Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ihastuvat pahoihin poikiin?

Vierailija
09.02.2019 |

:( Miksi se aina näyttää menevän niin?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset aina rakastuvat miehiin mustiin?

Hahahahahah! Ja lerssit heiluu! :D

Vierailija
42/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:( Miksi se aina näyttää menevän niin?

Niissä on jännitystä ja kiihottavuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina pitäisi olla joku itsevarma ja sosiaalinen? Silloinkin ku nainen ei itsekään ole? :(

Varsinkin silloin. Itse olen niin nössö ja ujo, että en uskalla itse tehdä aloitetta. Itsevarmat on vastakohtani ja lisäksi sellaisten kanssa on helppo olla.

Pahat pojat ei kiinnosta, sillä kaltoin kohtelussa ei ole mitään seksikästä.

Ujolle ja nössölle miehelle naiset vinkkaisivat täällä että lakkaa olemasta ujo ja nössö. Naisen ujous ja nössöys taas on ihan ok ja tällainen nainen ansaitsee sosiaalisen ja itsevarman miehen.

Voi kuule, minä olen ujonpuoleinen ja melko nössö nainen ja olen saanut kuulla asiasta koko ikäni. Havaintojeni mukaan naiselle sallitaan ujous, jos on jotenkin suloisella tavalla ujo (kaino, viehkeä, hymyilevä) ja lisäksi nätti. Hiljaisuus, vakavuus ja asiakeskeisyys sen sijaan nähdään huonoina piirteinä. 

Kyllä, hiljaisuuteni herättää kummastusta, jopa tässä hiljaisten ihmisten maassa. 

Vierailija
44/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina pitäisi olla joku itsevarma ja sosiaalinen? Silloinkin ku nainen ei itsekään ole? :(

Varsinkin silloin. Itse olen niin nössö ja ujo, että en uskalla itse tehdä aloitetta. Itsevarmat on vastakohtani ja lisäksi sellaisten kanssa on helppo olla.

Pahat pojat ei kiinnosta, sillä kaltoin kohtelussa ei ole mitään seksikästä.

Ujolle ja nössölle miehelle naiset vinkkaisivat täällä että lakkaa olemasta ujo ja nössö. Naisen ujous ja nössöys taas on ihan ok ja tällainen nainen ansaitsee sosiaalisen ja itsevarman miehen.

Voi kuule, minä olen ujonpuoleinen ja melko nössö nainen ja olen saanut kuulla asiasta koko ikäni. Havaintojeni mukaan naiselle sallitaan ujous, jos on jotenkin suloisella tavalla ujo (kaino, viehkeä, hymyilevä) ja lisäksi nätti. Hiljaisuus, vakavuus ja asiakeskeisyys sen sijaan nähdään huonoina piirteinä. 

Kyllä, hiljaisuuteni herättää kummastusta, jopa tässä hiljaisten ihmisten maassa. 

Mutta silti sinäkin kiinnostut niistä sosiaalisista ja itsevarmoista miehistä, eikö vain? Koska vastakohdat viehättävät. Jos olisit itsevarma ja sosiaalinen, kiinnostuisit itsevarmoista ja sosiaalisista miehistä, koska "samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä".

Vierailija
45/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään suomalaiset naiset hurmaantuu ihanista isis miehistä. Sitten kun siltä saadaan selkään eikä juostakkaan tyttöjen illoissa entiseen malliin niin erotaan ja otetaan taas toinen samanlainen ja tulos on ennenpitkää sama kuin ensimmäisen kanssa.

Näiden jälkeen kiukku ja viha puretaan sitten kantasuomalaiseen mieheen feminismin voimin kun kantis ei huoli enää saastunutta ja ihmisarvotonta naista joka pahimmassa tapauksessa on lisääntynyt tumman miehen kanssa.

Vierailija
46/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan turha myytti. Itse olen aina ollut heikkona hyviin tyyppeihin, näin myös tuttavapiirissä. Pari sellaista kaveria on jotka nuorena ihastuivat ns pahoihin poikiin ja ottivat aina siipeensä, mutta itsetunnon parannuttua iän myötä sekin vaihe meni heillä ohi.

Yleensä ihminen joka jää suhteeseen jossa kohdellaan huonosti ei joko tiedä paremmasta, tai ei usko ansaitsevansa parempaa, tai ajattelee että sellaisia ne miehet on, tai kuvittelee suuren rakkauden olevan sellaista. Huono itsetunto tässäkin takana.

Vierailija
47/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja erikseen on sitten vielä ne, jotka kuvittelevat voivansa "pelastaa" tai "parantaa häntäheikin. Tälläiset ihmiset eivät näe ihmistä ihmisenä, vaan haluavat tästä jonkun henkilökohtaisen projektin. Sitten jos sellaisen saa suhteeseen niin muistetaan kertoa, kuinka menetetty tapaus se mies oli ennen kuin tapasivat, ja kuinka tämä supernainen muutti hänet rakkaudellaan. Kaikki muut kuitenkin tietää todellisen tilanteen, eli se mies edelleen härvää kumppaninsa selän takana milloin kenenkin kanssa.

Vierailija
48/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pahat pojat" joihin tuntui joka toinen nuoruuden tuttuni, joihinkin itsekin, ihastuvan ovat nyt pääasiassa kouluttamattomia viikonloppuisiä, jotka puhuvat vain itsestään ja siitä miten hyvin heillä menee, mutta rivien välistä voi lukea, että tuskinpa nyt niin kummoisesti kuitenkaan. Työt on paskaa, lapsia ei juuri näe, naisia ei enää kiinnostakaan heidän laisensa kaverit, toisin kuin nuoria tyttöjä. Onneksi lähdin kuitenkin ihan toisenlaisen miehen matkaan.

Vierailija
49/49 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ihastu. Kaikki tuttavapiirin naiset ovat parisuhteessa hyvien ja kunnollisten miesten kanssa.