Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PARIGALLUP: Mistä ja minkä ikäisenä löysit nykyisesi?

Vierailija
13.02.2019 |

Missä tapasitte ja minkä ikäisinä? Kuinka monta vuotta yhteistä taivalta on jo talsittu? Asutteko avoliitossa tai oletteko kihloissa/naimisissa? Onko siunaantunut lapsia?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v olin, mies oli 29v. Olemme tosin käyneet yläastetta yhtäaikaa. Työjuttujen kautta, ihan eri paikkakunnalla kun miltä olemme kotoisin. Taivalta kesällä 22v, joista naimisissa 18v. Lapsia poika, 18v, tytär 16v ja poika 8v sekä itsellä lisäksi poika 24v.

Vierailija
2/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 21 ja vaimo 20. Yliopistolla tavattiin. 10 vuotta yhdessä ja avioliitossa. Lapsia yksi ja toinen tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tavatessamme 17 ja mies 20, yhteisten tuttujen myötävaikutuksella kahvilassa tavattiin.

Yhteistä taivalta takana 37 vuotta ja naimisissa 36 vuotta. Aikuiset lapset ja lastenlapsia.

Vierailija
4/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme molemmat 26 kun tavattiin, vuosi sen jälkeen mentiin naimisiin, josta tulee nyt kesällä 25 v. eli hopeahääpäivä olisi kohta puoliin. Niin se aika lentää, lapsetkin on jo yliopistossa.

Vierailija
5/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoni pihassa,minä 19 mies 22, aviossa 45v yksi lapsi

Vierailija
6/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ei vedä mitään vertoja edellä kirjottaneille kyllä :D Minä 24, poikaystävä 27. Kolme vuotta seuruteltu, omissa asunnoissa vielä asutaan. Tinderin ihmeellisessä maailmassa tapasimme. Ihan vaan seurustellaan tässä vaiheessa, ei muksuja.

Vierailija
7/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin ja alettiin seurustella 18-vuotiaina, kun oltiin samassa lukiossa ja samoilla valinnaiskursseilla. Kumpikin toistemme ensimmäiset ja ainoat. Nyt ollaan oltu yhdessä 14 vuotta, joista naimisissa viisi. Lapsia ei ole ja alan kallistua sille kannalle etten halua äidiksi ollenkaan.

Vierailija
8/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 29 ja mies 30. Nyt ollaan oltu yhdessä 4v.

Vierailija
9/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

19, työpaikalla, avioliitto, lapsia on ja vuosia yhdessä 24

Vierailija
10/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 20, mies 23. Yliopistolla tavattiin. Nyt yhteistä taivalta takana 13 vuotta, josta naimisissa 10. Lapsia neljä ikävälillä 2-8 vuotta.

Vierailija
11/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kk. 

Tuli tervehtimään, kun muutimme taloon. Pari meistä tuli kyllä vasta 22 vuotta myöhemmin.

Vierailija
12/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tapasitte ja minkä ikäisinä? 23-vuotiaina, opiskelijaelämässä/koulussa.

Kuinka vuotta yhteistä taivalta on jo talsittu? 24 vuotta.

Asutteko avoliitossa tai oletteko kihloissa/naimisissa? Avioliitossa 19 vuotta, naimisiin menimme 5 v seurustelun jälkeen.

Onko siunaantunut lapsia? On, neljä.

Vierailija
13/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20, mies 25. Yliopistolla. Viisitoista vuotta yhdessä nyt, ei lapsia toistaiseksi. 

Vierailija
14/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän lisäsi minut joskus Facebookissa kaveriksi, juttelimme silloin tällöin ja tarkoitus oli joskus tavatakin mutta ihan kaverimielessä vain. Meni pari vuotta ennen kuin saimme aikaiseksi tavata, kun molemmilla oli kiireinen elämäntilanne eikä kai vaan saatu aikaiseksi. Kummallakin oli siinä välissä jotain suhdetta jonkun kanssa, joten sekin ehkä hidasti. Tapasimme sitten viimein eräässä baarissa missä hänen bändinsä soitti, menin sinne kavereiden kanssa. Juttelimme ja lopun iltaa olimmekin sitten toistemme seurassa ja tutustuimme paremmin. Siitä se lähti.

Olimme silloin 23 ja 22, nyt vuosi yhdessä. 

Vierailija
15/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin poikaystäväni 20-vuotiaana opiskelijabileissä ja aloimme seurustella ollessani 21 vuotta. Poikaystäväni on minua vuoden vanhempi. Olemme seurustelleet nyt vajaat 1,5 vuotta, ja yhdessä olemme asuneet nyt vähän päälle puoli vuotta.

Vierailija
16/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän lisäsi minut joskus Facebookissa kaveriksi, juttelimme silloin tällöin ja tarkoitus oli joskus tavatakin mutta ihan kaverimielessä vain. Meni pari vuotta ennen kuin saimme aikaiseksi tavata, kun molemmilla oli kiireinen elämäntilanne eikä kai vaan saatu aikaiseksi. Kummallakin oli siinä välissä jotain suhdetta jonkun kanssa, joten sekin ehkä hidasti. Tapasimme sitten viimein eräässä baarissa missä hänen bändinsä soitti, menin sinne kavereiden kanssa. Juttelimme ja lopun iltaa olimmekin sitten toistemme seurassa ja tutustuimme paremmin. Siitä se lähti.

Olimme silloin 23 ja 22, nyt vuosi yhdessä. 

Ainiin ja tosiaan, yhdessä asumme nyt. Ei ole lapsia eikä edes vakavasti mietitty vielä, mutta olemme kyllä puhuneet aiheesta. Molemmat haluavat lapsia joku päivä sitten kun aika on oikea. 

Vierailija
17/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme 18-vuotiaina baarissa, nyt takana 16 yhteistä vuotta. Avioliitossa, kaksi lasta.

Vierailija
18/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutamaa viikkoa aiemmin täyttänyt huimat 17v, mies oli 23v, melkein 24v. Vietin iltaa yhden tyttökaverin kanssa meillä kotona, vanhempani olivat Ruotsissa tätini luona käymässä ja olin ensimmäistä kertaa ns yksin kotona. Otettiin parit sitruunabisset ja soitettiin numeroon 059 "kuka tuli" ja siellä sitten päädyttiin juttelemaan ja hänen luokseen kotibileisiin, maksoi taksimatkankin jne, Hgistä Vantaan perukoille.

Siitä tulee siis syksyllä täyteen 27v...josta 19v aviossa.

On kaksi lasta, kohta aikuisia kumpikin eli nuorempi täyttää tänävuonna 16v ja vanhempi 18v.

Sellainen stoori tällä mammalla ☺

Vierailija
19/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta opiskelujen parista vuosituhannen vaihteessa. Oltiin silloin molemmat noin kolmekymmpisiä.

Vierailija
20/40 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 28, mies 27. Tapasimme netin deittipalstalla yhdeksän vuotta sitten. Olemme naimisissa, lapsia ei olla saatu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi