Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistinen kiusaaja lähestyy viestillä useamman kuukauden hiljaisuuden jälkeen

Vierailija
11.02.2019 |

Kyseessä siis jo lähes ikämies, täysin tunnoton. Onko paras tapa olla reagoimatta kokonaan, vai vastata ympäripyöreitä? Ilmeisesti narsistinen kokeilu lähteen reagointiin? Minä olen ihmisenä hänelle yhdentekevä, sairastan vaikeasti ja olen lähes kokonaan asuntoni vanki - tämä oli hänelle pilkan aihe, kuten sairastamisenikin (tästä voi varmasti jo ymmärtää hulluuden syvyyden). Mutta narsistisena lähteenä taidan yhä olla kokeiltavien kirjoissa.

Ahdistaa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee rikosilmoitus. Jos edes hätkähtäisi.

Minä olen samaa mieltä. Ei se mihinkään johda, mutta joskus kiusaaminen ja härkkiminen loppuu kun viesti tulee ulkopuolelta. Jos kiusaaja tietää sinun olevan heikoilla, on tuo tietoista kiusaamista, ja todella häiriintynyttä käytöstä, vaikka sitten olisikin pelkkää huomionhakua.

Vierailija
42/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että jaksat pitää puolesi. Ihmisyys kantaa aina valon lisäksi varjoa, ja jotkut ihmiset ovat sisäisesti täysin pimeässä. Rakkauden sijaan he levittävät hyväksikäytön henkeä,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku katker yrittäjä ei enää voi kiusata yrityksen varjolla heikompia/sairaita/vanhuksia koska valvonta. Siirtynyt kiusaamaan siviiliin.

Omat lapsensa kouluttaa ammattitappajiksi jossain kadiksessa että vihdoin geenit pääsevät levittämään sadismia tositoimiin. Nämä tiedetään.

Vierailija
44/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas sadisti luultavasti kokeilee tosiaan onko ”koukku” yhä tallella. Junalauta mitä sakkia! Sen jälkeen muutaman hyvän hetken jälkeen alkaa silmitön henkinen lyöminen ja mitätöinti.

Vierailija
45/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ruoki trollia. 

Vierailija
46/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ruoki trollia. 

Kyllä nyt taitaa löytyä sairaus sieltä päästä! Oletko tosissasi ettei tällaista tapahdu? Juuri kaltaisiesi kieltäjien vuoksi ihmiset tappavat itsensä kiusaajien vuoksi!

Vierailija
47/47 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ruoki trollia. 

Häpeä nyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä