Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen perinteinen nainen, mitä vikaa siinä on?

Vierailija
10.02.2019 |

Tykkään olla kotona, siivota ja kokata, enkä nauti mistään muusta niin paljon kuin tästä. Oma äitini on uranainen, joka ei paljoa kotona viihtyny, mutta minä olen päinvastainen. Kotona oleminen tuntuu turvalliselta ja omalta jutulta. Kaikkien pienten kotiaskareiden tekeminen on mulle nautintoa. Olen menossa piakkoin naimisiin ja haaveilen perheestä ja omista lapsista. Olen hyvin perhekeskeinen ja perinteinen nainen.

Mutta miksi ihmeessä tällaisena naisena oleminen on monen mielestä niin väärin, etenkin feministien, vaikka tämä onkin minun oma valintani ja tuntuu omalta? Totta kai käyn töissä ja niin edelleen, mutta silti minun perinteistyys ja vanhanaikaisuus ärsyttää monia, vaikka minä en koskaan puutu muiden ihmisten tai naisten tapaan olla ja elää. Kai meillä perinteisillä naisillakin on oikeus elää sillä tavalla, mitä itse haluamme?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä työssäkäyvän naisen sitten pitäisi feministien mielestä tehdä vapaa-aikana? Ilmeisesti kotona ei saa olla.

Vierailija
2/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko persoonaltasi introvertti ja omissa oloissa viihtyvä? Mun mielestä jokaisell on oikeus elää tavallaan, mutta monien feministien mielestä vain tietty tapa olla nainen on hyväksyttävää. Sinä olet pelkkä alistettu nainen, joka on hellan ja nyrkin välissä (NOT).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ihan mikä haluat kunhan suot muille saman. Jos arvostelet ja valitat muista, saat samaa takaisin.

Vierailija
4/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mut älä oleta yhteiskunnan pitää maksaa sun ipanoiden vääntömisestä ja perseen leventämisestä

Vierailija
5/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä työssäkäyvän naisen sitten pitäisi feministien mielestä tehdä vapaa-aikana? Ilmeisesti kotona ei saa olla.

Käydä esim. feministisissä kiroiluiltamissa, harjottaa aktivismia, valittaa, uhriutua ja syyttää patriarkaattia.

Vierailija
6/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kanssasi, vaikka et olekkaan nainen.

Vierailija
7/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko persoonaltasi introvertti ja omissa oloissa viihtyvä? Mun mielestä jokaisell on oikeus elää tavallaan, mutta monien feministien mielestä vain tietty tapa olla nainen on hyväksyttävää. Sinä olet pelkkä alistettu nainen, joka on hellan ja nyrkin välissä (NOT).

Höpöhöpö. Ainakin tällä "feministillä" on aivot. Ymmärrän, että meitä ihmisiä on AIDOSTI tosi erilaisia.

Vierailija
8/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mut älä oleta yhteiskunnan pitää maksaa sun ipanoiden vääntömisestä ja perseen leventämisestä

En. T. AP

Vierailija
9/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinua on arvostellut ja missä? 

Mies voi vaihtaa nuorempaan milloin tahansa.

Vierailija
10/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä valintasi häiritsee? Millä muilla tavoin perinteisyytesi ilmenee? Ja unohda feministit, jos mahdollista. Heille on useimpien naisten asema lakannut merkitsemästä mitään jo kauan sitten. Olen jopa jossain määrin tutustunut (silloiseen) naistutkimukseen yliopistolla, ja sanoisin, että sen aatteen nykyinen käyttövoima on perusteeton katkeruus, jonka hampaisiin kelpaa kuka vain, joka on eri mieltä. Kulje vain rohkeasti omaa polkuasi!

Vierailija
11/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat sitten, kun sinulla on perhe. Hoidat perinteisenä naisena palkkatyösi lisäksi myös kodin ja lapset.

Vierailija
12/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katsot katastrofaalisia syntyvyyslukuja, ymmärrät, että ap:n pitäisi saada mitali. Jos et ymmärrä, se on huolestuttavaa.

Vierailija
13/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olet ollut siellä kotona lasten kanssa 24/7 ja mies on tehnyt uraa, niin tulet itkemään tänne kun mies on vaan töissä, eikä hoida lapsia ollenkaan. Kodista tulee vankila. Täällä on juurikin sellainen ketju, käypä lukemassa.

14/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään olla kotona, siivota ja kokata, enkä nauti mistään muusta niin paljon kuin tästä. Oma äitini on uranainen, joka ei paljoa kotona viihtyny, mutta minä olen päinvastainen. Kotona oleminen tuntuu turvalliselta ja omalta jutulta. Kaikkien pienten kotiaskareiden tekeminen on mulle nautintoa. Olen menossa piakkoin naimisiin ja haaveilen perheestä ja omista lapsista. Olen hyvin perhekeskeinen ja perinteinen nainen.

Mutta miksi ihmeessä tällaisena naisena oleminen on monen mielestä niin väärin, etenkin feministien, vaikka tämä onkin minun oma valintani ja tuntuu omalta? Totta kai käyn töissä ja niin edelleen, mutta silti minun perinteistyys ja vanhanaikaisuus ärsyttää monia, vaikka minä en koskaan puutu muiden ihmisten tai naisten tapaan olla ja elää. Kai meillä perinteisillä naisillakin on oikeus elää sillä tavalla, mitä itse haluamme?

Tulit sitten kaapista, siististä arvattavasti :)

Noihan on omia valintoja ja jos niissä viihtyy niin silloinhan ei muista tarvitse välittää:)

Esimerkiksi itse tykkään jonninverran puutarhanhoidosta, ei siis Ike Kanervan lanseeraamasta vaan oikesta. Kiva seurailla miten saa jonkun kasvamaan ja siinä on kenenkään turha irvailla kun ei osu maaliin :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
15/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinua on arvostellut ja missä? 

Mies voi vaihtaa nuorempaan milloin tahansa.

Tarkoitatko, että jokaisen 50-vuotiaan miehen perään kuolaamassa on jatkuvasti lauma 25-vuotiaita naisia? Ja että jokainen mies jättää vaimonsa ja lapsensa heti kun huomaa ne kuolaajat?

Vierailija
16/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi kertoo kaiken olennaisen sinusta. menehän yöunille.

Vierailija
17/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ok!

Vierailija
18/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuvailusi mukainen itsensä toteuttaminen ei sulje feminismiä pois. Älä jaksa. Joko olet kil*tim*es ja provoilet, tai olet nainen joka ei ymmärrä feminismistä yhtään mitään.

Vierailija
19/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti luulet, että muut ihmiset puhuvat poissaollessasi vain sinusta. Minulla on tarpeeksi tekemistä omassa elämässäni enkä jaksa miettiä onko joku mielellään kotona vaiko ei, kunhan ei tule olettamaan että minun pitäisi olla.

Vierailija
20/21 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian haluttu. Feministit on kateellisia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi