Naapurin lorotus
Yläkerran naapuriin on muuttanut nainen, jonka vessassa käynti kuuluu tosi selkeesti. Kauhee lorotus johon herään joka aamu. Kuuluu joka kerta kun käy vaikka olisi mulla esim. musa soimassa. Juu, en aio muuttaa maalle, enkä pois. Ja omaa elämää on, mutta kuulo toimii ja häiriinnyn. Omistan asunnon ja ihana paikka muuten.
Kommentit (4)
Se on hyvä kun naisihminen lorottaa suoraan pöntön veteen. Jos ei niin tee niin kusi menee helposti reisille, joten siisti nainen taitaa olla kyseessä.
Ja kyllä, olen joutunut kuuntelemaan yläkerrassa asuvan lorotuksia silloin kun asuin kerrostalossa.
Voices kirjoitti:
Yläkerran naapuriin on muuttanut nainen, jonka vessassa käynti kuuluu tosi selkeesti. Kauhee lorotus johon herään joka aamu. Kuuluu joka kerta kun käy vaikka olisi mulla esim. musa soimassa. Juu, en aio muuttaa maalle, enkä pois. Ja omaa elämää on, mutta kuulo toimii ja häiriinnyn. Omistan asunnon ja ihana paikka muuten.
No se on vähän voi voi. Joko totut elämisen ääniin kerrostalossa tai muutat pois. Ei siihen muita ratkaisuja oikein ole.
Naiset lorottavat sentään sen verran matalammalta, että ääni ei ole mitenkään valtavan kova. Minun yläkerrassani asuu pitkä mies, joka lorottaa paineella sieltä yläilmoista keskelle vettä, ja herään siihen s******n lorinaan joka yö huolimatta siitä, että nukun korvatulpat korvissa.
Kakkii kuitenkin äänettömästi?