Ihana vapaapäivä. Löhöän ja kuuntelen saksalaista marssimusiikkia.
Kommentit (11)
Myös kiinalainen laulanta on hauskaa :)
Mulla sama tilanne täällä, mies pyysi siivoamaan, mutta loehoeaen.
Ihana vapaapäivä. Makaan rapulassa ja mastur boin välillä. Kohta vois hakee pitsaa. illalla ehkä soitto fuckb uddylle, jos vielä pane ttaa.
Sama täällä mutta kuuntelen Eisbrecheriä. Enkä mene huomenna töihin, koska ei ole töitä.
Mulla on huomennakin vapaata, mutta viikonloppu sitten töitä. Iso peukku saksalaiselle marssimusiikille! Mun isä oli sotaveteraani ja karkasi mun ristiäispäivän aamuna sotaveteraanien tapaamiseen. Pöydälle oli jättänyt äidille lapun, että tytön toiseksi nimeksi tulee Kaarina. Kun olin pieni, isä lauloi mulle "Kankahalla kasvoi kaunis kukkanen nimeltään Kaarina" <3
Äiti tietenkin on kertonut mikä kauhea katastrofi oli kun isä karkasi menoihinsa ja hän jäi pienen lapsen ja vauvan kanssa selviämään ristiäisistä. Isoveljenikin kuulemma ehti kakun sotkea. Mutta minä muistan silti isää rakkaudella, se on hieno biisi tuo Kaarina (tosin itse kuuntelen sen mieluummin saksaksi)!
Oo! My type of a girl! Ei ole saksalaisten marssimusiikkia parempaa!
T. Sotahistoriaa harrastava av-mamma
Saanko udella musiikki valintaasi, saatko siitä nergiaa. Minä tulen kaikesta saksalaisesta vihaiselle päälle, se jotenkin agressiivista.
Älä välitä, minullakin huomenna pitkä päivä töissä.