Milloin Matti Nykänen oppi laulamaan?
Kommentit (10)
Nykänen oli kuin Frederik. Laulaa ei osannut, mutta kuitenkin ihan hyvä showmies.
Ei koskaan, vaikka opetteli sitkeästi vuosia.
Matti sanoi vielä kultalevynkin saatuaan että olen täsä alussa ihan kuin silloin kun aloitin mäkihypyt. Hänellä oli hyvin nöyrä asenne. Ja kehittyi siinä. Oli koko ajan parempi. Ja suositumpi.
Vierailija kirjoitti:
Ei milloinkaan.
Sitä minäkin että kompakysymys. Ja mun mielestä matti oli myöhempien aikojen filosofi. Elämä todellakin on ihmisen parasta aikaa. Siitä kannattaa nauttia niin kauan kun vain voi.
Se että masa ei osannut laulaa on mitätön sivuseikka. Mäkihypyn lisäksi matti antoi persoonana enemmän mitä ikinä sai. Nyt on myöhäistä sanoa se. Jostain syystä suomi tarvitsee matin, tai kimin? Siinä on jotain kun vaatimaton jäbä on niin paras. Jäämies oli formulafanien mukaan paras. Äänestyksellä ylivoimainen ja sitä ei äänestänyt pelkästään suomalaiset.
Nykänen oli tavallaan kuin rokkari. Eli lujaa ja kuoli ennen aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmaherruus oli Matin :https://www.youtube.com/watch?v=Nzw-hhlB-k4
Hahhaa, ja nyt muut pitää turpasa kiinni .)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei milloinkaan.
Sitä minäkin että kompakysymys. Ja mun mielestä matti oli myöhempien aikojen filosofi. Elämä todellakin on ihmisen parasta aikaa. Siitä kannattaa nauttia niin kauan kun vain voi.
Se että masa ei osannut laulaa on mitätön sivuseikka. Mäkihypyn lisäksi matti antoi persoonana enemmän mitä ikinä sai. Nyt on myöhäistä sanoa se. Jostain syystä suomi tarvitsee matin, tai kimin? Siinä on jotain kun vaatimaton jäbä on niin paras. Jäämies oli formulafanien mukaan paras. Äänestyksellä ylivoimainen ja sitä ei äänestänyt pelkästään suomalaiset.
Nykänen oli tavallaan kuin rokkari. Eli lujaa ja kuoli ennen aikojaan.
Osasi laulaa - laulamisessa on kyse persoonasta ja ilmaisuvoimasta enemmän kuin muusta. Ja sitä Matilla riitti , karismaa.
Ei milloinkaan.