Joku suht. taitava, piirtäkää minulle älypuhelinzombie (nuori mielellään) tarvitsen kouluprojektiin
Olen siis nuori itsekin 14w ja teen kouluprojektia ja samalla ehdotusta että älypuhelimet kerättäisiin tuntien ajaksi pois. Joku joka osaa (vaikka paintilla) piirtää minulle älypuhelinzombien, niin kiitos :)
Ps. Ei liian "rajua" kuvaa kun opettaja ei välttämättä hyväksy. Mutta tajuatte varmasti idean.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon olet halukas maksamaan?
Minulla ei ole rahaa. Ajattelin jos joku olisi kiltti ja auttaisi. Sen ei tarvitse olla mikään mestariteos, ihan vaan stereotyyppinen kuva nuoresta henkilöstä joka on "liimaantunut" ja koukussa älypuhelimeensa. Vaikka tikku-ukko riittää jos siitä tulee asia ilmi.
a-p
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä et voi piirtää itse?
En osaa. :(
a-p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä et voi piirtää itse?
En osaa. :(
a-p
Opettele
Ikävä kyllä tällaisista piirros jututista joutuu maksamaan yleensä.
Piirros tarvikkeet kun ei ole tekijällekkään ilmaisia.
Suosittelisin piirtämään itse vaikka jonkin tikku ukkelin puhelin kädessä ja hullun kiilto silmissä
Osaat itsekin piirtää tikku-ukkoja.
14-vuotiaan pitäisi jo tietää, että läksyt tehdään itse.
Siinä on :D Etköhän sä saa itsekin piirrettyä jos oikeesti yrität
Vierailija kirjoitti:
Omakuva ulos printteristä.
Sanot opelle että tää on taidetta koska koen itseni sellaiseksi ja asialla on universaalia merkitystä koska kaikki. Saat 10 aika varmasti. Jos väittää ettet piirtänyt printtikuvaa vetoat vaan kvanttifysiikkaan jonka mukaan olemme syheröitä ja puhut pikselipolitiikasta open pyörryksiin.
Yks poika oli nokkela ainekirjoitus oli aiheella yksinäinen ratsastaja.
Poika oli kirjottanut jotain 9 sivua:
Kopoti , kopoti, kopoti, kopoti....ja sitä vaan koko aine :)
Ope arvosti, hyvä numero!
Mä voin piirtää, jos maksat vitosen. Saat väittää omaksesi. Taitoa löytyy kyllä.
Sustahan on hyvää vauhtia tulossa yliopisto-opiskelija, miksi tehdä työt itse kun voi teettää muilla...
Silppu kirjoitti:
Ikävä kyllä tällaisista piirros jututista joutuu maksamaan yleensä.
Piirros tarvikkeet kun ei ole tekijällekkään ilmaisia.
Suosittelisin piirtämään itse vaikka jonkin tikku ukkelin puhelin kädessä ja hullun kiilto silmissä
Minä suosittelen sinulle YHDYSSANASÄÄNTÖJEN kertaamista.
Et osaa piirtää edes tikku-ukkoa?
Miten paljon olet halukas maksamaan?