Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Live-elämän oman oksansa sahaajat

Vierailija
13.02.2019 |

Palstalla kerta toisensa jälkeen ihmetyttää nämä elämästään valittavat tampiot jotka harvoja poikkeuksia lukuunottamatta ovat ihan itse luoneet "ongelmansa".
Valitetaan vaikka ettei aika riitä harrastuksiin kun "pitää tehdä kotitöitä". Kenelläkään vähänkään organisointikykyä omaavalla ei nykyisin mene oikeasti pakollisiin kotitöihin paria tuntia enempää viikossa. Niitä tuikkukippoja voi ihan oikeasti nakella roskiin jos niiden kiillottaminen ja järjestely vie liikaa aikaa.
Tai kun mies sitä ja mies tätä, itsehän olet sen mieheksesi ottanu ja ihan itse siitä voit erota jos ei miellytäkään.

Tunnetteko oikeassa elämässä ihmisiä jotka valittavat ihan itseaiheutetuista ongelmistaan vuosi toisensa perään eivätkä halua tehdä sitä muutosta joka asian korjaisi? Entinen naapurini jaksoi marmattaa vuosia (varmaan vieläkin...) miten rankkaa on talvisin lähteä minnekään pienten lasten ja niiden tavaroiden kanssa kun autolle on 50 metriä(!) matkaa. Jos olisi viitsinyt kolata pihatiensä niin auton olisi saanut oven eteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUIKKUKIPPOJAAAAA

Vierailija
2/5 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat ulkoistaneet vastuun elämästään yhteiskunnan tai ties kenen harteille. Kun kaikki ei sitten sujukaan kuin tanssi, alkaa uhriutuminen. 

Ensin tehdään elämässä vääriä valintoja tai ei tehdä mitään. Sitten etsitään syyllistä kaikkialta muualta paitsi peilistä. Mielikuvituksettomimmat syyttävät hallitusta tai keksivät olevansa masentuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko ap yhtään?

Vierailija
4/5 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksasaha kirjoitti:

Ihmiset ovat ulkoistaneet vastuun elämästään yhteiskunnan tai ties kenen harteille. Kun kaikki ei sitten sujukaan kuin tanssi, alkaa uhriutuminen. 

Ensin tehdään elämässä vääriä valintoja tai ei tehdä mitään. Sitten etsitään syyllistä kaikkialta muualta paitsi peilistä. Mielikuvituksettomimmat syyttävät hallitusta tai keksivät olevansa masentuneita.

Kylllä mä peiliin katsele. Ei sun tarvitse olla hiolissas :)

Vierailija
5/5 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko ap yhtään?

Kuka ei tuntisi? Minulla on ainakin tuttuja ja sukulaisia, jotka useamman lapsen ja järjettömän asuntolainan kanssa valittavat aina tavatessa, että on kiire ja rahat on loppu. Todella yllättävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi