Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän tuo naapurin yh tarkoitti.

Vierailija
13.02.2019 |

Oltiin aamulla postilaatikolla samaan aikaan ja minä t-paidalla. Sanoi, että sullapa on hyvä kroppa varttuneeksi mieheksi. Menin vähän lukkoon, joten en reagoinut millään tavalla. Nainen on noin 40v iältään..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan selvää pässinlihaa, se HIMOITSEE sua!

Vierailija
2/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset päiväunet... miksi paljastelit itseäsi? T-paidassa munasillaan. Huhhuh!  Tommoselle olisi pitänyt soittaa poliisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoiset päiväunet... miksi paljastelit itseäsi? T-paidassa munasillaan. Huhhuh!  Tommoselle olisi pitänyt soittaa poliisit.

Siis postilaatikolle 20m matkaa

ap

Vierailija
4/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hyviin tapoihin kuuluu sanoa kiitos, jos joku haluaa olla ystävällinen ja antaa kivaa palautetta. Se, että on pakko ryhtyä syvätulkitsemaan on vähän lapsellista. Jos kyse oli hänen taholtaan aloitteesta sinua kohtaan odottele ja seuraa tilannetta. Mutta tuollainen neitimäinen asenne "mitähän se tarkoitti" on ärsyttävää miehellä.

Vierailija
5/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huutaa mu naa

Vierailija
6/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt.

Vierailija
7/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvää piilo*ittuilua. Mäkin aina kehun ylilihavaa veljeäni, että hänpä on hyvässä kunnossa.

Vierailija
8/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää iskeä, ole varuillasi!

Vierailija
9/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna meet postilaatikolle ilman paitaa.

Vierailija
10/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä hyviin tapoihin kuuluu sanoa kiitos, jos joku haluaa olla ystävällinen ja antaa kivaa palautetta. Se, että on pakko ryhtyä syvätulkitsemaan on vähän lapsellista. Jos kyse oli hänen taholtaan aloitteesta sinua kohtaan odottele ja seuraa tilannetta. Mutta tuollainen neitimäinen asenne "mitähän se tarkoitti" on ärsyttävää miehellä.

No oli unet vielä silmissä, ajatus ei kulkenut ja suu vielä kuivana. Oli vielä vähän kylmäkin joten tempaisin vain menemään sisälle ja kahville. Ei tuo mun mielestä kyllä ole normaalia käytöstä naapuria kohtaan.Sanoi sen vielä jotenkin oudolla äänesnsävyllä kun näin jälkikäteen muistelen.Tosin kaunis nainen ei mitään sen suhteen

ap

Vierailija
11/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan selvää piilo*ittuilua. Mäkin aina kehun ylilihavaa veljeäni, että hänpä on hyvässä kunnossa.

Sanotaan että olen ihan hyvässä kunnossa. käyn aktiivisesti salilla, mutta ehkä enemmän voimapainotteisesti.

ap

Vierailija
12/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna meet postilaatikolle ilman paitaa.

Oho, vai ilman housuja..olisko parempi?

Vierailija
13/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteli antaa vainoharhaiselle naapurin setvijäsedälle pientä pohdittavaa sedän seuraavaa terapiakertaa varten.

Vierailija
14/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet pelkässä aamutakissa. Naapuri voi sit miettiä et mitä alla on vai onko mitään.

Vierailija
15/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteli antaa vainoharhaiselle naapurin setvijäsedälle pientä pohdittavaa sedän seuraavaa terapiakertaa varten.

Setä ei käy terapiassa, mutta naapurin yh ehkä käy. Käyntikertoja ehkä voisi lisätäkin:-)

ap

Vierailija
16/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meet pelkässä aamutakissa. Naapuri voi sit miettiä et mitä alla on vai onko mitään.

Hyvä idea. pitää laittaa käytäntöön

ap

Vierailija
17/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kiinnostunut sinusta, itsekin olen juurikin tuollainen suoraan omia ajatuksiani kertova. Jää ensi kerralla jutuille.

Vierailija
18/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin että tulit minua varten postilaatikolle t-paidassa, joten annoin sulle sitä huomiota mitä kaipasit. T. Se ”yh”, meillä on yhteishuoltajuus

Vierailija
19/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joillain 40-50 vuotiailla viikolla edes huollettavan ikäisiä kakruja?

Olen 48 ja lapset 25, 21 ja 20.

Vierailija
20/21 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten voi olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan