Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä autat tänään ? Tehdään niin tänään että autetaan jotakuta.

Vierailija
10.02.2019 |

Vaikka tuntematontakin. Jos näet resupekan kysy mitä kuuluu ja anna 20 e vaikka , vie kahville, osta ruokaa. Jos näet lasta kiusattavan tai muuta niin pysäytä tilanne ellei ole vaarallista.

Jos näet masentuneen hymyile ja näytä peukkua.

jne.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oikeistolaiset ei auteta.

Vierailija
2/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laula vaikka ääneen julkisella paikalla ja vaikka Elämä on laiffii- biisi tai joku muu, tuo hyvää mieltä. Päätä hymyillä kaikille vaikka päivä ja katso tulokset illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me oikeistolaiset ei auteta.

Juuri niin hyvää huomiota teet.

Vierailija
4/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä autan tänään huomattavan iäkästä anoppiani syömään vanhainkodissa. Hänen motoriikkansa ei enää pelaa niin, että hän saisi lusikan suuhunsa tai että lusikasta ei ruoka putoaisi.

Vierailija
5/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tuntematontakin. Jos näet resupekan kysy mitä kuuluu ja anna 20 e vaikka , vie kahville, osta ruokaa. Jos näet lasta kiusattavan tai muuta niin pysäytä tilanne ellei ole vaarallista.

jne.

Ei minulla ole rahaa jaettavaksi ja lapsen kiusaamiseen puuttuisin vuoden jokaisena päivänä.

Vierailija
6/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka olet tupeksinut vaikka kuin raskaasti, mene ulos tai auta kotona muita se auttaa asiaan kummasti.

Minä tein niin että pudotin köyhän nuorisojoukon eteen muka 10 e kun ne kiistelivät kuka ostaa karkkia seuraavaksi kun ei ollut rahaa. Melkein itku pääsi kun yksi niistä pojista juoksi perääni ja tarjosi  kymppiä takaisin, sanoin ettei ole mun ja iskin silmää, oika hymyili ja ja sanoi no kiitti kauheesti!

Vierailija
7/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneelle hymyily ja peukun näyttäminen on nauramista päin naamaa, joten jätä väliin.

Vierailija
8/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinaa mennä ulos tänään ollenkaan. Ja perheenjäseniä ”autan” kuitenkin joka päivä 365päivää vuodessa tekemällä ruokaa, pesemällä pyykit, tiskaamalla, siivoomalla. Mitä mä saan ja kuka mua auttaa? Ei kukaan enkä kiitosta edes saa.

Vierailija
9/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jne.

Ei minulla ole rahaa jaettavaksi ja lapsen kiusaamiseen puuttuisin vuoden jokaisena päivänä.

Voi ei , kerro lisää jos voit mutta anonyymisti mitä sun lapsella oikein menossa? Voitaisiinko auttaa?

Vierailija
10/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonne vois lähteä työntelemään autoja.

Vierailija
11/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meinaa mennä ulos tänään ollenkaan. Ja perheenjäseniä ”autan” kuitenkin joka päivä 365päivää vuodessa tekemällä ruokaa, pesemällä pyykit, tiskaamalla, siivoomalla. Mitä mä saan ja kuka mua auttaa? Ei kukaan enkä kiitosta edes saa.

Näitä ihmisiä on Suomessa paljon eivät ikinä saaneet kiitosta. Nyt kuitenkin kiitokset että edustit heitä ja hiljaista ääntään täällä. Juuri tällaisia, huom jos joku kuulolla!

Vierailija
12/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentuneelle hymyily ja peukun näyttäminen on nauramista päin naamaa, joten jätä väliin.

Mistä sitä muutenkaan tietää kuka on masentunut ja kuka ei? Tulee pian avari poskelle, jos menee tuntemattomille virnisteleen ja peukkua heilutteleen.

Vierailija
13/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tonne vois lähteä työntelemään autoja.

tosiaan sutii niin peleesti porukat.

Vierailija
14/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jne.

Voi ei , kerro lisää jos voit mutta anonyymisti mitä sun lapsella oikein menossa? Voitaisiinko auttaa?

Ei ole kerrottavaa. Tarkoitin vain että puuttuisin selvään kiusaamiseen jos sellaista näkisin. Omia lapsia ei ole.

Vierailija
15/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muistisairaan äitini luona ja olen keittänyt hänelle aamupuuron, valvonut syömisen ja lääkkeiden oton, täyttänyt dosetin ensi viikoksi ja lämmittänyt lounaaksi eilen tekemäni siskonmakkarakeiton. Iltapäivällä keitän kahvia, tiskaan ja mahdollisesti teen vähän lumitöitä, jos sade lakkaa.

Vierailija
16/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut poistua kotoa enkä nähdä ketään perheen ulkopuolista tänään.

Vierailija
17/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen että sanaa tulee pilkku. Noin autettu ap:ta kieliopissa. Tulipa hyvä fiilis.

Vierailija
18/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autan itseäni enkä aio nähdä ketään koko päivänä.

Vierailija
19/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä autan tänään huomattavan iäkästä anoppiani syömään vanhainkodissa. Hänen motoriikkansa ei enää pelaa niin, että hän saisi lusikan suuhunsa tai että lusikasta ei ruoka putoaisi.

Maailman arvokkainta palvelusta ja pyyteetöntä.

Vierailija
20/30 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen että sanaa tulee pilkku. Noin autettu ap:ta kieliopissa. Tulipa hyvä fiilis.

:) Niin mullekin t: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä