Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistinen kiusaaja lähestyy viestillä useamman kuukauden hiljaisuuden jälkeen

Vierailija
11.02.2019 |

Kyseessä siis jo lähes ikämies, täysin tunnoton. Onko paras tapa olla reagoimatta kokonaan, vai vastata ympäripyöreitä? Ilmeisesti narsistinen kokeilu lähteen reagointiin? Minä olen ihmisenä hänelle yhdentekevä, sairastan vaikeasti ja olen lähes kokonaan asuntoni vanki - tämä oli hänelle pilkan aihe, kuten sairastamisenikin (tästä voi varmasti jo ymmärtää hulluuden syvyyden). Mutta narsistisena lähteenä taidan yhä olla kokeiltavien kirjoissa.

Ahdistaa.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ihmeessä naiset noin yli päätään aina sekaantuvat näihin hulluihin? Mitä sait häneltä? Huomiota? Kauniita sanoja?  Mitä ilmeisimmin myös todella karua kaltoinkohtelua ja ilmeisen henkistä väkivaltaa.

Sinulta hän ainakin saa kommentistasi sitä henkistä väkivaltaa.

Vierailija
22/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ihmeessä naiset noin yli päätään aina sekaantuvat näihin hulluihin? Mitä sait häneltä? Huomiota? Kauniita sanoja?  Mitä ilmeisimmin myös todella karua kaltoinkohtelua ja ilmeisen henkistä väkivaltaa.

Millä tavoin? Olen yhäki sitä mieltä, että ihmiset ovat kovasti naiveja ”mukavuuden” edessä. Lähes kaikilla on taka-ajatuksia, tarkoitus hyötyä, ja jos sairaalle ihmiselle alkaa käytös olla tuota luokkaa, pitäisi hälytyakellojen soida lujaa.

Millainen ihminen noin ylipäätään katoaa kuukausiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiaa.

Vierailija
24/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin? Olen yhäki sitä mieltä, että ihmiset ovat kovasti naiveja ”mukavuuden” edessä. Lähes kaikilla on taka-ajatuksia, tarkoitus hyötyä, ja jos sairaalle ihmiselle alkaa käytös olla tuota luokkaa, pitäisi hälytyakellojen soida lujaa.

Millainen ihminen noin ylipäätään katoaa kuukausiksi?

Manipuloiva narsisti katoaa aina kun homma ei kulje hänen ehtojensa mukaan - ja ne eivät ole terveitä ehtoja. Katoamisia tapahtuu myös silloin, kun mitä tahansa kiinnostavampaa ja tärkeämpää tulee tilalle. Ihmisellä ei ole narsistille itseisarvoa, vain hyötyarvo. On vuosien jälkeen kipeää huomata tulleensa täysin hyväksikäytetyksi - kaikin mahdollisin tavoin.

Vierailija
25/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus inhottaa ja kuvottaa narsisteja, se kertoo ihmisen heikkoudesta. Tällainen ihminen kelpaa narskulle tuskin perseen pyyhkijäksi, hänhän on vaillinainen.

Ja en tarkoita loukata ap:ta. Kaikki myötätunto sinulle.

Vierailija
26/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa, mutta älä myöskään estä, ellei jatkuvasti soittele. Totaalinen radiohiljaisuus on paras, sitä noudatan aina kun huomaan, että joku ihminen onkin täysi prsläpi. Mulla ex on semmoinen, että lähettää viestin pari kertaa vuodessa ja yrittää ehkä soittaakin. Poistan vain ne viestit luettuani. Puhelujen annan vain soida, koska mulla on aina äänettömällä. Täysi tunnekylmyys toimii parhaiten. Se, että ei estä toista, on etenkin Whatsappin ja lukukuittausten aikana sille toiselle psykologista vallankäyttöä ja viesti, että "näin sinun p*skasi, mutta huomaatko nyt, olen silti immuuni sille eikä minua kiinnosta".

Vierailija
27/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vastaa, mutta älä myöskään estä, ellei jatkuvasti soittele. Totaalinen radiohiljaisuus on paras, sitä noudatan aina kun huomaan, että joku ihminen onkin täysi prsläpi. Mulla ex on semmoinen, että lähettää viestin pari kertaa vuodessa ja yrittää ehkä soittaakin. Poistan vain ne viestit luettuani. Puhelujen annan vain soida, koska mulla on aina äänettömällä. Täysi tunnekylmyys toimii parhaiten. Se, että ei estä toista, on etenkin Whatsappin ja lukukuittausten aikana sille toiselle psykologista vallankäyttöä ja viesti, että "näin sinun p*skasi, mutta huomaatko nyt, olen silti immuuni sille eikä minua kiinnosta".

Olet varmasti oikeassa, mutta en jaksa mitään ihmissuhdepelejä, kikkailuja ja valtaleikkejä. Niitä katseltiin se kymmenen vuotta. Minulle henkilökohtaisesti hän aiheutti niin paljon surua ja tuskaa, etten siitä tule yli pääsemään, ja tiedostan mainiosti ettei hän asiaa ymmärrä tai ymmärtää halua. Narsistina hänessä ei myöskään ole koskaan mitään vikaa, vika on muissa.

Olen liian väsynyt ja sairas tähän.

Vierailija
28/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
29/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö näitä hyypiöitä saa hoitoon! Herrajumala!

Vierailija
30/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida auttaa kuin lyijynappihoito saunan takana. Ei sen vian iso tartte olla kun se on korvien välissä.

Vierailija
31/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida auttaa kuin lyijynappihoito saunan takana. Ei sen vian iso tartte olla kun se on korvien välissä.

😂

Vierailija
32/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa ja jos ei jätä rauhaan niin uhkaa, että teet rikosilmoituksen jos ei lopeta.. Jos edelleen jatkaa niin et vain vastaa, piste. Jos vastaat niin sitten se ei ainakaan lopeta. Jos alkaa uhkailla/levitellä perättömiä juoruja niin sitten teet rikosilmoituksen.

T. Kokemusta on. Tosin en pitänyt häntä narsistina.. mutta pahasti olivat muumit hänen laaksosta kaikonneet ja kauas.

Vierailija
33/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni on isänsä suhteen täys radiohiljaisuus ja samaa suosittelen sulle myös.

Ei paskassa tartte työkseen liukastella. Nenästä kiinni ja ohi vaan!

Vierailija
34/47 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna paskan olla.

Vierailija
35/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokun ei valitettavasti saa. Tietäisittepä vaan minkälaisia sairaita keinoja tällaset käyttää, vuosien jälkeen, netissä ja livenä. Poliisi ei tee mitään ellei ole jo - noh, sanoisinpa liian myöhäistä.

Ei tosiaankaan kannata reagoida. Pysy piilossa jos pystyt. 

Vierailija
36/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin viestin että kerta vielä yhteydenotto - aivan millainen tahansa - ja teen rikosilmoituksen. Tekisin sen myös.

Nämä tyypit eivät ymmärrä tuhotyönsä määrää - eivätkä puhetta. He korottavat itsensä olemattomille leveleille, ja todellakin kuvittelevat ihmisten ilahtuvan olemassaolostaan ja ”huomiostaan” vielä tuhotyönsä jälkeenkin. Tämän sairaampaa sakkia ei ole. Pohjasakkaa, paaria.

Vierailija
37/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna hetkeäkään lähdettä. On taas ollut hiljaista muulla rintamalla ja sinun kiusaamisesi tullut mieleen.

Vierailija
38/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi.

Vierailija
39/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaan sarjan henkistä väkivaltaa. Pysy mahdollisimman kaukana.

Vierailija
40/47 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus. Jos edes hätkähtäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä