Räkä valuu kirkkaina noroina, keltaistakin irtoaa, yskänpuuskat
vie kropan kaksinverroin ja pistää oksentamaan limaa, silmät seisoo päässä ja puuskututtaa. Vttu noita yskänpuuskia (1-5min välein) kun tuntuu, että hampaat irtoaa tai verisuoni katkeaa paineesta.
Ja pitäisi 3h sisällä ilmoittaa olenko huomenna työkunnossa.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Voit ilmottaa heti että et ole! Täällä kohtalotoveri.
Oletko lääkärissä käynyt?
Minä kävin eilen, koska vaivasi/vaivaa tämä sairastelu, toissavkolla viimeksi flunssaa josta olin sitten pari päivää pois töistä (tammikuun flunssassa olin koko ajan töissä), ja ollut mm keuhko-oireita. Noh, lääkäri kurkkasi korvat ja kuunteli keuhkot ja sanoi labran kautta näkemiin. Serppi hieman koholla, sitä seurataan, nieluvilj en tiedä vielä. Sairaslomaa kirjoitti vain tämän päivän.
Ap
Täällä myös! En tajua mistä tuota räkää tulee koko ajan ja yskiä saa keuhkot pihalle! Öisin ei saa nukuttua kun yskittää, eikä ruoka maistu yhtään. Heikottaa koko ajan. Välillä ollut yskäklimpeissä vertakin ja niistäessä tullut. Kuumetta ei oo ollut koko aikana kuitenkaan.
Niin ja silmät myös kipeät ja rähmii. -veriyskijä
Sama, silmät on kuin särjellä eli punoittavat, muulloinkin kuin vain yskänpuuskien jälkeen tai aikana. Rähmimistä jonkin verran, mutta ei minusta tulehdusta kuitenkaan, niistäkin muutamia kokemuksia. Se jäi vaivaamaan ettei lääkäri tsekannut poskionteloita, käsittääkseni ja kokemukseni mukaan peruskauraa tutkittavaksi näillä oirein. Tajusin asian vasta kotimatkalla, kun olin jotenkin niin hämmentynyt koko tyypin touhusta ja siitä, että 5min ja ulos..
Ap
Voit ilmottaa heti että et ole! Täällä kohtalotoveri.