Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvaile miehesi ulkonäköä.

Vierailija
11.02.2019 |

Oletko tyytyväinen siihen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tummat lyhyet hiukset. Siniset silmät. Hoikka, ehkä vähän mahaa. Ei partaa. Ei tatuointeja. Ei liikaa karvoja.

177cm. Täydellinen.

Vierailija
2/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pitkä (196cm) hoikka, urheilullinen ja vaalea. Mun mielestä ihan superkomea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

190cm, 100kg, kalju, lihaksikas, miehekäs, komea ❤️

Vierailija
4/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

190 cm, pehmeä vatsanseutu, ohenevat hiukset, ihanat siniset silmät, punainen parta ja kaunis iso nenä, pisamia niskassa. Rakastan <3

Vierailija
5/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen <3 186cm pitkä, lihasta sopivasti, pikkuisen mahaa. Tummat hiukset, siniset silmät, lyhyt parta. Saamarin seksikäs. Harmikseni myös muidenkin mielestä.

Vierailija
6/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

183cm pitkä 90kg, lihaksia ja myös mahaa löytyy. Luonnonkiharat, ruskeat hiukset (tosi paksut ja taipuisat, ei mikään afrokikkura). Vaalea iho, sinivihreät silmät. "Trendiparta" :D. Tosi vinksinvonksin olevat hampaat :D

Komea mutta ei semmoisella ihan perinteisellä tapaa. :)

Vierailija
7/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea <3 n. 190cm, saattaa olla hiukan pidempikin. Normaali vartalo, pehmeä ja karvainen vatsa ja lihaksia kuitenkin löytyy mutta nei pullota ja paista läpi, komeat pitkät jalat, ja kiva kiinteä peppu <3 :) hyvät hampaat ja hiukset, ystävälliset siniharmaat silmät ja kiva karhea parta jonka kruunaa hassunkurinen hymy tai huvittunut virne. Parta ja hiukset on perus maantienruskeat, mutta sopivat hänelle hyvin. On mielestäni tosi miehekäs, vaikkei olekkaan mikään salil eka ja salil vika, pitää kuitenkin huolta itsestään. Hiukan nörttimäinen pukeutumistyyli. Sopivan kokoinen myös housujen sisältä :P Isot kädet joista on hyvä ottaa kiinni. Lämmin syli.... kaikinpuolin just sopiva mulle <3 

Vierailija
8/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea könsikäs, 191 cm, leveäharteinen,  pitkät lihaksikkaat jalat ja isot kädet. Tumma sänkitukka, ruskeat silmät ja aika karvainen. Ihana ja kiltti luonne, hyvä isä.