Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunteeton vaimo

Vierailija
11.02.2019 |

Olemme vaimoni kanssa olleet 15 vuotta yhdessä, meillä on myös yhteinen lapsi. Suhteen alussa oli hellyyttä ja seksiä paljonkin. Viimeisen kymmenen vuotta vain minä osoitan hellyyttä tai teen aloitteen seksistä. Vaimo ei halua haleja, ei kosketusta, ei suukkoja, ei rakkaudenosoituksia. Tuntuu kuin hänestä olisi tullut täysin tunteeton minua kohtaan. Hän ei koskaan sano minua komeaksi, kehu minua tai kerro rakastavansa minua. Palaute on aina negatiivista. Teen osuuteni kotitöistä ja lapsen harrastuksista, joten vaikea uskoa tämän siitäkään johtuvan. Olen aivan loppu tämän tilanteen kanssa. Itsetunto on aivan pohjissa. Olen asiasta hänen kanssaan kerran puhunut, mutta tämä ei asiaan juurikaan vaikuttanut. Minulle on erittäin vaikea puhua tästä hänelle ja vielä vähemmän kenellekään muulle. Rakastan häntä kovin paljon, mutta tämä tilanne syö minua sisältä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi ja jään saman tunteen.meillä tuo tunteeton osapuoli on mies.se syö sisältä päin kun tekee kaikkensa mutta toinen vain ei halua antaa hellyyttä ja rakkautta.olen itse siinä pisteessä että mietin jaksanko vai en.itse rakastan miestäni myös suunnattomasti mutta tämä yksipuolinen suhde syö kaiken voimavaran lopulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla