Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Hakee lähdettä ja yhteydenpitoa omilla sairailla ehdoillaan. Välissä luultavasti tullut taas toisaalla turpaan ja lähestyy sinua toiveena saada huomiota. Pysy kaukana  - sinuun sattuu vielä kovaa.

Vierailija

Ikävä tilanne. Joillekin ihmisille muut ovat vain heidän jatkeitaan, välikappaleita omien asioiden toteutuksille, hyödykkeitä. Ottaen huomioon sairautesi, on henkilö harvinaisen jäätävä. Toivotaan että selviät hiljaisuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta olis kiva ärsyttää tollasta, eli en vastaisi mitään.

Mun yksi työkaveri joutu tollasen narsistisen tyypin silmätikuksi. Se lähetteli ihan älyttömiä viestejä ja pti työkaveria hänen naisenaan, vaikka eivät ole edes ikinä seurustellut eikä mitään sellaista. Pikkujoulujen jatkoilla olivat jutelleet. Tästäkin aikaa jo pari vuotta. Työkaveri kerto sit safkiksella parille mieskollegalle ja kyseli mielipitetä mitä pitäs tehdä, kun jos poliisille ilmoittaa niin ei varmasti tapahdu yhtään mitään. Tämä yks mies kollega sitten pyysi sen tyypin numeroa. Se selvitti sen äijä osotteen, facebookin, instan, työpaikan, auton ja ihan kaikki mitä selviää ihmisestä ja mitä kaikkea voi selvittää.

Meidän työpaikan tämä mies on sellainen, että se saa aidosti mielihyvää jos jollekin käy källi tai mokaa muuten vaan tai just ihan mitä vaan mikä on negatiivista.. Se saa aitoa mielihyvää siitä. Se on sanonu sen ihan ääneen. Se ei ole kuitenkaan väkivaltanen sarjamurhaaja eikä ollenkaan pelottava ihminen.

Se narsisti häirikkö sai maistaa omaa lääkettä. Sen aika ei riittänyt enää mihinkään muuhun, ku asioiden selvittämiseen.

Sitä pysäteltiin liikenteessä, kun sen auto oli ilmotettu varastetuksi, se sai vuositilauksia lehdistä kotiin, se sai textiviestejä automaattisesti jonkun sovelluksen kautta, se ilmiannettiin työpaikalta varastimesta ja se sai kenkää sieltä , facebookki seinä täytty kaikenlaisesta paskasta, instassa se haukuttiin pedariksi jne. Se oli ihan loputonta piinaa sille.

Oho. Mahtoiko kyseinen henkilö yhdistää mistä johtui? Jättikö naisen rauhaan?

Vierailija

Voimia. Yritä päästä yli siitä ajatuksesta, että arvosi olisi mitenkään tekemisissä tuon kuvottavan demonin kohtelun kanssa.

Kaikkea sitä maa päällään kantaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyseessä siis jo lähes ikämies, täysin tunnoton. Onko paras tapa olla reagoimatta kokonaan, vai vastata ympäripyöreitä? Ilmeisesti narsistinen kokeilu lähteen reagointiin? Minä olen ihmisenä hänelle yhdentekevä, sairastan vaikeasti ja olen lähes kokonaan asuntoni vanki - tämä oli hänelle pilkan aihe, kuten sairastamisenikin (tästä voi varmasti jo ymmärtää hulluuden syvyyden). Mutta narsistisena lähteenä taidan yhä olla kokeiltavien kirjoissa.

Ahdistaa.

Niinhin yhteydenottoyrityksiin ei pidä vastata eikä reagoida. Merkitse muistiin kaikki ja talleta keskustelut. Jos koettaa tästä huolimatta tulla puhe-etäisyydelle tai herjaa, käske poistua, ellei niin huuda apua ja soita poliisit. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka ihmeessä naiset noin yli päätään aina sekaantuvat näihin hulluihin? Mitä sait häneltä? Huomiota? Kauniita sanoja?  Mitä ilmeisimmin myös todella karua kaltoinkohtelua ja ilmeisen henkistä väkivaltaa.

