Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulkitsette tämän oudon unen?

Vierailija
12.02.2019 |

Näin viime yönä unta, että olin ulkona yöllä kävelemässä mutta ulkona oli NIIN pimeää, ettei eteen nähnyt lainkaan! Joutui siis ulkomuistin perusteella yrittää löytää kotiin ja tämä tuntui toki kovin ahdistavalta unessakin. Kotiin päästyäni siellä oli minua odottamassa mun kämppis sekä mun ex, ja ehkä muitakin. Yhtäkkiä ex sai raivarin ja nosti mut kurkusta ylös seinää vasten.

Olisiko täällä paikalla ketään joka osaisi tulkita unia? :)
Jos taustaa tarvitsee, niin tuo kyseinen suhde exän kanssa päättyi pettämiseen (hänen puoleltaan) ja olen noin kuukausi sitten alkanut tapailemaan uutta ihmistä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tunne että olet hieman eksyksissä elämässä, älä toimi opittujen tapojen mukaan, älä aseta rakkautta oman hyvinvoinnin edelle, tarkkaille uutta suhdetta onko se terve ennen kuin teet päätöksiä yhteisestä tulevaisuudesta.

Vierailija
2/3 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen huono kokemus yrittää vielä jumittaa (pitää paikallaan seinää vasten) ja estää etenemistä kohti uutta.

Uni rohkaisee kuitenkin luottamaan että löydät "kotiin" eli kuten unessa ulkomuistista pimeässä etenet kotia kohden. 

Alitajunta on viisas ja lempeä ja tämän unen kautta rohkaisee sinua luottamaan itseesi , pärjäät kyllä vaikka pimeässä ulkomuistista.

Kaikkea hyvää ja hienoa Sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme