Kävin juuri vessassa ja kun vilkaisin alas, koko pytty oli punaisena. Minulla ei ole kuukautisia enkä ymmärrä, miten minusta voisi tulla muka verta
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Jos et todellakaan ole syönyt punajuurta niin suoraan lekurille, ja nopeasti ihan vaan varmuudeksi.
Joo, 7h odotus ja sitten hoonoo soomee vääntävälle lekurille. Ja Burananpaketin kanssa kotiin.
Jos on verta virtsassa, niin asia vaatii kyllä tutkimista.
Punajuuri ja veri on kyllä ihan eri näköistä, niistä ei voi erehtyä.
Veikkaisin peräpukamaa, jos on ympäri pyttyä sitä verta. Ei ne välttämättä mitenkään oireile ennen puhkeamista, jos eivät pullistu ulos.
Äidillä oli syöpä virtsarakossa, oireili juuri noin.
Mulla kävi samoin. Paitsi että olin meikannut aikaisemmin ja pyyhkinyt ylimääräiset kirkkaanpunaiset huulipunat paperiin jonka heitin pyttyyn. Kyllä pelästyin kun kun kävin kaikilla ja satuin vilkaisemaan pönttöön. Hetken aikaa pähkäiltyäni tajusin, että se huulipuna oli värjännyt veden kirkkaanpunaiseksi.
Ohis, juu.. 😂
Mulle kävi kerran noin ja ajattelin sen olevan sisäinen peräpukama. Ei ole toistunut tuon kerran jälkeen.
Mulla kävi samoin. Paitsi että olin meikannut aikaisemmin ja pyyhkinyt ylimääräiset kirkkaanpunaiset huulipunat paperiin jonka heitin pyttyyn. Kyllä pelästyin kun kun kävin kaikilla ja satuin vilkaisemaan pönttöön. Hetken aikaa pähkäiltyäni tajusin, että se huulipuna oli värjännyt veden kirkkaanpunaiseksi.
Ohis, juu.. 😂
En ymmarra tata ollenkaan. Suomessa, maailman parhaan ja ilmaisen sairaanhoidon maassa kysytaan neuvoa keskustelupalstalla.
Mina USAssa, kehitysmaassa, olisin jo soittanut paivystykseen ja puhunut oikean laakarin kanssa.
Oletko koronarokotettu? Minun menkat sekaisin piikin jälkeen, verta tulee miten sattuu.
Verta ei valu solkenaan, joten ap:n ei kannata rynnätä tukkimaan päivystystä. Se on joko oireeton virtsis, jonka kanssa voi odottaa huomiseen tai peräpukamat, joille ei tarvitse tehdä mitään. Niin kauan kuin ap ei näytä Carrie-leffan päähenkilöltä, voi huoleti pysyä kotona.