Mitä ostat Ruohonjuuresta?
Suosituksia Ruohonjuuressa myytävistä tuotteista?
Itse todennu Swigg-juomapullot hyviksi. Pulsin-patukat, chiansiemenet, erilaiset teet ja kahvit myös hyviä.
Kommentit (28)
Ostaisin sieltä enemmän mutta tuotteet ylihintaisia. Sokokselta edullisemmin. Vaikka Madaran seerumi, 7 euroa edullisemmin kuin Ruohonjuuressa. En maksa ilmasta.
-Fluoriton hammastahna
-Laadukas omenaviinietikka (w/ mother)
-Teetä
-Paikallista hunajaa joskus
-Four Sigmatic instant sienipussituotteita
-Kookosvesi ja joskus öljyäkin jos on tarjouksessa
Teetä. Ehdottomasti paras valikoima.
Ostan silloin tällöin:
- papu-, herne- ja linssipastoja
- pähkinävoita
- teetä (hyvä valikoima)
- suklaata
- luonnonkosmetiikkaa: kasvovettä (appelsiininkukkakasvovesi on ihanaa), shampoo, hoitoaine, mineraalimeikit
Erilaisia voiteita, eniten tykkään Mossan kasvovoiteista ja -öljystä. Suihkusaippuaa joskus. Sigg-juomapullot. Pähkinöitä. Laveran silmämeikkikynä on sieltä ja on muuten hyvä. Enää en käy niin usein Ruohonjuuressa, koska niitä tuotteita on alkanut saada tavarataloistakin, joissa asioin muutenkin.
Vakio-ostokseni on Kim Kong kimchi ja Puhdistamon kombutcha- juoma. Lisäksi ostan teetä, hamppuöljyä, suklaata, vegan-juustoja. Valikoima on mahtava ja usein mukaan tarttuu heräteostoksia.
Paras teevalikoima, hiukan kallis mutta per kuppi ei liian paha ja teellä on iso rooli mun arjessa (en juo kahvia ollenkaan). Sit mulle tosi toimiva tuote, jonka muutki ilmeisesti on tajunnu ku oli loppunu Ruohonjuuresta on sellanen matcha-kapseli, tais olla Rohtos merkkinen, siis kotimainen valmistaja! Oon syöny sitä kuurina ja oikeesti mun olo on tasottunut. Nukun paremmin, levottomat jalat on helpottanu ja jaksan päivällä peuhata taaperoikäisen kans ihan eri tavalla. Sitä ja niitä teevalikoimia suosittelen.
Kaikkea missä on riski salmonellaan: pähkinät, jyvät , siemenet jne.
Normaaleissa kaupoissa ne ovat epähykieenisiä, Ruohonjuuressa 101% turvallisia!