Sinulta hän ainakin saa kommentistasi sitä henkistä väkivaltaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ihmeessä naiset noin yli päätään aina sekaantuvat näihin hulluihin? Mitä sait häneltä? Huomiota? Kauniita sanoja?  Mitä ilmeisimmin myös todella karua kaltoinkohtelua ja ilmeisen henkistä väkivaltaa.

Millä tavoin? Olen yhäki sitä mieltä, että ihmiset ovat kovasti naiveja ”mukavuuden” edessä. Lähes kaikilla on taka-ajatuksia, tarkoitus hyötyä, ja jos sairaalle ihmiselle alkaa käytös olla tuota luokkaa, pitäisi hälytyakellojen soida lujaa.

Millainen ihminen noin ylipäätään katoaa kuukausiksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Asiaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin? Olen yhäki sitä mieltä, että ihmiset ovat kovasti naiveja ”mukavuuden” edessä. Lähes kaikilla on taka-ajatuksia, tarkoitus hyötyä, ja jos sairaalle ihmiselle alkaa käytös olla tuota luokkaa, pitäisi hälytyakellojen soida lujaa.

Millainen ihminen noin ylipäätään katoaa kuukausiksi?

Manipuloiva narsisti katoaa aina kun homma ei kulje hänen ehtojensa mukaan - ja ne eivät ole terveitä ehtoja. Katoamisia tapahtuu myös silloin, kun mitä tahansa kiinnostavampaa ja tärkeämpää tulee tilalle. Ihmisellä ei ole narsistille itseisarvoa, vain hyötyarvo. On vuosien jälkeen kipeää huomata tulleensa täysin hyväksikäytetyksi - kaikin mahdollisin tavoin.

Vierailija

Sairaus inhottaa ja kuvottaa narsisteja, se kertoo ihmisen heikkoudesta. Tällainen ihminen kelpaa narskulle tuskin perseen pyyhkijäksi, hänhän on vaillinainen.

Ja en tarkoita loukata ap:ta. Kaikki myötätunto sinulle.

Vierailija

Älä vastaa, mutta älä myöskään estä, ellei jatkuvasti soittele. Totaalinen radiohiljaisuus on paras, sitä noudatan aina kun huomaan, että joku ihminen onkin täysi prsläpi. Mulla ex on semmoinen, että lähettää viestin pari kertaa vuodessa ja yrittää ehkä soittaakin. Poistan vain ne viestit luettuani. Puhelujen annan vain soida, koska mulla on aina äänettömällä. Täysi tunnekylmyys toimii parhaiten. Se, että ei estä toista, on etenkin Whatsappin ja lukukuittausten aikana sille toiselle psykologista vallankäyttöä ja viesti, että "näin sinun p*skasi, mutta huomaatko nyt, olen silti immuuni sille eikä minua kiinnosta".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä vastaa, mutta älä myöskään estä, ellei jatkuvasti soittele. Totaalinen radiohiljaisuus on paras, sitä noudatan aina kun huomaan, että joku ihminen onkin täysi prsläpi. Mulla ex on semmoinen, että lähettää viestin pari kertaa vuodessa ja yrittää ehkä soittaakin. Poistan vain ne viestit luettuani. Puhelujen annan vain soida, koska mulla on aina äänettömällä. Täysi tunnekylmyys toimii parhaiten. Se, että ei estä toista, on etenkin Whatsappin ja lukukuittausten aikana sille toiselle psykologista vallankäyttöä ja viesti, että "näin sinun p*skasi, mutta huomaatko nyt, olen silti immuuni sille eikä minua kiinnosta".

Olet varmasti oikeassa, mutta en jaksa mitään ihmissuhdepelejä, kikkailuja ja valtaleikkejä. Niitä katseltiin se kymmenen vuotta. Minulle henkilökohtaisesti hän aiheutti niin paljon surua ja tuskaa, etten siitä tule yli pääsemään, ja tiedostan mainiosti ettei hän asiaa ymmärrä tai ymmärtää halua. Narsistina hänessä ei myöskään ole koskaan mitään vikaa, vika on muissa.

Olen liian väsynyt ja sairas tähän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö näitä hyypiöitä saa hoitoon! Herrajumala!

Eipä taida auttaa kuin lyijynappihoito saunan takana. Ei sen vian iso tartte olla kun se on korvien välissä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat