Toivottavasti et ikinä lisäänny!
Ikävä otsikko, eikö vain? Kun näitä aloituksia olen lukenut nyt puoli tuntia, olo on lähinnä surullinen. Tähänkö tämä kansa on ajautunut? Selkeästi mieleltään häiriintyneiden aloituksia 80%, jotenkin jopa elämisen taitojen, sivistyksen, humanismin ja loogisuuden alkeetkin hukassa. Toivottavasti tämä mieleltään häiriintynyt ilmeisen periytyvä sairausketju katkeaa sinuun. Kaikkea hyvää sinullekin, joka nyt mieli kuohuksissa naputat vastaustasi.
Kommentit (23)
Onko lisääntyminen sinulle suurikin ongelma, ap?
Olen lukenut vaikka mitä aloituksia eikä vaikuta psyykeseen. Luuletko, että ihmiset on tosissaan täällä?
Osa ehkä on mutta mitä sen väliä. Aikaa täällä tuhlataan, ei kannata antaa minkään mennä tunteisiin.
Kyllä meidän suku lisääntyy ja vain toistemme kanssa (koska se on muilta pois). Palkkaamme vain toisiamme tärkeisiin asemiin ilman CV:tä! Suomi kuuluu meille, ei teille ollenkaan. Se on maassa maan tavalla tai maasta pois!
Ei se mitään! Terapia
Se
On
Ihmelääke
Se
Pelastaa
Ihan
Kaikelta!
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään! Terapia
Se
On
Ihmelääke
Se
Pelastaa
Ihan
Kaikelta!
Lopeta, olet todella ärsyttävä trolli
Eiköhän fiksummat ole jollain toisella "palstalla"? :)
Mitä taas tulee tuohon lisääntymiseen, niin omalla kohdalla pitää kyllä paikkaansa. Onneksi en ole periyttänyt omia synnynnäisiä vikoja ja sairauksia. En nuorempana niistä edes tiennyt, olin jollain lailla katkera, kun "sitä oikeaa" ei löytynyt. En ole enää (ainakaan) katkera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään! Terapia
Se
On
Ihmelääke
Se
Pelastaa
Ihan
Kaikelta!
Lopeta, olet todella ärsyttävä trolli
Terapia pelastaa
Se
On
Ihanaakin
Ihanempaa
Ei
Ärsytä
Terapian
Jälkeen!
Kaikki
On
Aina
Hyvin!
Terapia on ihme pelastus!
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on ympäristöteko ja siitä pitäisi palkita.
Kai teet työtä tuon sanoman levittämiseksi esim Afrikassa?
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut vaikka mitä aloituksia eikä vaikuta psyykeseen. Luuletko, että ihmiset on tosissaan täällä?
Osa ehkä on mutta mitä sen väliä. Aikaa täällä tuhlataan, ei kannata antaa minkään mennä tunteisiin.
Se paska kohtelu vaikuttaa lukihan psyykeen joka tapauksessa. Halusi tai ei. Jos se oma elämä on kaikin puloin tervettä, on vaikutus olematon (eli niin pieni että ei riitä muuttamaan ihmistä).
Mutta se pienikin määrä kumuloituu ajan myötä.
Myöhästyit. Olen lisääntynyt jo.
Mielenterveyspalveluiden alasajo näkyy kaikilla anonyymeillä keskustelupalstoilla. Johonkin ne tuskaiset ajatukset on päästävä purkamaan. Ei anonyymi keskustelupalsta ole ollenkaan se huonoin tapa.
Monistumme.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meidän suku lisääntyy ja vain toistemme kanssa (koska se on muilta pois). Palkkaamme vain toisiamme tärkeisiin asemiin ilman CV:tä! Suomi kuuluu meille, ei teille ollenkaan. Se on maassa maan tavalla tai maasta pois!
No täytyyhän ne hyvät geenit pitää visusti suvun sisällä! Kuten kaikki muukin.
Miksi sinä teet itsellesi ongelman muiden lisääntymisestä?
Vierailija kirjoitti:
Seuraus: sisäsiittoisuus, vähäjärkisyys, persuus. Osaatko soittaa banjoa?
Olen ottanut esikuvakseni Marokon sulttaani Moulay Ismailin (hallitsi 16721727), jolla oli 867 lasta.
"Vierailija 5/17|
23.03.2026 | 11:12
Ei se mitään! Terapia
Se
On
Ihmelääke
Se
Pelastaa
Ihan
Kaikelta!"
Ei ole sinua auttanut.
Muistittehan!
Käydä
Ihmehoito
Terapiassa
Se
Auttoi
Minuakin
Olen
Iloinen
Ja
Levitän
Ilosanomaa
Terapia
On
Pelastus!
Lapsettomuus on ympäristöteko ja siitä pitäisi palkita.