Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henry Harjusola otti pakaroihinsa lisää rasvaa

Vierailija
12.02.2019 |

Minä kyllä ymmärrän aika paljon, mutta mitä järkeä tässä on?
https://www.is.fi/mystyle/art-2000005998442.html

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta kertaa? Kaksi reissua mä kattelin, mutta nyt en oo enää jaksanut seurata.

Vierailija
2/18 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee laardipylly!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs varma kaunis!

Vierailija
4/18 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän siis nainen vai mies?

Vierailija
5/18 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henry, eli mies. Mikä tässä on vaikea ymmärtää. Miehet voivat näyttää eriltä. Hienoa, että voi olla mies ja meikata.

Kyseletkö esim Sirpa 50-v raksamuijalta sukupuolta??

Vierailija
6/18 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi silti mitään, mutta Henryllä vaan toimii tuo hommeli.. Ihan järkevästi osaa selittää ja perustella laardisiirtonsa ja operaationsa.

Mikäs hittolainen mä olen tuohon mitään sanomaan, kun on itse noin avoin, sinut asiansa kanssa ja silminnähden tyytyväinen. Jopa omalla rahalla tekee juttunsa, eikä veronmaksajien kustannuksella. ;)

Vierailija
7/18 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henry, eli mies. Mikä tässä on vaikea ymmärtää. Miehet voivat näyttää eriltä. Hienoa, että voi olla mies ja meikata.

Ok. ihan perus valkoinen heteromies siis.

Vierailija
8/18 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä seuraa ”tubertajia”, mutta Henryn videoita katselen mielelläni! Valloittava persoona ja on ihmisenä itsestäni hyvin erilainen. Itse olen tällainen harmaavarpunen niin on kiinnostavaa katsella vähän ”erikoisemman” ihmisen elämää. :)

Vierailija
9/18 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos Sirpa vaikka poistattaisi rintansa, niin voisi mietityttää, onko hän mielestään nainen. Varmaan aika harva mies haluaa maksaa naisellisesta takapuolesta?

Vierailija
10/18 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi silti mitään, mutta Henryllä vaan toimii tuo hommeli.. Ihan järkevästi osaa selittää ja perustella laardisiirtonsa ja operaationsa.

Mikäs hittolainen mä olen tuohon mitään sanomaan, kun on itse noin avoin, sinut asiansa kanssa ja silminnähden tyytyväinen. Jopa omalla rahalla tekee juttunsa, eikä veronmaksajien kustannuksella. ;)

Tämä! En itse vastaavaan hommaan ryhtyisi mutta mikäs siinä jos itse kustantaa leikkaukset. Selittää vielä kaikki tosi mielenkiintoisesti.

Vierailija
11/18 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa tässä on ymmärtää ulkonäön ja nimen ristiriita.

Vierailija
12/18 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos Sirpa vaikka poistattaisi rintansa, niin voisi mietityttää, onko hän mielestään nainen. Varmaan aika harva mies haluaa maksaa naisellisesta takapuolesta?

Jaa, ehkä niin mutta mitäpä väliä tuolla on. Miksi sun pitää saada tietää mikä se Sirpa oikein on. En ole itse pohtinut onko Henry mahdollisesti nainen vai mies. Mitä väliä? Anta Sirpan tyytyväisenä poistattaa rintansa jos se hänet tekee onnelliseksi. Nähtävästi Henryn tekee onnelliseksi iso pylly. Se hälle suotakoon.

Itseni tekee onnelliseksi kutominen. Sukulaiset ihmettelevät ja kauhistelevat lankojen määrää. Onhan niihin uponnut kyllä paljon rahaa. Mutta onnellinen olen lankojeni kanssa 😎

Vierailija
13/18 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! En itse vastaavaan hommaan ryhtyisi mutta mikäs siinä jos itse kustantaa leikkaukset. Selittää vielä kaikki tosi mielenkiintoisesti.

Kerran kiittelin Henryä siitä, että avartaa tämmöisen viisikymppisen tädin maailmaa. En enää ajattele niin kapeasti kuin esim kymmenen vuotta sitten.

Ladyboyt vielä kymmenenvuotta sitten hämmästyttivät mua ehkä väärällä tavalla. En osannut suhtautua. Käänsin katseeni, pyrin, etten huomaa, vaikka vilkuilinkin uteliaana.

Nyt kun heitä näkee ruokakaupoissa tai kadulla, niin osaan ottaa ihmisinä. Kyllä siitä on paljolti kiittäminen Henryä ja Sumelliakin.

Vierailija
14/18 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemu on kunnon catfish

Vierailija
15/18 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmatta kertaa? Kaksi reissua mä kattelin, mutta nyt en oo enää jaksanut seurata.

No ensimmäistähän ei tehty millään reissulla eli olet katsonut viimeisenkin jos oot kaksi reissua katsonut. 

Vierailija
16/18 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😦

Vierailija
17/18 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo, onhan se ihan hienoa että miehetkin voivat meikata mutta ei friikiksi tarvitse silti ruveta.

Vierailija
18/18 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun skitsofreniaa sairastava lapsuudenkaverinikin tuppasi selittelemään ajatuksensa TODELLA mielenkiintoisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän