Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko miehiä jotka poikkeavat selkeästi ulkoisesta miesihanteestasi mutta pidät heitä todella hyvännäköisinä

Vierailija
10.02.2019 |

Minkä näköisiä ovat?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari syötävän hyvännäköistä hevaria tunnen. Yleensä olen ehdottomasti sitä mieltä että miehellä on oltava lyhyet hiukset. Mutta pari poikkeusta vahvistaa säännön.

Vierailija
2/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miesystävä. Alkuun en pitänyt häntä mitenkään erityisen näköisenä, mutta nykyään en voisi hurmaavaampaa miestä kuvitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma miesystävä. Alkuun en pitänyt häntä mitenkään erityisen näköisenä, mutta nykyään en voisi hurmaavaampaa miestä kuvitella.

Elätteletkö toiveita, että miehesi ajattelee sinusta samoin?

Vierailija
4/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Toivon kovasti että mieheni ajattelisi minun olevan maailman hurmaavin mies, ja että pillu olisi vain hämäystä.

Vierailija
5/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt pitkistä, vaaleista ja pitkätukkaisista miehistä. Rakastuin lyhyeen tummaan ja lyhyt tukkaiseen mieheen. Hän on maailman komein mielestäni.

Vierailija
6/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt pitkistä, vaaleista ja pitkätukkaisista miehistä. Rakastuin lyhyeen tummaan ja lyhyt tukkaiseen mieheen. Hän on maailman komein mielestäni.

Sori, mut Fabioista? ootsä tosissas.

Vierailija
7/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä mitä tarkoitat. En oleta, että kukaan pitää minua mitenkään erityisen näköisenä, tärkeintä on, että mies pitää minusta minuna.

Vierailija
8/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul ei kai oo mtn miesmakua. :D ei mul oo mitään et "tumma ja tulinen"-tyyliin.... :DD

Vierailija
9/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut mieheen, joka on minua varmaan 35 cm pitempi, hyvin tavallisen ja jopa juron näköinen silloin kun ei hymyile ja jolla on mahan röllykkä. En missään nimessä ajatellut ihastuvani hänen oloiseen mieheen, mutta perhana vain, niin kävi. Tähän saakka silmäni kääntyivät sopusuhtaisiin, hymyileväsilmäisiin ja "hyvännäköisiin" miehiin. Nyt en enää muita miehiä huomaakaan.

Mies saattaa ajatella minusta aika samoin, eli en välttämättä ole hänen mielestä kaunis tai edes nätti, mutta ihan ok. Hänen edellinen naisystävä oli pitkä nainen, jolla oli kauniit muodot, vaaleat hiukset ja muutenkin hän oli sellainen järkevästi pukeutunut luomunainen. Minä taas olen lyhyenläntä korkokengillä kopisteleva muodoton nainen, joka yrittää olla arkisen naisellinen.

Vierailija
10/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän tulee ikää, sen vähemmän ulkoiset ihanteet merkitsevät, ainakin itsellä. Tunnen vetoa itsevarmoihin, karismaattisiin ja ulkonäöllä ei tosiaan ole loppupeleissä mitään väliä.

Vierailija
11/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim näyttelijä Edward Norton.

Vierailija
12/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim näyttelijä Edward Norton.

En siis tunne mutta ulkoisesti on nörtin näköinen mutta Kirjavassa hunnussa nam.

Vierailija
13/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sai sinut tyytymään tuollaiseen mieheen? Ajattelitko, ettet pysty edes saamaan komeaa miestä?

Vierailija
14/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mies. Ihastuin persoonaan ennen kuin olimme tavanneet. Jos tapaaminen olisi tullut ennen tutustumista, tuskin olisi mitään suhdetta.

Vierailija
15/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen aavistuksen pyöreähkö hölmistyneen ujo nörttimies bändipaidassa. Ehkä vetoaa kun itsekin olen ujo.

Vierailija
16/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mut Fabioista? ootsä tosissas.

Fabion muutoin, ehkä hieman pehmeämmät piirteet. Tosin nykyisellä miehelläni on " kolhot" piirteet. Oikeastaan rakastuin hänen olemukseen, en yhteen ulkoiseen tekijään. Hän hurmasi minut tempuillaan, silmillään, puheillaan ja ah, miehisellä hölmöydellään. Rakastan häntä hänen itsesä takia, tulkoon vaikka kaljuksi tai mitä vain.

Vierailija
17/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sai sinut tyytymään tuollaiseen mieheen? Ajattelitko, ettet pysty edes saamaan komeaa miestä?

Tyytymään? Ihan kuule sydän hänet valitsi. Valloittava luonne ja persoona, synkkaava huumori. Monet niistä "silmäö miellyttävistä" miehistä ovat olleet sisäisesti "huonompia".

Vierailija
18/18 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi