Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juot mieluiten yksin?

Vierailija
10.02.2019 |

Minulla esim: voi kuunnella vain omaa mielimusiikkia, voi lopettaa milloin haluaa. Siinä pari perustelua.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on mielestäni ihan parasta seuraa.

Vierailija
2/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte kuunnella toisten kännihöpötyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutenkin epäsosiaalinen, ja alkoholi vain lisää sitä kohdallani. En siis koe olevani hyvää seuraa.

Vierailija
4/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoudun. Juon yksin pari krt kk. Ei tarvitse kuunnella ja katsella muita saa olla rauhassa. Työ asiakaspalvelua niin saa länkyttää tarpeeksi.

Vierailija
5/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten siksi, että bileet voi lopettaa heti kun haluaa ja monesti ne muut ovat liian kovaäänisiä ja alkavat tosi typeriksi humalluttuaan. Tykkään roikkua esim. täällä kun on vähän viiniä lasissa tai sitten juurikin kuuntelen ja nautin lempimusastani ihan omassa rauhassa.

Olen kai introvertti, mutta koen myös usein etten tunne ketään ihmistä, joka olisi henkisesti samanlainen kuin minä. Tykkäisin puhua syvällisiä asioita, mutta ei ole ketään kenen kanssa niitä puhua. N50

Vierailija
6/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniseurustelu johtaa aina ennen pitkää riitoihin joita sitten kadutaan selvinä. Kaikki toisten ihmisten kanssa olo kannattaa suorittaa selvinpäin.

Vierailija
7/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen AINA hyvässä seurassa kun olen yksin ja tosi mukavaa ryypätäkin yksin :D 

Vierailija
8/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä humalaiset ihmiset ovat idiootteja - siksi.

Vierailija
9/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn muutenkin yksin, enkä ole mitenkään iloluontoinen ihminen,  vaan ennemminkin vakavamielinen. En jaksa sitä toisten juhlatunnelmaa, mukavampi surffailla netissä tai katsoa elokuvaa koira jaloissa, tai vaan istua hiljaa hämärässä .

Vierailija
10/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se siis niin, että introvertit tykkää juoda yksin?

Vierailija
11/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin juomisen suhteen kuten melkein kaikessa muussakin: Mieluiten hyvässä seurassa, toiseksi mieluiten yksin, ja viimeisenä vaihtoehtona ikävässä seurassa. Hyvää juomaseuraa ei aina ole saatavilla. Ja sitten alkoholi on sellainen aine, että se joskus illan mittaan muuttaa hyvänkin seuran ikäväksi. 

Jos juon yksin baarissa, on kätevää kun voin valita paikan itse ja pääsen lähtemään milloin haluan. Jos juon yksin kotona, ei sitä varten tarvitse siivota eikä pukeutua. Pääsen nukkumaan milloin haluan eikä ole vessaan jonoa, ja voin valita mieleiseni musiikin. Ihan kaikken parasta se oli silloin kun ravintoloissa sai vielä tupakoida. Kotona ei tarvinnut kärsiä savusta.

Vierailija
12/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt tähän toisen kerran. Voin aivan helposti juoda yksin kun se on parasta seuraa. Kuitenkin monet kerrat olen muiden kanssa juonut ja niiden mielestä olen mukava ja sosiaalinen tyyppi.

Muija tuntee mut parhaiten eikä vieläkään aina ymmärrä. Puhun, kuuntelen, vitsailen jne seurassa. Sitten voin viihtyä yksin ties kuinka pitkiä aikoja. Ei mua ihmiset haittaa mutta viihdyn myös tosi hyvin yksin.

Vierailija
13/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani teen yksin kotona juomista varten ensin kaikki valmistelut: paikat oltava siistinä, käyn suihkussa, vaihdan juhlavaatteet. Yksi parhaista puolista ehkä juuri se mikä tässä aiemminkin mainittu, voi tosiaan lopettaa silloin kun siltä tuntuu, ei ole kukaan houkuttelemassa: Ota vielä yksi, lähdetään sinne ja sinne

Vierailija
14/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia ja teetä yksin, koska mulla on kahvi-teekuppineuroosi. Oluttuoppineuroosia ei ole.

Vierailija
15/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä paikkakunnalla julkisessa työssä se on paras vaihtoehto. Ja jos aloittaa päivällä ja lopettaa alkuillasta, on taas virkeässä kunnossa aamulla. Aikaa ei siis kulu krapulapäivään.

Vierailija
16/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minulla onkin ihania ja läheisiä ystäviä, viihdyn silti kaikkein parhaiten omassa seurassani.

Vierailija
17/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin juodessa ei tarvitse niin paljon alkoholia saavuttaakseen rennon olon, se on muuten totta.

Vierailija
18/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon mieluiten hyvässä seurassa, mutta juon mieluummin yksin kuin vain seurassa, saati sitten huonossa sellaisessa.

Vierailija
19/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon mieluiten hyvässä seurassa, mutta juon mieluummin yksin kuin vain seurassa, saati sitten huonossa sellaisessa.

Enkä edes käytä alkoholia.

Vierailija
20/24 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko se siis niin, että introvertit tykkää juoda yksin?

Mä oon oikeen malli-introvertti, mut en tykkää juoda yksin (tainno joskus, mut vaan jos langan pääs on joku jonka kaa chatata). Yleesä tykkään etenkin alkoholin vaikutuksessa seurasta, koska silloin kykenen rentoutumaan ja olemaan "oma itseni" ilman liikaa pään sisäistä analysointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän