Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä, joka teet paljon etätöitä

itseolengraduavaillevalmis
11.02.2019 |

Mikä olet ammatiltasi? Tai tarkemmin voisi kysyä, missä työssä olet?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herään 7:55 ja siirryyn kahvikupin kanssa koneen ääreen töihin ja ajattelen lämmöllä niitä, jotka ovat siinä vaiheessa istuneet tunnin ruuhkabussissa :)

Minä en kyllä pystyisi. Nimenomaan tärkeää mennä johonkin, nähdä ihmisiä yms.. tulisin ihan hulluksi jos olisin kaikki päivät kotona vaan. Huomasin jo kouluaikoina että etäopiskelu oli tosi raskasta ja olo tosi yksinäinen.. läsnäolotunneista sai paljon enemmän irti, oli hauskaa ihmisten kanssa jne..

Itselle kans tulis vetämätön ja laiskamato-fiilis jos joka päivä joutuis kotona olla. Tuntuu että sais mitään aikaisekskaan. Viikonloppuja arvostaa enemmän, koska sillon saa olla kotona. Ehkä yks päivä viikossa ois kiva olla etätöissä, kyllä vaan tollanen ihmisten ilmoilla oleminen aktivoi ja piristää kaikesta huolimatta. Ja mun ei tarvi olla edes ruuhkabussissa vaan työmatka kestää max 25 min vaikka Helsingissä asunkin.

Vierailija
22/28 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä Verohallinnolla. 2 päivää viikossa teen etänä, yleensä maanantain ja perjantain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-alalla. Jo 6 vuotta etätöitä. Toimistolla olen käynyt näiden vuosien aikana noin 10 kertaa. Tykkään etätyöstä, koska työmatkoihin ei tuhlaannu aikaa ja saa tehdä työnsä rauhassa ilman jatkuvia keskeytyksiä. Muita ihmisiä tapaan vapaa-ajalla.

Vierailija
24/28 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herään 7:55 ja siirryyn kahvikupin kanssa koneen ääreen töihin ja ajattelen lämmöllä niitä, jotka ovat siinä vaiheessa istuneet tunnin ruuhkabussissa :)

Minä en kyllä pystyisi. Nimenomaan tärkeää mennä johonkin, nähdä ihmisiä yms.. tulisin ihan hulluksi jos olisin kaikki päivät kotona vaan. Huomasin jo kouluaikoina että etäopiskelu oli tosi raskasta ja olo tosi yksinäinen.. läsnäolotunneista sai paljon enemmän irti, oli hauskaa ihmisten kanssa jne..

Itselle kans tulis vetämätön ja laiskamato-fiilis jos joka päivä joutuis kotona olla. Tuntuu että sais mitään aikaisekskaan. Viikonloppuja arvostaa enemmän, koska sillon saa olla kotona. Ehkä yks päivä viikossa ois kiva olla etätöissä, kyllä vaan tollanen ihmisten ilmoilla oleminen aktivoi ja piristää kaikesta huolimatta. Ja mun ei tarvi olla edes ruuhkabussissa vaan työmatka kestää max 25 min vaikka Helsingissä asunkin.

aika aikaansa kutakin

Vierailija
25/28 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-alalla, koodari/arkkitehti. Muutin isäni kotitilalle 170 km päähän Helsingistä (ostin tilan perikunnalta) kun pääsin töihin firmaan jossa 100% etätyömahdollisuus. Ihanaa asua maalla, luonnon rauhassa, ja silti tehdä oman alan duunia hyvällä palkalla :) 

Vierailija
26/28 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-ala. Teen 2-4 päivää viikossa kotitoimistolla.

Töissä on avokonttori, joten vaikea keskittyä muiden aiheuttaman metelin takia. Siksi teen mieluummin kotoa, saan 50% enemmän aikaan kun ei tarvitse keskeyttää ajatuksia.

Vierailija
27/28 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kirjanpitäjä, mies koodari, molemmat voidaan tehdä töitä etänä. Toisinaan on mukava reissata niin, että päivällä normaalisti töissä, illalla saa kuljata jotain keski-euroopan kaupunkia läpi, onnistuu kunhan on toimiva netti.

Vierailija
28/28 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelija, teen 2 pv viikossa etänä. Mielelläni tekisin enemmänkin avotilatoimiston takia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi