Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin kännisekoilusi?

Vierailija
10.02.2019 |

Onko kenelläkään käynyt pienessä tai isossa tuiskeessa jonkinlainen käömmähdys joka vuosien jälkeenkin nolottaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin humalaspäissäni ilmoittautumaan AA-kerhoon. Sen nöyryytyksen ja häpeän hedelmää saa kantaa vielä näin vuosienkin jälkeen...

Vierailija
2/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari-illan sekoilut päätyi videona nettiin aikoinaan.... Opin olemaan juomatta seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin taksiin, ja matkan päätteeksi vielä paskansin housuun. Eivät lähetelleet laskua perään vaikka lupailivat.

Vierailija
4/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on ylivoimaisesti se kun jätin jörnimättä. Sori niina eikä nimeä ole muutettu. Mikä lie humalainen mielenhäiriö.

Vierailija
5/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vetänyt kunnon perseitä, en edes ollut krapulassa tai oksentanut, mutta ottaessani minusta tulee ensin normaaliakin kömpelömpi, sitten hilpeä nudisti. Olin erään kuukauden verran tuntemani miehen luona yötä, kävin saunassa ja join siinä sivussa (nopeasti, koska olen kokematon) pullollisen kuoharia, mies otti lasin ja minä loput. Lopputulemana konttasin saunan jälkeen perse paljaana kylpypyyhe kädessä miehen sängyn ja patterin väliin ja aloin hihittää siellä.

Vierailija
6/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se juomisen määrä mutta turhamaisuus aiheutti kömmähdyksen. Tutustuin diskossa kivaan tyyppiin ja hän jäi odottamaan pihalle kun kävin diskon jälkeen ostamassa mättölästä ruokaa. Sitten liihottelin pihalle annos kädessä ja hetken mielehäiriössä päätin suudella häntä.

Muuten suudelma meni oikein mukavasti mutta lähemmin katsoessani huomasin suudelleeni väärää miestä. Se diskotuttavuus otti ja lähti kovalla vauhdilla pois enkä iljennyt huutaa perään. Miehet olisivat voineet olla kyllä kropanmallinsa ja värityksensä vuoksi veljeksiä. Hävetti aivan älyttömästi!

Eli jos tämä diskotuttavuus tunnistaa itsensä niin voin kertoa, että olen vahvasti likinäköinen ja lähdin ilman laseja diskoon koska halusin näyttää paremmalta kuin tavallisesti. Piilolinssejä en ole ikinä omistanut herkkien silmien vuoksi.

Vierailija
7/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Kerran heräsin hotellihuoneen lattialta, jossa nukkui miehiä ja naisia melkoinen läjä, enkä ketään heistä tuntenut. Lähdin vähin äänin huoneesta ulos, kusin hotellin käytävälle ja jatkoin matkaa kävellen kämpille.

Vierailija
8/10 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/10 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tullut vain puhuttua toisten päälle

Vierailija
10/10 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt. Olen pohtinut asiaa. Kännisekoilu on tahallista. Olen joskus todella tuiskeessa, mutta olen etukäteen päättänyt, ettei mtn tapahdu. Ja mitään ei ole tapahtunut. Kännisekoilijat tarvitsevat vain railakkaan selkäsaunan ja turpakäräjät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan