Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pommiin nukkumisesta! Nyt parhaat vinkit kehiin, miten herätä varmuudella kelloon?

Unikeko
13.02.2019 |

No tuossa otsikossa se kysymys jo tulikin.

Olen siis ollut nykyisessä työssäni (3-vuorotyö) ympärivuorokautisessa päiväkodissa nyt 8kk, ja pidän työstäni kaikin puolin. Motivaationi työhön on korkea ja olen saanut työskentelystäni vain hyvää palautetta. Olen kuitenkin aina ollut TO-DEL-LA aamu-uninen, ja vaikka menisin aikaisin nukkumaan, en toisinaan vaan kertakaikkiaan herää kellon soittoon.

Olen myöhästynyt töistä nyt muutaman kerran ja sain pomoltani varoituksen. En todellakaan halua menettää työpaikkaani turhan myöhästelyn takia, vaikka ymmärrän kyllä työntantajaani täysin.

Olen jo ostanut uuden pahaäänisen herätyskellon, lisäksi minulla on joka aamu kännykässä useampi herätys. Silti aamuherätykset ovat alkaneen stressaamaan jo niin paljon, että hädin tuskin nukun öisin ollenkaan. Onko täällä muita aamu-unisia, ja mitkä on teidän vinkki vitoset? :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu henkilö kertoi oman strategiansa,  Kello nro 1 on sängyn vieressä,  Kello nro 2 makuuhuoneen ovella ja Kello nro 3 ulko-ovella.  Soivat viiden minuutin välein.  

Vierailija
2/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanajan herätyskello, sellainen mikä rämisee nii että talo raikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu henkilö kertoi oman strategiansa,  Kello nro 1 on sängyn vieressä,  Kello nro 2 makuuhuoneen ovella ja Kello nro 3 ulko-ovella.  Soivat viiden minuutin välein.  

Kiitos tästä! 😀 toisen kellon oonkin jo roudannut vähän kauemmas sängystä, että sieltä on pakko nousta kunnolla ylös sammuttamaan herätys. Mutta tuota täytyykin vielä kokeilla! 😁

Ap

Vierailija
4/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhanajan herätyskello, sellainen mikä rämisee nii että talo raikaa.

Tämä. Ja tarvittaessa vielä laitat kellon esim. johonkin metalliseen astiaan, niin kyllä takuulla rämisee!

Vierailija
5/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä! 😀 toisen kellon oonkin jo roudannut vähän kauemmas sängystä, että sieltä on pakko nousta kunnolla ylös sammuttamaan herätys. Mutta tuota täytyykin vielä kokeilla! 😁

Ap

Tarina oli ajalta kun kännykät eivät olleet vielä yleisiä.  Ne kellot oli sellaisia räminäkelloja mitä voi ostaa lähes kaikilta kirpputoreilta.

Vierailija
6/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunnon mekaaninen vieteriveto herätyskello ja laitat sen vielä johonkin peltiseen astiaan ja sen astian sängyn viereen niin johan rupeaa herääminen maistumaan.

Vierailija
7/7 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressin lievitys, puhe- tai fysioterapialla tai hieronnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan