Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä on tapahtunut Oululle Nokian jälkeen?

Vierailija
13.02.2019 |

On kyllä kokenut melkoisen imagotappion.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viittaat hiljattaiseen rikosuutisointiin, niin on sitä siellä aina tehty, ennen asialla olivat vain ns. sielun veljet, vaarit ja omat isät.

Vierailija
2/11 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aapeen mielestä vähemmän paha, jos kantaväestön mies r aiz kaa. Mitäs uhreilla siis on väliä, kunhan ei mun reviirille tulla, sanoo per zu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aapeen mielestä vähemmän paha, jos kantaväestön mies r aiz kaa. Mitäs uhreilla siis on väliä, kunhan ei mun reviirille tulla, sanoo per zu.

Mitä ihmettä??

Vierailija
4/11 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa on todella paljon it-alan menestyvää toimintaa eli ainut mikä imagoon vaikuttaa on tuo raiskauscase. Oulussa on todella paljon nuoria, joukkoon mahtuu sellaisiakin joita on helppo tupakalla, alkoholilla ja rahalla houkutella.

Vierailija
5/11 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olen tällaisesta maininnut?

ap

Vierailija
6/11 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa on nyt Nokialla töissä noin 2500 jos alihankkijat lasketaan mukaan. Joten mitä tarkoitat Nokian jälkeen?

Vierailija
7/11 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulussa on nyt Nokialla töissä noin 2500 jos alihankkijat lasketaan mukaan. Joten mitä tarkoitat Nokian jälkeen?

Nokian matkapuhelinhypen aikaan kaikki tunsi Oulun kyseisestä yrityksestä. Ei enää

Vierailija
8/11 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasm uksessa on jälleen pahastuttu eniten siitä että media on maininnut tekijän olevan ulk omaa laista ustai nen. Ei olis kuulemma saanu mainita ja epäilevät että on väärä ilmianto kuitenkin.

Siellä pyörii kyllä todella sairasta sakkia...

Vierailija
9/11 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Nokian matkapuhelinhypen aikaan kaikki tunsi Oulun kyseisestä yrityksestä. Ei enää[/quote]

Silleen huvittavaa koska Nokia lienee vieläkin kaupungin suurin yksityinen työllistäjä. Puhelinpuolen poispotkitut ovat perustaneet kymmeniä uusia firmoja ja alan osaajista on puutetta.

Kaupungin imago voi olla huonompi muista syistä.

Vierailija
10/11 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta jossain vaiheessa pelkästään Nokia työllisti yli 5000 Oulussa.

Vierailija
11/11 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nokian jälkeen" Oulu porskuttaa hyvin. Koska meille on syntynyt paljon uusia kasvavia yrityksiä, etenkin IT-alalla riittää hommia. Liekkö nokialaisetkin nykyään tyytyväisempiä hommiinsa, ei kai heilläkään enää puolen vuoden välein uhata potkia porukkaa pihalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän