Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusa se on ISOKIN kiusa: perusteeton lastensuojeluilmoitus

Vierailija
11.02.2019 |

Onko tuttu juttu?
Toivon, ettei.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin tulee vastaan ja tällöinkin se on yleensä se lapsen oma eroisä tai äiti kun tekee eksästään. t: Sossu

Vierailija
2/14 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ikävä kyllä. Periaatteessa jotain totuutta siinä oli, mutta ne asiat ei ole mitenkään lasun vakavia. Kuitenkin normaalia elämää eletään, lapset on ihan onnellisia ja pärjäävät koulussa, heillä ei ole mitään hätää, vaikka elämä ei ole täydellistä, lapset ei ole täydellisiä eikä me vanhemmatkaan olla täydellisiä. Kun elämässä on vastoinkäymisiä tai joku pännii, niin silloin on lupa olla joskus pahalla päällä, stressaantunut ja jopa allapäinkin, niin aikuisen kuin lapsenkin.

Perhetyön ihmiset kyseli että onko jotain mitä apua he voisivat meille antaa, niin enpä keksinyt, eikä keksineet hekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin tulee vastaan ja tällöinkin se on yleensä se lapsen oma eroisä tai äiti kun tekee eksästään. t: Sossu

Kuulehan "sossu". Lasu ilmoitusta ei tehdä eksistä eikä aikuisista muutenkaan.

Vierailija
4/14 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta yleensä teksti on sitä, että isä juo kaljaa kun lapsi on isäviikolla yksin isän kanssa tai äiti jättää lapsen yksin kun käy kapakoissa.

Vierailija
5/14 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan kertaa näissä on kyse siitä, että se perusteettoman ilmoituksen tekijä on oikeasti luullut, että ilmoitukseen on aihetta? Ja toinen on vain tulkinnut sen ilkeäksi kiusanteoksi?

Ihan varmasti tehdään myös kiusaa, mutta toivottavasti se kuitenkin on harvinaisempaa kuin edellä mainittu.

Vierailija
6/14 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut lapseni kanssa kärsimään NIIN paljon, että mikään NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ei ole tarpeeksi pitkä kaikkien I:den kanssa.

Kateellisien, yksinäisten ja hullujen, vaan onneksi ei lapsen isän vuoksi olen joutunut selostelemaan ja matonhapsuja harjaamaan, jottei lasta vahingossa viedä.

Oksennan, kun kuulenkaan lastensuojelu-sanan.

V-tuuntuneet ihmiset ympärillä yrittävät latistaa minut.

Ei onnistu. Sori vaan.

Auttakoot viljaeerikoita!!!

Miksei lastensuojelu puutu tapauksiin, joissa hätä on järjetön ja avuntarve todellinen???

Vierailija
7/14 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois laittaa muutaman perättömän ilmoituksen tosta mun turun seinänaapuristani sitten kun neiti alkaa odottelee esikoistaan ... ;D

Vierailija
8/14 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta yleensä teksti on sitä, että isä juo kaljaa kun lapsi on isäviikolla yksin isän kanssa tai äiti jättää lapsen yksin kun käy kapakoissa.

Mutta kuitenkin  ilmoitus koskee lasta. 

Vierailija
9/14 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne.

-ap

Vierailija
10/14 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut lapseni kanssa kärsimään NIIN paljon, että mikään NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN ei ole tarpeeksi pitkä kaikkien I:den kanssa.

Kateellisien, yksinäisten ja hullujen, vaan onneksi ei lapsen isän vuoksi olen joutunut selostelemaan ja matonhapsuja harjaamaan, jottei lasta vahingossa viedä.

Oksennan, kun kuulenkaan lastensuojelu-sanan.

V-tuuntuneet ihmiset ympärillä yrittävät latistaa minut.

Ei onnistu. Sori vaan.

Auttakoot viljaeerikoita!!!

Miksei lastensuojelu puutu tapauksiin, joissa hätä on järjetön ja avuntarve todellinen???

???

Miksiköhän tätä alapeukutatte???

Vierailija
11/14 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois laittaa muutaman perättömän ilmoituksen tosta mun turun seinänaapuristani sitten kun neiti alkaa odottelee esikoistaan ... ;D

Sen kun laitat!

Ole reipas ja aikaasi edellä.

Jej, et tajua lapsista yhtään mitään.

Jos et lasta saa, sori.

Jos lapsen saat, vielä enemmän sori, su-per-so-ri.

Vierailija
12/14 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi aika pieni kiusa. Ja jos niitä alkaa tulemaan enemmän, niin sosiaalitoimi kyllä antaa neuvoja, miten laittaa perätön ilmoittaja ruotuun, elleivät ota itse ilmoittajaan yhteyttä. Onneksi ovat aika harvinaisia.

Vierailija
13/14 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä tehty kolme, yksi niistä tuli automaattisesti kun soitin itse poliisit paikalle exän tunkeutuessa kotiimme keskellä yötä. Tämän ymmärrän ja sosiaalipäivystyksestä oltiinkin nopeasti meihin yhteydessä ja kyseltiin sekä minun että lasten vointia, jäi hyvä mieli.

Kaksi muuta ilmoitusta olikin sitten kiusallaan tehtyjä, toinen tasapainottoman sukulaisen, toinen tuttavan tekemä. Kumpikaan näistä ei johtanut mihinkään toimenpiteisiin ja todettiin aiheettomiksi. Sukulaiselle lähetin joulutervehdyksenä kopion sosiaalityöntekijän lähettämästä yhteenvedosta jossa todettiin että asiakkuuteen ei ole aihetta ja että huolta lapsista ei ole.

Vierailija
14/14 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kun laitat!

Ole reipas ja aikaasi edellä.

Jej, et tajua lapsista yhtään mitään.

Jos et lasta saa, sori.

Jos lapsen saat, vielä enemmän sori, su-per-so-ri.

Nooo eiköhän ne tän nettikiusaaja kannabismuijan lapsen vie sossut mielellään.. Että en pahemmin huutelis. Saapahan lapsi sitten TERVEET SIJAISVANHEMMAT. Eikä mitää päästä pipi olevaa teini mammaa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan