Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petteri Orpo vanhuspalveluista Jyväskylän vaalitentissä: "Kenenkään ei pidä antaa sellaista kuvaa, etteivätkö nämä asiat olisi meille sydämessä tärkeitä"

Vierailija
10.02.2019 |

https://www.is.fi/politiikka/art-2000005995596.html

Varmasti ovat sydämessä tärkeitä, sillä edellytyksellä, että tärkeys ei tule voitontavoittelun esteeksi.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on kirjoittanut kaikki kommentit.

Niin niin Orpo, uskottele itsellesi vain että kaikki sinuun kohdistuva nauru ympäri Suomea on vain yhden henkilön peruja. Ehkä tulee yöllä uni silloin paremmin.

Vierailija
42/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkonen (kepun eduskuntaryhmän pj) heittää lisää löylyä ja haluaa oikeusministeri Häkkäsen (kok) selvittämän mitä sanktioita väärinkäytöksiin syyllistyviin hoivakodeihin voidaan kohdistaa. Nyt menee jo hieman populisten äänten kalastalun puolella, mutta onhan se hauskaa seurata, että oppositio ja kepu keskittyvät hyvällä talkoohengellä kokoomuksen suolaamiseen.

Kyllä mielestäni pitääkin tutkia, onko asiassa syyllistytty rikoksiin kuten kuolemantuottamuksiin, pahoinpitelyihin tai kidutuksiin.

Eikö tiedostettu heitteillejättö vajaakuntoiselle henkilölle ole jo itsessään pahoinpitely?

Tämähän tässä ikävää onkin; ihmisiä on kidutettu ammattilaisten tietäessä asiasta. Mitä se kertoo meistä ja ihmisyydestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vaaleissa en äänestänyt ketään, mutta nyt taidan äänestää kokoomusta ihan puhtaadti vastalauseena tuolle av-terroristille, joka tehtailee jatkuvasti asiattomia kirjoituksia Orposta. Mene itse ehdolle vaaleissa ap, jos olet niin paljon parempi ihminen. Sitten nähdään, minä on sinun todellinen kannatuksesi.

Vierailija
44/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vaaleissa en äänestänyt ketään, mutta nyt taidan äänestää kokoomusta ihan puhtaadti vastalauseena tuolle av-terroristille, joka tehtailee jatkuvasti asiattomia kirjoituksia Orposta. Mene itse ehdolle vaaleissa ap, jos olet niin paljon parempi ihminen. Sitten nähdään, minä on sinun todellinen kannatuksesi.

Voitko häipyä? Palstalla on tuhansia kirjoittajia, täysin sivullisena veikkaan, että jokainen Orpo-aloitus on eri ihmisen. Ketään ei kiinnosta yksityinen äänestämisesi, ja häiriköit keskustelua.

Kiitos.

Vierailija
45/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ammu viestinviejää.

Vierailija
46/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin kokoomuslainen tuo Orpon kommentti. Tärkeintä on se, miltä asiat näyttävät eli minkälainen kuva annetaan, ei se miten asiat oikeasti ovat.

Vierailija
47/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisö nauroi Jyväskylän tentissä Orpolle, joka luetteli muiden syntejä ja sanoi: ”Syyttelemällä tämä ei tästä ratkea”

Miten noin vastuutaan välttelevä mies voisi milloinkaan toimia tämän maan pääministerinä?

Vierailija
48/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen änkyröinti on kyllä typerää. Dominoefekti on jo alkanut eikä sitä pysäytä enää mikään, mutta silti pysytään väkisin jyrän alla ja sabotoimaan omat kannatusluvut.

Vierailija
49/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Orpo sanoi kokoomuksen haluavan paremman vanhuspalvelulain ja tiukkaa valvontaa sanktioilla ryyditettynä."

Missä ne sanktiot viipyvät? Kuolemantuottamus ja heitteillejättö ovat rikoksia jo nykylainkin mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme