Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero tuli tekstarilla (huh huh mikä syy)

Vierailija
11.02.2019 |

5kk tapailun jälkeen tuli mieheltä tekstarina ero. Ei enää voi kuulemma nähdä ja kun kysyin miksi ei? Sanoi että on kuulemma rakastumassa muhun mutta oikeasti halusi alunperin vain seksiä, eikä siksi enää voi tavata näiden tunteiden takia ettei vain rakastu muhun. Olin jo itse rakastunut häneen ja tässä on mukamas joku syy ettei voi enää tavata! Ehdin jo sanoa että se pelkkä seksikin olisi ok, muuutta ettei mukamas enää sekään käy kun on tunteita..

Haluan uskotella itselleni että puhuu totta ja että on rakastumassa minuun, mutta pahoin pelkään että toinen nainen tuli kuvioihin enkä enää ikinä kuule hänestä :(

Sanonpahan vaan että hittoon koko tinder tästä eteenpäin (sieltä tavattiin)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se f2f tuo siihen lisää? Parempi et molemmat saa nuolla haavansa rauhassa. Mua ainaki ärsyttäis jos kutsuttais jonnekin ja luulen et tiedossa on mukava iltapäivä ja se meniskin "hukkaan", kun toinen toteaa että haluaa erota.

Vierailija
22/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jätettiin tekstarilla kuuden vuoden jälkeen. Valmistui lääkäriksi ja lähti katselemaan uutta naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se f2f tuo siihen lisää? Parempi et molemmat saa nuolla haavansa rauhassa. Mua ainaki ärsyttäis jos kutsuttais jonnekin ja luulen et tiedossa on mukava iltapäivä ja se meniskin "hukkaan", kun toinen toteaa että haluaa erota.

Se tuo siihen lisää sen, että jätetty saa kysyä kysymyksiä, ettei mieltä jää vaivaamaan asiat. Jätetty voi haluta kuulla esim. oliko toisella missään vaiheessa mitään tunteita tai miksi sanoi toissapäivänä, että rakastaa ja nyt haluaa erota, tms. Jättäjä on saattanut käyttäytyä ristiriitaisesti ja jos nuo jäävät selittämättä, niin se voi vaikuttaa jätetyn itsetuntoon pitkän aikaa. Niin ilkeä ei kenenkään tarvitse toiselle olla. Paitsi jos ei ole mieleltään terve ihminen ja haluaa olla toiselle ilkeä.

Vierailija
24/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavoja ehtii kyllä nuolla rauhassa, se ei ole mikään ongelma. Jätetylle tilanne on hankalampi kuin jättäjälle, joten kohtuullisuuden nimissä on reilua että asian ilmoittaa kasvotusten ja kertoo myös rehellisesti syyn. Samalla vastaa jos toisella on jotain kysyttävää. Se ei ole mitenkään liikaa vaadittu.

Vierailija
25/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu tuon rakastumis-läpän voit ohittaa kokonaan. Äijä halusi seksiä ja sai seksiä. Case closed. Jostain kumman syystä hän kuvittelee, että on kunniakkaampaa lempata nainen "rakastumis"verukkeella. Ehkä hän kuvittelee, että naiset pitävät häntä jotenkin herrasmiehenä tai ritarillisena tuosta syystä. :D Ihan hyvin keksitty kyllä. Mut joo, hän on "rakastumassa" jo toisaalla.

Vierailija
26/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyl ahdistais jos joku kokis et mul olis eron jälkeen vielä jotai velvollisuuksia sitä kohtaan.

Vierailija
27/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa on viestillä jättämisessä? Jos on päättänyt erota niin ei siihen mitkään puhumiset vaikuta. Parempihan se on molemmille, niin ei mene iltaa/vapaapäivää hukkaan, jos pitäisi aina kasvotusten jättää.

Hienosti toimiva ihminen kertoo sen kasvotusten. Textari on niin törkeä teko toiselle. Jos jättää, niin sillon on pokkaa kertoo se suoraan.

