Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten pukeutua jos on iso vatsa ja rinnat, kuitenkin vyötärö hoikin kohta.

Vierailija
12.02.2019 |

En osaa pukeutua, tuntuu että vatsa pömpöttää joka asussa tai rinnat.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin myös vinkkejä. Vatsaa ilmestynyt sairauden vuoksi tänä vuonna, olen vasta nuori. Minulle on aina suositeltu v-aukkoista paitaa, mutta siinä tulee sellainen olo että esittelen rintavakoani. En halua, minulle on aina ilkuttu "tyrkyttämisestä", varsinkin nyt kun olen lihonut koulussa huudellaan että Maija heruttaa kun ei ole mitään muuta mitä kehtaisi näyttää.

Vierailija
2/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen olet? Voitko laittaa vartalonmitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-linjaiset, tukevakankaiset polvipituiset mekot. Pin-up tyyli saattaisi sopia, vyötärön korostaminen vyöllä runsaskankaisessa mekossa toiminee hyvin :) 

Vierailija
4/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo eka vastaaja ja mulla ei oo nyt mittanauhaa mukana mutta en usko paljoa n. kk vanhoista mitoistani muuttuneen. Pituutta aikalailla 160 senttiä ja 90-80-95. Rinnan korkeimmalta kohdalta ympärysmitta 115.

Vierailija
5/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo eka vastaaja ja mulla ei oo nyt mittanauhaa mukana mutta en usko paljoa n. kk vanhoista mitoistani muuttuneen. Pituutta aikalailla 160 senttiä ja 90-80-95. Rinnan korkeimmalta kohdalta ympärysmitta 115.

Mikä toi 90-80-95 mitta on jos rinnanympärus kuitenkin 115?

Vierailija
6/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnan alta 90 ja päältä 115. Noin terveydenhoitajalla multa otettu ja kirjattu mitat, en tiedä mitä varten noin. 90-ympärysmittaisia rintsikoita käytän kuitenkin.

Vierailija
7/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnan ympärys ja rinnan korkein kohta ovat eri asia. Rinnan ympärys mitataan rintojen alta ja no korkein kohta tietysti siitä päältä.

Vierailija
8/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on iso vatsa, sinulla ei ole vyötäröä.

Vierailija
9/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnan alta 90 ja päältä 115. Noin terveydenhoitajalla multa otettu ja kirjattu mitat, en tiedä mitä varten noin. 90-ympärysmittaisia rintsikoita käytän kuitenkin.

Et sä tee rinnan alta otetulla muuta kuin sen, minkä kokoiset rintaliivit ostat. Sun mitat on 115-80-95.

Eli olet iso yläostasta, ja pienehkö alhaalta?

Vierailija
10/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun rintsikat pitäisi olla noin 85J kokoa noilla mitoilla.

Vierailija
11/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukevasta kankaasta tehtyjä paitoja jotka ei ole mitään telttoja mutta jotka ei myöskään kiristä.

Vierailija
12/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on pakko laittaa rinnat G70 tyrkylle. Balconette-liivit, v-aukko. Koska sitten näytän sille, että minulla on isot rinnat.

Jos litistän rinnat ja yritän peittää, niin sitten näytän vain lihavalta.

Vierailija
13/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnan ympärys ja rinnan korkein kohta ovat eri asia. Rinnan ympärys mitataan rintojen alta ja no korkein kohta tietysti siitä päältä.

Jos pukeutumisesta puhutaan, on olennainen se rinnanpäällysmitta.

Vierailija
14/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet iso yläostasta, ja pienehkö alhaalta?

Eli mies.

Vierailija
15/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pömpötys haittaa. Se voi joidenkin mielestä olla söpöä.

Vierailija
16/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitat kerrotaan kolmella luvulla niin se eka kertoo rintojen päältä ympärysmitan, seuraava vyötärön eli navan kohdalta hoikimman kohdan ja kolmas lantionluiden kohdalta mitan. Ei siis rintaliivien ympärysmittaa, joka otetaan rintojen alta..

Vierailija
17/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärränkö nyt oikein; ap on rintava ja vatsakas, ja koska rinnat ovat isommat kuin maha hän arvelee, että "vyötärö on kuitenkin hoikin kohta"?

Vierailija
18/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset jalat sulla on, normaalit vai paksut reidet ja sääret?

Vierailija
19/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärränkö nyt oikein; ap on rintava ja vatsakas, ja koska rinnat ovat isommat kuin maha hän arvelee, että "vyötärö on kuitenkin hoikin kohta"?

Niin?

Vierailija
20/29 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan ap:lla vyötärönympärys pienempi kuin lantionympärys, tai rinnat. Eli ”vyötärö on hoikin kohta”.