Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies riehuu

Vierailija
12.02.2019 |

Miten yleistä on, että vihaisena ihminen hakkaa päätään seinään tai lyö seinää nyrkillä? Miten tällaiseen pitäisi suhtautua?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin suhteessa tuollatavoin käyttäytyvän miehen kanssa ja tässä tapauksessa aggressiivisuus ja väkivaltainen käytös vaan lisääntyi vuosien kuluessa, kunnes lopulta kohteena olin minä. Aluksi hajotti tavaroita, seinää hakkasi nyrkein, riehui aivan hullun lailla. Sitten alkoi olla minun tönimistä ja repimistä, sitten myöhemmin hakkaamista nyrkein ja apuvälinein sekä potkimista kun makasin maassa. Melkein henki lähti. Olin itse niin sekaisin, etten tiennyt miten suhteesta pääsee elävänä pois. Päihteet ei liittyneet välttämättä tähän käytökseen, vaan selvin päin oli samanlaista. Tuo mies ei ole hakenut apua ja sama meno jatkuu aina uusien kumppaneidensa kanssa. Nykyään kuvioissa kaikenlaiset päihteet hänellä myöskin. Kadun, etten tehnyt rikosilmoitusta tuolloin. Toistakymmentä vuotta on tuosta kulunut ja edelleen olen sisältä särkynyt ihminen. Toivottavasti aloittajan mies hakee ja saa apua, jatkui suhde tai ei.

Meillä kuvio ei ole mennyt noin.

Vierailija
22/22 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tukesi käytöstä muuta. Ei minunkaan tuki muuttanut. Noin lapsenomaiset ajattelin minäkin ja vuodet kuluivat hukkaan. Toivon ettei teillä ole lapsia! Sanot miehelle että lähtee hakemaan ammattiapua. Jos ei lähde niin lähde sinä ja pian!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla