Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko naisia jotka iskevät rohkeasti miehiä?

Vierailija
12.02.2019 |

Onko heillä parempi parisuhde-elämä kuin hieman ujommilla?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä, olen itse sellainen. En tiedä onko deittailuelämäni mitenkään "parempi" mutta on ainakin actionia kun itse tekee aloitteita eikä odottele. Pari kertaa tullut toki myös torjutuksi, mutta se on pelin henki.

Vierailija
2/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, onko parempi kuin muilla tuskimpa. Mutta näyttää kaikki olevan pidempiä suhteita ja pintapuolisesti näyttävät myös tasapainoisemmilta ja ehkä jopa perustat ovat muutekin kestävämpiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tunne.

Vierailija
4/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Paras kaverini on sellainen. Vaikea sanoa menevätkö hänellä miesasiat sen paremmin. Enemmän se on sitä että hän on oma itsensä silloin, eikä teeskentele muuta. Toisaalta hän on myös enemmän munahullu kuin minä, ja siksi se sopii hänelle paremmin. Itse olen aika ujo, mutta silti kohtalaisen tyytyväinen miesasioihini.

Vierailija
5/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni :) ne miehet, joita olen rohkeasti lähestynyt, eivät ole koskaan ihastuneet minuun. Ovat kyllä yleensä imarreltuja ja niin olen itsekin, jos minua asiallisesti lähestytään.

Vierailija
6/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kolmesta poikaystävästäni kahden kanssa olen tehnyt aloitteen. Ensimmäisen kanssa minuun otettiin yhteyttä netissä, joten en olisi pystynytkään tekemään aloitetta hänen kanssaan. Toisen kanssa olimme viettäneet aikaa kahdestaan useampaan kertaan, tulkitsin hänen kiinnostuneen minusta ja ihan ronskisti ehdotin iltasuunnitelmien jatkoa. Nykyisen kanssa jouduin jopa hieman "painostamaan", koska alkuun epäröi muuttaa ystävyyssuhdetta seurusteluksi. Mutta kannatti ottaa riski, naimisiin mennään tänä kesänä :)

Näiden lisäksi ei siis ole miehiä ollut, koska kaikki olleet pitkiä suhteita ja en ole yhden illan suhteista saanut mitään. En tiedä onko parempi parisuhde-elämä ollut, ainakin olen parisuhteita löytänyt. Mutta yrittäjiä on ollut paljon näitä enemmän, eli pakkeja olen antanut aika runsaasti myös. Ei kai se ole kuin kiinni siitä, että löytää semmoisen, kenen kanssa synkkaa :)

Vierailija
7/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Jokainen on erilainen. Osalla ei ole asiat hyvin ja osalla taas on.

Vierailija
8/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valitettavasti omakohtaista kokemusta. Harrastuspiirien kautta mieheeni tutustunut valkovenäläinen nuori nainen vamppasi mieheni, enkä millään pärjännyt siinä kilpailussa. No nyt asuvat saman katon alla. Jälkeenpäin olen kuullut, että kyseinen nainen oli ottanut tavoitteekseen pokata varakkaan miehen. Olin tässä sivullinen uhri.

Pikkuhiljaa täältä noustaan, kunhan kerään itsetunnon rippeitä kasaan pala kerrallaan.

Vierailija
9/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen kaveri, jonka ole tuntenut lapsuudesta asti. Aina hän on ollut sellainen, ja välillä iskenyt minullekin miehiä. Se on niin vahva osa hänen persoonaansa, etten oikein voi kuvitella häntä muunlaisena. Enemmän hänellä on yhden yön juttuja, mutta vakavissa parisuhteissa ollaan pärjätty aika lailla yhtä hyvin. Kyllä hänellä nekin ovat toimineet.

Vierailija
10/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tarvinnut ketään iskeä, seuraa on riittänyt muutenkin.

Vierailija
11/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tunnen. Sen sijaan heidän parisuhteensa laatu tuskin on sen parempi tai huonompi kuin naisilla, joiden parisuhde on alkanut jollain muulla tapaa. En tunne ketään, jonka parisuhde olisi toisin sanoen alkanut väkisin tai vain siksi, että toinen ei olisi osannut tai kyennyt sanomaan "iskevälle" ei ja torjunut iskuyrityksen. Eli jotta parisuhde on voinut ylipäätään muodostua on siihen tarvittu molempien samansuuntaista halua ja tahtoa. 

Vierailija
12/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti ulkomaalaiset naiset iskevät miehiä ja nämä olevat kiinnostuneita miehen varallisuudesta ei niinkään miehestä.

Vierailija
13/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että eivät iske enempää , sillä hit-ratio naisilla on aivan eri planeetalta kuin miehillä. Minun hit-ratio on 0 %. Perusnaisella se olisi siinä 80% vaikka olisi vain 50% olisin koko ajan iskemässä.

Vierailija
14/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset vaan ovat rohkeampia luonteeltaan ja toiset hieman ujompia. Jotenkin kummallista jos rohkeampi ihminen ei tee aloitetta jos sitä haluaa.

Vierailija
15/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Parisataa miestä olen iskenyt, se oli aika helppoa. Sen kun sanoin "moi" jollekin jossain baarissa. Tosin olin kyllä myös nätti.

Vierailija
16/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Olen iskenyt ehkä 80% kaikista suhteistani. En tiedä, ovatko suhteet olleet parempia kuin muilla, mutta olen saanut ne miehet, jotka olen halunnutkin.

Vierailija
17/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos ujo on niin ujo ettei saa parisuhdetta vaikak haluais, nii tottakai sillä toisella ON parisuhde, kun toisella EI ole. :D

mut jos puhutaan normi ujoista, niin sil ei oo mtn tekemistä suhteen laadun kanssa.. voi olla enemmänki päinvastoin, et ujot voi löytää enemmän suhteesta koska siit voi tulla intiimimpi ja läheisempi kun tuntee kunnolla :D jollei täs nyt puhuta jstn ihme-ujoista, jotka ei osaa kommunikoida??

se , että on monta tuttua, ei oo parempi ku muutama hyvä ystävä, näin esimerkkinä.

ja ite esim tykkään enemmän seksistä kun mun kaveri joka hakee vaan huomiota miehiltä seksin avulla. :DDD et toikaa ei oo yksselitteistä. :DDD

Vierailija
18/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ite oon joskus "iskeny miehiä" mutta esim täl hetkellä en. :D ja oon sama ihminen kuitenki. ja joskus oon ujo, joskus en.. :DDD

Vierailija
19/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sellainen. Miten muka voisin verrata, onko suhteeni parempi kuin vaikka sinun? Minun suhteessani ainakin puhutaan suoraan eikä vihjailla. Kerrotaan ajatuksista, tunteista ja toiveista sekä peloista, pyydetään anteeksi ja kiitetään ja otetaan opiksi toinen toiselta. Suhde perustuu kahden kypsän aikuisen tasa-arvoon ja rehellisyyteen.

Vierailija
20/33 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen fifty-fifty. Välillä tosi aktiivinen itse ja välillä kaikkea muuta. En koe että suhteilla olisi ollut paljoakaan eroa riippuen siitä kumpi on iskenyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän