Olen varattu mies ja onnellinen siitä. Baareissa huvittaa tuntemattomien naisten luulot itsestään ja minusta, jos yritän keskustella heidän kanssaan
Katselevat oudosti, kun pärstäkertoimeni ei ilmeisesti miellytä heitä. Eikö täällä saa enää miespuolinen avata keskustelua kuin ainoastaan miesten kesken? Ei se toiselle sukupuolelle keskusteleminen tarkoita automaattisesti "sellaista" kiinnostumista. Pitääkö keskustelu avata tyyliin: "Olen varattu, joten älkää lyökö tai juosko karkuun. Haluan vain keskustella."
Kommentit (16)
Tuo on ihan totta. Naisten kanssa se on tasan joko tai, kaikki tai ei mitään. Kavereita ei näköjään voida olla ilman jonkinasteista sukupuolista kiinnostusta.
Naiset kyllä osaavat keskustella pelkästään platonisesti ilman kiinnostustakin, toisin kuin miehet.
Poikkeuksia löytyy molempiin suuntiin molemmissa sukupuolissa, mutta pääsääntöisesti väite yllä on faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Baariin mennään iskemään naisia, eikä keskustelemaan ilman tavoitteita. Keskusteluseurat ovat ihan muualla, joten turha huvittua, jos itse et hahmota, mitä baarissa tehdään naisten kanssa. Älä ala juttelemaan naisten kanssa baarissa, jos et etsi seuraa, vaan anna naisten löytää vapaata seuraa.
No eivät kaikki kyllä mene. Kaikkia ei edes naiset kiinnosta.
Miten usein siis avaat keskustelun ventovieraan miehen kanssa? En minä ainakaan mene baariin keskustelemaan random-tyypeille, vaan menen omien kavereiden kanssa ja niitä keskusteluja syntyy sattumien kautta eikä niitä tarkoituksella lähdetä avaamaan.
Syytä sukupuolesi edustajia naisten reaktioista, äläkä naisia. Naisia syytetään tyhmyydestä ja varomattomuudesta jos ei miestä automaattisesti epäile, mistähän se johtuu? Ehkä siitä, että yleensä se kannatta.
Vierailija kirjoitti:
Baariin mennään iskemään naisia, eikä keskustelemaan ilman tavoitteita. Keskusteluseurat ovat ihan muualla, joten turha huvittua, jos itse et hahmota, mitä baarissa tehdään naisten kanssa. Älä ala juttelemaan naisten kanssa baarissa, jos et etsi seuraa, vaan anna naisten löytää vapaata seuraa.
Juttusi pätee yökerhoihin, baareissa tuo ei päde, siellä on rennompi meininki.
Miksi mennä baariin keskustelemaan. Itseäni ei kiinnosta keskustella baarissa ukkomiesten kanssa. Menkööt keskustelemaan vaimonsa kanssa. En muutenkaan välitä mistään kaverimiehistä paitsi jos on kyseessä joku vanha kaveri, serkku tai koulukaveri. Baareista ei etsitä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä baariin keskustelemaan. Itseäni ei kiinnosta keskustella baarissa ukkomiesten kanssa. Menkööt keskustelemaan vaimonsa kanssa. En muutenkaan välitä mistään kaverimiehistä paitsi jos on kyseessä joku vanha kaveri, serkku tai koulukaveri. Baareista ei etsitä kavereita.
Mitä ihmettä sinä sitten muka etsit ihmisiä täynnä olevista baareista jos ei kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin?
Vierailija kirjoitti:
Miten usein siis avaat keskustelun ventovieraan miehen kanssa? En minä ainakaan mene baariin keskustelemaan random-tyypeille, vaan menen omien kavereiden kanssa ja niitä keskusteluja syntyy sattumien kautta eikä niitä tarkoituksella lähdetä avaamaan.
"Kaikki vaan tapahtuu" :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sinä sitten muka etsit ihmisiä täynnä olevista baareista jos ei kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin?
En ole kyseinen kirjoittaja, mutta itse etsin tilaisuutta jutella kavereideni kanssa tuopillisen äärellä. Vituttaisi jos joku tuntematon yrittäisi avata keskustelua.
Mitä varattu mies baarista hakee?
Oma kokemukseni on, että kun baarissa rennosti rupattelee miehen kanssa, niin hän syyttää harhaanjohtamisesta kun illan loppupuolella käy ilmi että olen varattu. Myös jos on yleisesti ystävällinen tai hymyilee, niin se usein tulkitaan merkiksi seksuaalisesta kiinnostuksesta. Valitettavasti ns suuri enemistö tässäkin asiassa määrittelee sen miten naiset suhtautuvat AP:n edustaman pienen vähemmistön toimintaan.
Olen käynyt baarissa viimeksi 5 tai 6 vuotta sitten, joo 6 tietenkin, siis ennen ekaa raskautta ja lapsia. Mutta jos nyt joskus innostuisin lähtemään niin ei haittaisi juttuseura kunhan ei ole liian humalassa ja oikeasti mukavaa seuraa sitten. Kunhan ei alkaisi drinkkejä tarjoamaan ja muutenkaan ei olisi liiaksi "pilkettä silmäkulmassa".
Kyllähän sitä tulee muutenkin juteltua joskus varattujen ukkojen kanssa vaikka puistossa kun ovat siellä omien lastensa tai lastenlastensa kanssa.
Joten en nyt pakoon juoksisi, esim. isäni on yksinäinen mies, joka kiertää baareissa puhtaasti päästäkseen juttelemaan ihmisille. Hän on tosin vapaa leskimies, mutta olen nähnyt hänen juttelevan toiselle sukupuolelle täysin ilman sen kummempaa taka-ajatusta kuin, että kiva jutella. Voihan se elämän toinen rakkaus osua joskus kohdalle, mutta voi keskustelun avata ihan vain läpänheittotarkoituksessa. Ei kaikki miehet etsi panoa ja kyllä sen parista sanasta jo tunnistaa onko iskuaikeissa vai vain juttutuulella.
Tosiaan joku voi kuitenkin vähän varoa koska onhan noita pettäjämiehiä, liian sinisilmäinen ei pidä olla. Ehkä juttu ei ala mitenkään luonnollisesti luistaa jos istut nimenomaan kauniin naisen pöytään ja ehkä tarjoat jopa juotavaa. Herkästi siinä epäilykset herää, että "miksi juuri minulle?". En tiedä, vaikea tähän on yleistäen vastata. Joko olet liian kärkäs lähestymään tai naiset liian epäluuloisia. Tai molempia. Suomi ei ole small talkin ihmemaa, joten ei niitä keskusteluja jokaisen tuntemattoman kanssa synny varsinkaan jos ei olla perskännissä. Ei kai se ole kenenkään vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyseinen kirjoittaja, mutta itse etsin tilaisuutta jutella kavereideni kanssa tuopillisen äärellä. Vituttaisi jos joku tuntematon yrittäisi avata keskustelua.
Mikset vain jää kotiin niiden kavereidesi kanssa niin ei tarvitse ottaa sitä riskiä eikä maksaa ylihintaista oluttakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä varattu mies baarista hakee?
Niinpä.