Mun mielestä whatsapp ja puhelu (tarvittaessa) ovat nykypäivää. En tiedä haluaisinko itse edes tulla jätetyksi kasvotusten.

Vierailija
28/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin jättäisin tekstarilla jos pelkäisin, että käy väkivaltaiseksi eikä päästä lähtee tai järjestää jonkun kohtauksen.

Vierailija
29/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron "syy" on ihan täyttä pskaa. Ei uskalla sanoa suoraan, koska on miellyttäjä, joka yrittää kummartaa joka suntaan mihinkään pyllistämättä. Keksii ennemmin jonkin typerän valheen, että jos uuden naisen kanssa menee poikki niin löytyy se varanaru, joka hyvällä tuurilla uskoi joutavat jorinat.

Vierailija
30/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein noin. Koska suhteen jatko näytti todella epätodennäköiseltä, meistä riippumattomista olosuhteista.

Yhtenä hetkenä tajusin et hitto, mähän haluan vakavan suhteen ton tyypin kanssa mutta koska se ei tule tapahtumaan, niin parempi erota. Laitoin viestin ja kerroin tän, oma olo helpottui. Tiedän, hitokseen itsekästä ja kamalasti tehty. Vieläkin hävettää.

Parin viikon päästä tavattiin olosuhteiden pakosta, koska oltiin samassa työpaikassa ja puhuttiin asiasta. Huolimatta todella suurista esteitä meidän edessä, päätettiin yrittää ja tässä ollaan, 7 kk myöhemmin, onnellisia yhdessä mutta suuria uhrauksia tää on vaatinut, kuten Suomesta poismuuton..

Ehkä teillä on vähän sama taustalla?

Vierailija
31/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies jätti vaimonsa 18 vuoden yhdessäolon ja kahden lapsen jälkeen sähköpostilla. Jotkut ne osaa.

Vierailija
32/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näinkin on käynyt, että olen luullut että mukava ilta tiedossa ja sitten on tullut yllätys eropommi. Eikä ollut mitään "meidän pitää puhua" puheita ennen vaan normaali tapaamisen sopiminen. Aivan järkyttävä shokki, joten oikeastaan olen samaa mieltä että parempi tekstarina kuin tällainen täysin yllätys. "Meidän pitää puhua" ja kutsuisi tapaamaan, niin voisi ainakin valmistautua kun tietäisi mitä tod.näk seuraa.

Jostain syystä tämän kokeneena ottaisin ennemin tekstarin, niin ei sentään tarvitse näyttää omaa murtumistaan.

Vierailija
33/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on taas yksi monista jännä miehen kaadettujen naisten "hautausmaalle" päätyneistä uhreista. Se onkin varmasti pitkä lista.

Ei me kiltit miehet kyllä kohdeltais sinua noin. Ei erottais tekstarilla, eikä ylipäätänsä erottais.

No missä te sitten olette, kun nainen haluaa tutustua mielenkiintoiseen mieheen?

Vierailija
34/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tuppaa sanomaan ihan mitä tahansa minkä kokevat sopivan hetkeen. Uutta matoa koukkuun.

Vierailija
35/35 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on taas yksi monista jännä miehen kaadettujen naisten "hautausmaalle" päätyneistä uhreista. Se onkin varmasti pitkä lista.

Ei me kiltit miehet kyllä kohdeltais sinua noin. Ei erottais tekstarilla, eikä ylipäätänsä erottais.

No missä te sitten olette, kun nainen haluaa tutustua mielenkiintoiseen mieheen?

Kilttejä miehiä löydätte sieltä treffi palstoilta vaikka pilvin pimein, mutta eivät ole pakosti niitä mielenkiintoisimpia. Saattaa olla että heidän rehellisyydensä takia skippaatte juuri ne tai sitten nälkä on kasvanut syödessä ja siirrytte niihin kiinnostavamman näköisiin uroksiin. Jotka sitten tulevaisuudessa osoittautuu pelimiehiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi