden alussa. Edelleen yhdessä.
Minä 19, mies 26. Kaverin juhlissa. 21 vuotta yhdessä, ei lapsia, avoliitto.
Tavattiin psykiatrisella osastolla, kahdeksan vuotta yhdessä, ja naimisissakin kolme.
Hommattiin lemmikki.
Tavattiin alunperin kun olin itse 21, mies tuolloin 26. Juoksin baarissa karkuun yhtä liian innokasta miestä ja nähtyäni komean miehen baaritiskillä päätin ehdottaa hänelle vanhaa kunnon poikaystävätemppua eli pyysin häntä teeskentelemään että on seurustelukumppanini kun ahdistelijani saapuu paikalle. Tämä kävi miehelle ja temppu tepsi hyvin. Päädyttiin tulevan mieheni kanssa viettämään oikein hauska ilta yhdessä. Jonkun aikaa tapailtiin, mutta erottiin koska en halunnut vielä sitoutua vakavasti kehenkään. Kului 10 vuotta ja kumpikin ehti tahollaan perustaa perheen ja erota. Sitten löysin hänet facebookista vuonna 2010 ja laitoin kaveripyynnön. Alettiin jutella silloin tällöin ja siitä se lähti, eka treffeistä lähtien suunnatonta rakkautta ❤ nyt ollaan oltu yhdessä 8,5 vuotta. Ei olla naimisissa mutta aiomme kyllä vielä avioitua. Yhteisiä lapsia on neljä. Tämä mies on minun elämäni rakkaus, kunpa olisin tajunnut sen jo silloin aiemmin.
Tapasimme ollessamme molemmat 19-vuotiaita yhteisen kaverin synttäreillä. Aikalailla siitä illasta asti olemme asuneet yhdessä, mies ei vain lähtenyt luotani. Hän kosi aika pian ja yllättäen n. 5 kk seurustelun jälkeen. Siitä noin kuukauden päästä olinkin jo raskaana (plussasin tietenkin vasta siitä kuukauden kuluttua). Naimisiin menimme tytön ollessa 4 kk-ikäinen ja nyt 25-vuotiaina odotamme kolmattamme syntyväksi ihan lähipäivinä. :)
Minä olin 19 ja mies 20, melkein 21. Tavattiin korkeakoulussa. Nyt ollaan lähes 30, yksi lapsi 3v, naimisissa oltu pian 5 vuotta.
Minä 19, mies 21, yliopistolla tavattiin, naimisissa 45 vuotta, kaksi lasta ja paljon lapsenlapsia.
Minä 46 v, mies 52 v. Tavattiin Suomi 24:ssa. Avoliitossa 3 vuotta, ei lapsia.
Olin 16, kun mieheni löysi minut irc-galleriassa (hän vuoden vanhempi).. :'D Reilu vuosi oltiin kaukosuhteessa, kunnes muutettiin yhteen. Tulevana kesänä ollaan oltu yhdessä 12 vuotta. Olemme naimisissa ja meillä on kaksi lasta :)
Molemmat kolmissakymmenissä. Junassa matkalla jossakin Suomessa vastakkaisilla istumapaikoilla. Matka on jatkunut nyt 24 vuotta, kolme lasta.
Tapasimme yhteisen tutun kautta kun olimme 20-vuotiaita. Nyt olemme 37-vuotiaita, naimisissa, ei lapsia.
Minä 26, mies 25. Salamarakkaus, kihloihin 5 kk tapaamisesta, naimisiin tapaamisen 1-vuotispäivänä.
Tavattiin matkalla uimarannalle. Yhteistä taivalta pitkälti kolmattakymmentä vuotta, 2 aikuista lasta, lukuisia hienoja kokemuksia sekä pariskuntana että perheenä. Elämä yhdessä on vieläkin hyvää ja kaunista!
Minä olin 24 ja vaimo 21 tai oikeastaan vasta 20, kun tutustuttiin, mutta oli täyttänyt 21 kun alettiin seurustelemaan. Ollaan oltu yhdessä 19 vuotta, avioliitossa, kaksi lasta.