Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miten paino voi nousta mutta vyötärönympärys pienentyä??

Vierailija
11.02.2019 |

Aloitin kasvispainotteisen ruokavalion vuoden alusta, olen suonyt lihaa tai lihavalmisteita 3 kertaa tämän vuoden aikana, ja tuolloinkin todella pieniä määriä. Kalaakaan en ole syönyt, eli ihan kasvisruualla ollaan menty. Samalla kuin aloitin tämän ruokavalion niin päätin että unohdan kaikki terveellisyys yms jutut, eli rasvaan tai hiilareihin tai kaloreihin en ole kiinnittänyt mitään huomiota, kun ajattelin että haluan että kasvissyönti sujuu rutiinilla ennen kuin mietin niitä. Nyt tämä 6 viikon lopputulos on se, että olen lihonut 1,5kg, MUTTA vyötäröltä lähtenyt sellainen 4-6 senttiä, ja sen myös huomaa, mulle on tullut ihan kunnon kaari tuohon kylkeen.

Siis miten näin on mahdollista tapahtua? Kiloja tulee lisää mut vyötärö pienenee??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitystä kellään?

Vierailija
2/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

... haittaako se nyt jos paino on noussut kun kerran vyötäröltä on lähtenyt senttejä? Tuo on kumminkin aika suuri muutos keholle tuo ruokavalion muutos niin saattaa olla nestettä mistä noi kilot on tulleet. Ne lähtee ajallaan kun keho tottuu muutokseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ahterin kokoa mittaillut?

Tai ehkä luut on kasvanut.

Vierailija
4/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaasut lähteneet.

läskiä tullu muualle.

Vierailija
5/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvotus vähentynyt suolistosta? Tai sitten olet mitannut vähän eri kohdasta, eri kierron vaiheessa tai eri asennossa seisten.

Vierailija
6/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaikki kasvismassa kertyy päähäsi. Katso peiliin. Sinulla on jättimäinen pää!

Vierailija
7/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihas painaa enemmän kuin läski. Jatka vaan samaan malliin!

Vierailija
8/8 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 kg on normaalia päivittäistä painonvaihtelua.