Miksi naiset ihastuvat pahoihin poikiin?
Kommentit (49)
Jotkut naiset ihastuvat.
Miksi palstamiehet jankuttavaat päivittäin samasta asiasta?
Ne eivät ihastu pahoihin poikiin, vaan poikiin, jotka ovat itsevarmoja ja sosiaalisia, jotka ovat sattumoisin myös pahoja.
Kukaan tuntemistani naisista ei ole ihastunut pahaan poikaan. Tai yksi on, mies on varmaankin narsisti, mutta tutustuessaan hän oli vain tietotekniikkaa opiskeleva hontelo, ruma ja ilkeä nörtti, ei mikään seksikäs renttu. Syy miksi kaverini tähän ihastui oli se että kaverillani oli kamalat, lyttäävät vanhemmat ja tämä mies oli looginen jatkumo sille kohtelulle.
Miksi aina pitäisi olla joku itsevarma ja sosiaalinen? Silloinkin ku nainen ei itsekään ole? :(
Nuo naiset on aika usein jostain traumaperheestä.
Harva nainen ihastuu poikiin. Katri-Helenakin seurustelee kuitenkin jo aikuisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina pitäisi olla joku itsevarma ja sosiaalinen? Silloinkin ku nainen ei itsekään ole? :(
Sellainen on hyvä isä.
Ei mun lähipiirissä ole yhtäkään, joka olis kiinnostunut pahoista pojista.
Sen sijaan äly, sosiaaliset taidot ja itsestään huolehtiminen kiinnostaa.
Minä en. Minulla on ihan toinen miesmaku.
Ehkä heissä on jotain alfamaista, ja ehkä kurittomuus alitajuisesti herättää toiveen siitä, että juuri minä olen se, joka onnistuu muuttamaan hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on hyvä isä.
”Paha poikako” on hyvä isä? Yleensä tekevät,lapsen ja lähtevät läiskimään. Osoittaa parhainta isyyttään pysymällä pois. Todellisuudessa vain pieni osa naisista ihastuu pahoihin poikiin (tarkoitan kriminaaleja) ja yleensä entisen lähdettyä löytyy elätettäväksi ja hakkaajaksi uusi.
Biologiaa se vaan on, ei sen kummempaa. Yksi fiksu ja sittemmin vielä hyvin kouluttautunut nainen kertoi minulle, että tykkäsi pahoista pojista koska niissä oli jotakin "eläimellisen" vetävää. Ei osannut itsekään määritellä tarkemmin mitä se oli, mutta seksiä piisasi. Vanhemmiten hän sitten siirtyi turvallisempaan mieheen ja perusti perheen.
Seksuaalisuudella ei ole mitään tekemistä järjen kanssa. Kun joku kiihottaa, se kiihottaa ja sillä selvä. Hyvin moni, varsinkin nuorempi nainen, tuntee vetovoimaa kurittomiin pahoihin poikiin. Se on seksuaalista kemiaa, nuorten laumajohtajien vetovoima on kova. Vanhemmiten tämä sitten muuttuu, kun aletaan perustaa pesää ja sitten se rillipäinen tavis kelpaa jo paremmin, kun se on todennäköisesti osannut lukea itselleen ammatin ja omaa vakaat tulot. Mutta tämä rillipää ei saa koskaan tietää sitä, miten vaimo rietasteli nuorena pahojen poikien kanssa.. ;)
En kyllä itsekään tunne ketään naista, joka olisi suhteessa "pahan pojan" kanssa. Tavallisten miesten kanssa ovat...
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin silloin. Itse olen niin nössö ja ujo, että en uskalla itse tehdä aloitetta. Itsevarmat on vastakohtani ja lisäksi sellaisten kanssa on helppo olla.
Pahat pojat ei kiinnosta, sillä kaltoin kohtelussa ei ole mitään seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidäkään olla, mutta tuntuu ettemme koskaan kohtaa.
Sama kuin naisella joka seurustelee ja menee naimisiin tulevan alkoholistin kanssa. Selvät viitteet on olemassa, mutta niitä ei kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin silloin. Itse olen niin nössö ja ujo, että en uskalla itse tehdä aloitetta. Itsevarmat on vastakohtani ja lisäksi sellaisten kanssa on helppo olla.
Pahat pojat ei kiinnosta, sillä kaltoin kohtelussa ei ole mitään seksikästä.
Tämä.
Eivät kaikki naiset ihastu. Ehkä 98% ihastuu. Se johtuu biologiasta ja toisaalta kultturaalisista seikoista :(