Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin juuri vessassa ja kun vilkaisin alas, koko pytty oli punaisena. Minulla ei ole kuukautisia enkä ymmärrä, miten minusta voisi tulla muka verta

Vierailija
13.02.2019 |

En ole kaatanutkaan mitään pyttyyn !

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et todellakaan ole syönyt punajuurta niin suoraan lekurille, ja nopeasti ihan vaan varmuudeksi.

Verta ei valu solkenaan, joten ap:n ei kannata rynnätä tukkimaan päivystystä. Se on joko oireeton virtsis, jonka kanssa voi odottaa huomiseen tai peräpukamat, joille ei tarvitse tehdä mitään. Niin kauan kuin ap ei näytä Carrie-leffan päähenkilöltä, voi huoleti pysyä kotona. 

Vierailija
22/31 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et todellakaan ole syönyt punajuurta niin suoraan lekurille, ja nopeasti ihan vaan varmuudeksi.

Joo, 7h odotus ja sitten hoonoo soomee vääntävälle lekurille. Ja Burananpaketin kanssa kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on verta virtsassa, niin asia vaatii kyllä tutkimista.

Vierailija
24/31 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punajuuri ja veri on kyllä ihan eri näköistä, niistä ei voi erehtyä.

Veikkaisin peräpukamaa, jos on ympäri pyttyä sitä verta. Ei ne välttämättä mitenkään oireile ennen puhkeamista, jos eivät pullistu ulos.

Vierailija
25/31 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidillä oli syöpä virtsarakossa, oireili juuri noin.

Vierailija
26/31 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samoin. Paitsi että olin meikannut aikaisemmin ja pyyhkinyt ylimääräiset kirkkaanpunaiset huulipunat paperiin jonka heitin pyttyyn. Kyllä pelästyin kun kun kävin kaikilla ja satuin vilkaisemaan pönttöön. Hetken aikaa pähkäiltyäni tajusin, että se huulipuna oli värjännyt veden kirkkaanpunaiseksi.

Ohis, juu.. 😂

Vierailija
27/31 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran noin ja ajattelin sen olevan sisäinen peräpukama. Ei ole toistunut tuon kerran jälkeen. 

Vierailija
28/31 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi samoin. Paitsi että olin meikannut aikaisemmin ja pyyhkinyt ylimääräiset kirkkaanpunaiset huulipunat paperiin jonka heitin pyttyyn. Kyllä pelästyin kun kun kävin kaikilla ja satuin vilkaisemaan pönttöön. Hetken aikaa pähkäiltyäni tajusin, että se huulipuna oli värjännyt veden kirkkaanpunaiseksi.

Ohis, juu.. 😂

Vierailija
29/31 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmarra tata ollenkaan. Suomessa, maailman parhaan ja ilmaisen sairaanhoidon maassa kysytaan neuvoa keskustelupalstalla.

Mina USAssa, kehitysmaassa, olisin jo soittanut paivystykseen ja puhunut oikean laakarin kanssa.

Vierailija
30/31 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi menkat

Vierailija
31/31 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koronarokotettu? Minun menkat sekaisin piikin jälkeen, verta tulee miten sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi