Häiritseekö muita miehen pelaaminen ?
Siis tuo ukko istuis perse koneella varmaan 24/7 jos ei ois lasta ja koiraa. Kun lapsi menee päiväunille, mies pelaa, illat pelaa...piti muutaman kk tauon pelaamisessa ja meidän parisuhde oli parempi kuin koskaan ikinä. Nyt taas tunnelma kotona kireä ja yhteinen aika on sitä että molemmat kyttää puhelinta illalla sängyssä ja nukahtaa. Tekee siis myös kotona asioita mutta yleensä valituksen kanssa kun ”joku menee aina v*tuiksi”. Nytkin on tossa lapsen nukkumaan menon jälkeen istunut koneella ja mä kävin kaupassa ja kysyin että voisko lopettaa pelaamisen ni vastaus on ”ei”. Ja kyllä tiedän, että pelaaminen on miehelle harrastus siinä missä mullakin omani, mutta mikä hiton järki on siinä ettei toisen ihmisen (kumppanin) kanssa vietetä enää aikaa iltaisin ja minä istun sohvalla yksin koska mies haluaa pelata. Oon ehdottanut kaikkea yhteistä tekemistä mutta ei käy tai sitten ei ole kuulevinaan. Tuntuu, että jos mies tekee jotain niin oon tyyliin pakottanut olemaan mun kanssa, muuten pelaisi mielummin. Ärsyttää varsinkin se, että pelaamisen alettua uudestaan lupasi ettei ”todellakaan pelaa enää niin paljoa” mutta tässä se taas nähtiin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Se pelaaminen ei ole teidän pahin ongelma, vaan se miksi mies pelaa. Miksi ei halua viettää sinun kanssa aikaa? Miksi ei kaipaa sinun seuraa?
Meillä mies pelasi kaikki illat ja viikonloppuyöt. Päivät hän oli töissä. Sanoi, että rentoutuu pelaamalla. Tuli ero. Nykyisen naisen kanssa mies viettää yhdessä kaiken ajan. Omat lapsetkin siinä unohti ja hylkäsi. Eli olin vaan väärä nainen hänelle.
Tai jospa mies oppi virheestään?
Tai vain pitkän tasaisen, laimeankin, tunne-elämän jälkeen ihastui täysillä ja sitten kun ihastus laantuu, alkaa taas kaipaamaan pelaamisen tuomaa stimulaatiota.
Ei haittaa, kun ehtii huomioida minutkin siinä sivussa. Joskus pelaa enemmän eikä silloin aina ehdi niin paljoa tehdä, mutta kuitenkaan ei ole niin addiktoitunut etteikö kuitenkin jotain aina viikon aikana yhdessä tehdä, vähintään aamulla halaillaan ennen heräämistä sängyssä ja yleensä syödään aina yhdessä jokatapauksessa. Välillä mies pelaa enemmän ja on omia menoja enemmän, silloin se vähän häiritsee jos tuntuu ettei olla aikoihin tehty mitään yhdessä, mutta yleenäs asia korjaantuu kun siitä mainitsee. Komppaisin tuota yhtä ylempänä, joka pohti syytä miksi pelit kiinnostaa enemmän kuin oman naisen seura. Onko teillä mitään yhteistä? löytyykö juteltavaa muutakin kuin nalkutusta kotitöistä? Onko teidän ajatus yheisestä tekemisestä samanlainen? Jos haluat vaan kattoa salkkareita miehen kanssa niin ei ihme jos ei kiinnosta. sujuuko petihommat? kaikkea kannattaa pohtia vähän laajemmin, ja etsiä syytä kokonaisuudesta. Toki joskus voi olla, että joku tietty peli kiinnostaa miestä enemmän just silloin mut yleenäs noi on kausittaisia, ainakin omalla ukolla. Jos on julkastu joku uus peli tms. tai on stressiä töissä yms. mut ei mua haittaa sinänsä, ainakin se on kotona ja voidaan jutella samalla yleensä. Joskus katson kun se pelaa ja taistellaan vihollisia vastaan silloin yhdessä :) !
Sama ongelma vai voiko sitä ongelmaksi sanoa, mutta mies pelaa kaiken vapaa-ajan. Parempi sekin kuin että istuisi kaljakuppilassa viikonloput mutta me jutellaan vain aamukahvin äärellä viikonloppuisin ja satunnaisesti muuten. Mitään yhteistä ei tehdä eikä missään käydä. Eletään eri huoneissa ja mies nukkuukin siellä kuorsauksen takia. Eihän tässä tavallaan mitään järkeä ole. Lapsia ei ole että ne ei kärsi tästä tilanteesta. Miehelle ei voi juuri puhua mitään koska luurit päässä pitää yhteyttä toisaalle ja häntä ei saa häiritä. Syyttää minua sitten että tuijotan vain puhelintani. No mitä muuta tässä voi oikein tehdä iltaisin kuin katsoa puhelinta tai televisiota. Lenkilläkin käyn jo päiväsaikaan. Ja se konsoli oli ennen älypuhelinta joten alkuperäinen syy jonkun asian tuijottamiseen ei liene minussa.
Meillä oli samankaista kun 24:llä. Lopulta saatiin aikaiseksi erota. Nyt on parempi olla, vaikka edelleenkin olen yksinäinen.
No huh huh. Onpas alhaiset kriteerit hyvään parisuhteeseen.