Minut jätettiin tänään
En tiedä miksi tänne sen kerron. Mutta v###ttaa. Nyt on sellanen huijattu olo.
Mies kenen kanssa olen seurustellut noin 9kk niin ilmoitti tänään että muuttaa toiseen kaupunkiin. Syy on että ei viihdy nykyisessä työpaikassaan ja haluaa sitten muuttaa asioita elämässään. Näköjään sitten aloitti minusta.
Olen kyllä ollut tietoinen että haluaa muuttaa entiseen kaupunkiinsa mahdollisesti takaisin jossa asui lähes 10 vuotta. Mutta tuli silti ihan puskista että nyt. Ja ei edes ehdottanut että tulisin mukaan tai että haluaisi jatkaa kanssani. Meillä on mennyt tosi hyvin kokoajan ja tunteita on ollut molemmilla paljon ja mikään ei antanut ymmärtää että olisi valmis luopumaan minusta.
Huijattu olo siksi että annoin itsestäni tosi paljon ja hän on kokoajan halunnut tulevaisuuden kanssani ja kuinka hänellä "ei ole koskaan ollut näin paljon tunteita ketään muuta kohtaan" ja nyt yhtäkkiä onkin valmis uhraamaan räysin meidän koko suhteen.
En tiedä. Ehkä en vaan tajua.
Kommentit (3)
Nyt en ymmärrä: kuka tuo kokoaja on, josta myös puhut? Onko se miehesi ammatiltaan kokoaja vai onko hän esimerkiksi teidän naapuri tai joku sukulainen?
Vierailija kirjoitti:
Törkeää että mies on antanut sinun ymmärtää että hänellä on paljon tunteita sinua kohtaan eikä edes nyt voinut sanoa asiaa sinulle suoraan ja yksiselitteisesti. Tuntuu siltä että hän on käyttänyt sinua hetken hupina.
Onneksi ette ehtineet olla pitempään yhdessä ja esim. perustaa perhettä.
No vähän outo olo jäi. Uskon että hänen tunteensa ovat olleet aitoja mutta ehkä uusi kaupunki ja uudet työkuviot voitti. Luulin vain olevani erityinen mutta näköjään olin vain yksi muiden joukossa. Ap
Törkeää että mies on antanut sinun ymmärtää että hänellä on paljon tunteita sinua kohtaan eikä edes nyt voinut sanoa asiaa sinulle suoraan ja yksiselitteisesti. Tuntuu siltä että hän on käyttänyt sinua hetken hupina.
Onneksi ette ehtineet olla pitempään yhdessä ja esim. perustaa perhettä.